pondělí 20. února 2012

Háčkované podložky

Čím dál více se těším na teplé jarní dny ,na sluníčko a probouzející se přírodu a tak si čekání zkracuji tvořením v mých oblíbených barvičkách.Snažím se tak dostat k nám domů trochu té předjarní nálady.








moc vás všechny moje milé zdravím a přeji pohodové dny


38 komentářů:

  1. Jani, krásně lákáš jaro ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, podložky , a ty barvy, jsou krásné. Přeji pohodový večer:-)

    OdpovědětVymazat
  3. piękne :) pozdrawiam serdecznie

    OdpovědětVymazat
  4. Janicka opat vysla nadhera spod Vasich ruk :) Pekny vecer prajem :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jani,to je nádhera!Moc zdravím:-)

    OdpovědětVymazat
  6. jeeej Janka, podlozky su prekrasne...jemne a krasne zladene :)

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Janinko...podložky jsou krásné. Mě už nadobro skolila nemoc, a tak jsem ode dneška na ATB. Až mi bude lépe, pustím se také do dalšího jarního háčkování. Pa pa M.

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, moc krásné podložky. Vypadají jako veselá sluníčka. Takové první jarní vlaštovky. Celý tvůj blog je moc krásný. Ahoj Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Jani jsou překrásné,já mám hrozně ráda tvoje tvořeníčko,vždy mě něčím inspiruješ!!!Michaela

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, ty jsou krásné. Moc se mi líbí ty zoubkované okraje.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  11. Janičko moc pěkně si to vymyslela,úžasné barvičky i to poutko k tomu na zavěšení. Dobrá inspirace.Zdraví Luďka.

    OdpovědětVymazat
  12. Moc hezké a krásné jemné barvičky.

    OdpovědětVymazat
  13. Jani,
    krásné jarní barvičky na podložkách :-)
    Tak ať to jaro už brzy dorazí ;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Jani, nádherné jarní podložky. Pěkně vybrané barvy.

    Andreya

    OdpovědětVymazat
  15. Jani, nádherné háčkování, moc se mi líbí, jsi šikulka, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  16. Janinko, já nějak nestíhám a u tebe tolik krásy! Ještě jsem nevstřebala ten úžasný košík - opravdu super nápad i provedení, a teď tyhle pastelové krásky!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  17. Jani krásná jarní nálada v super barvičkách.Jsi neuvěřitelně šikovná!
    Alča

    OdpovědětVymazat
  18. Sú nádherné!!!! Nemáš náhodou návodík. Ďakujem a prajem krásny víkendík, Gabika

    OdpovědětVymazat
  19. Jani máš moc šikovné ručičky,mám tvůj blog v oblíbených :-) a děkuji že jsi ke mne nakoukla také a díky za komentík.Potřebovala bych radu ohledně blogu, nemáš tady mejlík, prosím můžeš mi písnout?? pěkný den Marcela
    vitulovamarcela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Moc tě zdravím Janinko v téměř jarním dni :-)
    Kochám se Tvými fotečkami..barevé, něžné.. sladké..doladěné do puntíčku..není nad potřebné malé doplňky...měj se moc krásně a děkuji za krásná slova přivítání !!..moc jsi mne potěšila..Věrka

    OdpovědětVymazat
  21. Milá Jani, nádherné dečky a ostatně všechno tvoření je náramné!!!
    Jestli mohu poprosit - z jaké příze jsi háčkovala ty krááásné podložky?
    Děkuji a přeji hezkou neděli, Maru

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...