pondělí 30. ledna 2012

Háčkovaný kobereček

Nedávno mě na jednom zahraničním blogu zaujal polštářek ozdobený lístky z filcu.Přemýšlela jsem čím bych filc nahradila a tak jsem si v Jysku koupila levný pléd za 29,50 Kč...po vystřižení několika lístků jsem zjistila,že to není to pravé.Napadlo mě ale pléd rozstříhat na pruhy ,které se po natažení srolují a prodlouží,ty jsem pak svázala k sobě ,smotala do klubka a vznikl úžasný materiál na tvoření.
Tak vznikl můj háčkovaný kobereček a pletený polštářek........













38 komentářů:

  1. Jani,
    teda já jen zírám :-o
    Vytvořit kobereček z plédu za 29,50Kč !
    Ty jsi kouzelnice !
    Fakt před tebou smekám !
    Chci se tě ještě na něco zeptat, mohu ti písnou emailík ? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko...moc děkuji...na kobereček jsem spotřebovala 2 plédy,ale i tak to vyšlo levně :))písní jana

      Vymazat
  2. piękny koberecek :)
    niedźwiedzica urocza :)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpovědětVymazat
  3. Bezvadný nápad ;) kobereček vypadá parádně!
    Hezký den, Ilona

    OdpovědětVymazat
  4. Výborný nápad :-) Kobereček je moc pěkný!

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, super nápad, ráda bych vyzkoušela, ale nevím, jestli seženu materiál, hezké dny,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. To je super nápad,děkuji za inspiraci určitě brzy vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý nápad to já určo vyzkouším!Michaela

    OdpovědětVymazat
  8. Janinko, je parádní, skvělý nápad! Rozhodně jej píšu na seznam toho, co chci vyzkoušet!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Jani ... tak ten je náááprosto dokonalý ... děkuji zrovna i za návod jak na něj ... Pěkný večer Denisa

    OdpovědětVymazat
  10. Janka...super napad...:) a moc pekny vysledok.. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jani,super nápad:-)dnes jsem byla v Jysku pro 2 plédy a stříhám,stříhám:-)
    Moc zdravím:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Jani, super nápad. Prozradíš mi na jak široké pásky jsi stříhala? A jak silný háček použít? Moc moc děkuji ... Věra (andrsve@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Janinko...napíšu ti jen...JSI MOJE VELIKÁ INSPIRACE !!!!!!!!!!!!!!!!Martina

    OdpovědětVymazat
  14. Jani,musím napsat,že kobereček je naprosto úžasný!!!!!smekám,opravdu je to paráda.Renča

    OdpovědětVymazat
  15. Dobrý den Jani, ten kobereček je naprosto nádherný, chtěla bych vyzkoušet jen mám trochu problém s návodem na pletení. Jestli jen z DS, neboKS. Prostě nevím můžete mi poradit děkuji Eva PS nevím jestli jsem se vám ukázala dala jsem komentovat jako anonymní, jiná možnost mi nešla. Hezký den

    OdpovědětVymazat
  16. Jani prosí Tě kolik jsi na ten polštářek spotřebovala tech plédů ,chci jet v sobotu do Ikey posledně je tam měli chtěla by si koupit nemám tušení jaká je spotřeba.Prosím Luďka napiš! Děkuji Luďka soboroval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. dobry den,rada bych vedela jak siroke pruhy na pled potrebuji a jak silny hacek. dekuji petulilinkaadpg@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. V Ikee maj levné deky.Tak to skusím stoho.A jak asi silnej háček.Děkuji Romance36@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...