neděle 5. března 2017

PŘEDJARNÍ GIVEAWEY......


Milé návštěvnice mého blogu..... aby nám čas do opravdového začátku jara utekl, připravila jsem pro Vás soutěž.

A co se bude skrývat v balíčku pro výherkyni ?

Chvilka napětí ....



Do soutěže věnuji první háčkovaný šátek,
 který jsem právě dokončila.







...a jaká jsou pravidla ?

Stačí, když mi zde zanecháte komentář, 
ve kterém mi JEDNÍM slovem napište,
 co se Vám vybaví, když se řekne 

JARO

Losovat budu, jak jinak než na první jarní den.
Nezapomeňte mi v komentáři připsat 
Vaši emailovou adresu.

Přeji Vám všem hodně štěstíčka.

JANA

80 komentářů:

  1. ich liebe diese frischen FARBEN,,,
    wünsche noch einen schönen TAG
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    OdpovědětVymazat
  2. Jani mě se vybaví okamžitě slunce. Máš nádherné pryskyřníky...pořád na ně čekám a hledám je po květinářstvích..tento odstín úplně miluju! Přeji krásné jarní dny a těším se na první jarní den, třeba s na mě usměje štěstí. Inka

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, satek je moc pekny, zelenou na obleceni muzu. Libi se mi i krasne nafocena kyticky. No a jaro u me znamena asi "venku" - byt venku, zelena venku, kvety venku, cerstvy jarni vzduch venku:-). Pekny den a dekuji za moznost. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Janinko pro mne začátek😉..
    Krásné předjaří ti ze srdíčka přeji. Z❤

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím Jani a nejprve musím pochválit tvůj šátek, vybrala si krásnou kombinaci barev a moc hezký vzoreček. Já soutěžit nebudu, přenechám štěstí jiným návštěvníkům tvého blogu. Ale musela jsem ti napsat, že se ti povedl.
    A jinak při slově Jaro se mi vybaví mnoho slov :o) - vlahý vzduch, slunce, teplé dny, rašící květiny, pupeny na keřích a stromech, zelenající se tráva.
    Přeji ti krásné předjarní dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  6. Jaro? = PETRKLÍČE
    Jani zdravím Vás, máte krásný blog.
    HelenaK
    e-mail: avolabulk zavináč seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. JARO? SLUNCE,KYTKY, VČELKY,PRVNÍ VLAŠTOVKY. KRÁSNÝ BLOG MOC SE MI LÍBÍ ZDRAVÍ JANA MAIL: truksovajana1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Sněženky a narozeniny <3 Přeji krásné jaro!Radka (rasimda@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  9. Slunce, cibuloviny, zahradky kavaren, prochazky..
    Takovy satek jeste nemam, moc krasny!
    svobodovaj@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Slunce, cibuloviny, zahradky kavaren, prochazky..
    Takovy satek jeste nemam, moc krasny!
    svobodovaj@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný šátek. Jaro = medvědí česnek :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Sluníčko a jak se všechno začíná zelenat, první bylinky...
    tsil1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Lovely scarf and wonderful blog. :) Spring = greenery A beautiful time of year when things come to life. Have a great day! Judy

    OdpovědětVymazat
  14. Jaro - sněženky a práce ve skleníku.
    Háčkovaný šátek je super.
    kralova.mar@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Vůně.
    i.nemetova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Satek je super.Začátek a mladatka a kyticky a zeleny kolena a natesenost na cely zahradnicky rok ☺ hezky den Radana

    OdpovědětVymazat
  17. Jaro ? To je sluníčko a úžasná typická vůně. A taky bolavá záda, která odvykla přes zimu pracem na zahradě. :-) sal.jana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Životabudič
    Sladkova.jaroslava@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Vzduch
    padanebe@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Pro mne JARO = květiny :-)
    Mullerova.Janina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Vôňa slniečka a snežienky ...
    fornetkaa@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  22. pre mňa jar = zeleň
    natalia.manekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Zelená barva.Alibabka
    pojeali@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Vôňa jari, už som ju v sobotu cítila vo vzduchu :)
    majka.molnar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. HRÁŠKOVÁ. :-) Petra

    OdpovědětVymazat
  26. JARO PRO MĚ ZNAMENÁ HLAVNĚ PŘÍLIV ENERGIE, CHUŤ tvořit, cestovat, prostě žít....šátek je nádherný..v mých oblíbených barvách...díky za soutěž..pěkný den ilona.precechtelova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj Jani, krásný šátek. Jaro = probouzení..
    Díky za soutěž. Krásné jarní dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  28. Jani, šátek je nádherný. :-) JARO = sluníčko, příliv nové energie - vše kvete, žije, příroda voní...
    Pěkné sluníčkové dny! D.
    daglar@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Jaro - Noví život, noví začátek, narozeniny. Jinak nádherný blog, ráda tady občas zabrouzdám. Gábina HonzaGabina.Hrubych@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Zvuky :-)
    (Šátek je nádherný, krásné čekání na jaro přeju! L.)

    OdpovědětVymazat
  31. Znovuzrození!
    Krásné jarní dny preji. hana.fejfar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Preciosa bufanda!!!!
    A mi me sugiere: primavera y el olor a hierba.
    Besos.

    OdpovědětVymazat
  33. miluju jarní zelenou barvu na stromech

    OdpovědětVymazat
  34. Jar=vtaky,vôňa,zeleň,život. Milujem jar.
    viva.anna.viva@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Jaro-rozkvétající sněženky,bledule,petrklíče-probouzející se příroda.
    Pěkné dny.Lenka

    OdpovědětVymazat
  36. Fialky...doufám,že už budou:)
    erarigi@email.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Jani,mě se vybavi jako první také květiny,zpívající ptáci,slunicko,které hřeje,vůně,....A šátek se ti moc povedl! Takové barvy ve svém šatníku ještě nemam,takže také zkusim štěstí o něj! Měj krasne předjarní dny!Ilona.Rezaninova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Život. (Ako sa všetko tlačí von, puky, kvety, rastliny... a vtáky spievajú odušu - námluvy a prísľub mláďat - skrátka - ŽIVOT) :)

    letitia.tiba@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Radost
    z.havelkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. RADOST.
    MOC PĚKNÁ SOUTĚŽ A MOC PĚKNÁ VÝHRA.
    KÁŤA

    OdpovědětVymazat
  41. Tak i já se přidávám....Jaro pro mne znamená obrovský příval energie. Chuť vyběhnout na zahrádku podívat se, kde co raší, pučí, vyrůstá. Vyběhnout do lesů a luk s mojí psí smečkou. A takový ten jarní deštík, kdy voní vše kolem....Prostě jaro je jaro!

    Přeji krásné jarní dny a chválím vše, na čem se podílí vaše šikovné ručičky!

    Veronika Veronika.Tylsarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Satka je uzasna, ma prekrasne farby! Jar je pre mna opatovny prival slnecnej energie do zivota :-) 🌞 jolana.kubisova@gmail.com
    https://yellowhouseideas.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  43. Znovuzrození
    kasparovai@email.cz

    OdpovědětVymazat
  44. krokusy.Hanka
    hana.nidecka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Jaro? První, co si představím, je teplejší vzduch, také třeba Velikonoce,delší dny, třičtvrtěletí :D.
    Ale také kytičky, hlavně narcisky :)
    Krásný večer
    Sára

    OdpovědětVymazat
  46. Miluji jaro. Ptačí zpěv... sněženky... jarní úklid ...zeleň...Velikonoce...

    OdpovědětVymazat
  47. Vůně, barvy, lasku ...to je jaro
    enett@seznam.cz
    Hezky vecer Eva

    OdpovědětVymazat
  48. Energie....Po dlouhé zimě čekám na jaro jako na spasení..:-)a ten nenadálý příval energie, chuť do práce, vyjít si do přírody,pozorovat probouzející se život....konecnamirka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Opravdu krásný šátek, nádherné barvičky. Jaro je pro mne spojeno se zahradou, jen začne svítit sluníčko, nikdo mne doma neudrží. Hezký den Katka.
    Hochova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Život :-)
    Katka
    Katerina.bekrova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Zelená se zelená - těším na krásně zelené lístky na stromech, krásně čerstvou zelenou trávu - vždycky mám pocit, že si snad kleknu na čtyři a budu se pást.... A můj mladší syn (3,5 let) je v tomhle asi po mě - on si to listí opravdu trhá a jí - utrhne si májíček a řekne mi - mami vem mi to domů na večeří - přijdeme domů, já mu to listí umyju a on to opravdu sní jen tak. Nejradši má samozřejmně bazalku. machacovalada@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Jar - moje narodeniny, t.j. 20.3. Papa Aňa

    OdpovědětVymazat
  53. SVĚŽEST - je to nejkrásnější období, nový počátek, optimismus, příliv energie, probouzející se příroda i člověku se jaksi líp dýchá a těší se na to jarní pučení a první barvy květů... Tak krásné jaro přeji a ať přinese nové inspirace :o) Peťa - p.za@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Jaro a me prvni slovo mi naskoci ALERGIE:(...po prichodu deti se to stale zhorsuje...ale ja neztracim dobrou naladu a i kdyz mi neni zrovna dobre a vypadam jak mutant snazim se jaro uzivat a dychat ten uzasny jarni vzdousek...Janca janahorakova2013@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. vzkříšení

    šátek je nádherný,hodil by se,to bych se poparádila.
    krásné nadcházející jarní dny přeje a z Moravského Slovácka zdraví Helena.
    helicka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Zdravím Vás, Jani. Šátek je překrásný, jste úžasná! Když se řekne "jaro", okamžitě se mi vybaví pampelišky. Ty jejich vysmáté žluté ksichtíky miluju (míň už ovšem, když je občas musím vyplít ze záhonu :-D ). Mějte se moc hezky a to nadcházející jaro si užijte! Mnoho nové inspirace Vám přeje Zuzu. zuzlajs@seznam.cz (www.hrackyzhacku.blogspot.cz)

    OdpovědětVymazat
  57. Jani krásný šátek - úžasné barvičky.
    Mě když se řekne jaro, tak dřív (tedy už hodně dávno) se mi vybavilo, že za chvilku budé léto a s ním i 2 měsíce prázdnin a konec školy. Teď když se řekne jaro, tak se mi vybaví začínající slunečné dny, možnost pomalu ale jistě si sednout na zahrádce a odpočívat, háčkovat či plést, vybaví se mi záhony plné kytek a pomalu se probouzející příroda, včelky a zpívající ptáčci a to, že už nebudu jezdit do práce za tmy a nebudu tak moc unavaná, jak tomu je v zimně.
    Krásné jaro Tereza. rptereza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Jani, šátek je nádherný, tak taky zkusím štěstí. a když se řekne JARO, tak se mi vybaví víc věcí než jen jedno slovo: sluníčko, konečně, kytičky, tráva, zpěv ptáčků, ráno světlo

    krásné dny. Majka
    majka.urb@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Milá Jano, šátek je nádherný, k jaru se mi vybaví slunce, první kvítka, rašící tráva (potrava pro našeho mišáka). Krásný den. zjblog2014@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Dobrý den, vybaví se mi zahrádka, šátek je krásný, hezký den JarolimkovaPavlina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Dobrý den, s jarem se mi vybaví slunce, zpěv ptáků, rašící byliny na zahradě, prostě jaro ve vzduchu. Ingrid.Petrikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Jaro = VŮŮŮNĚ!
    ...ta čistá jarní vůně, když se ráno vyjde ze dveří...
    janis.vosmis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Dobrý den, Jani,
    mně se při slově jaro vybaví spousta věcí, ale když mám vybrat jedno slovo, tak je to život :-) jinak šátek je překrásný :-) přeji Vám krásné jarní dny Petra .... brabcovapetr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Janinko, pro mne jaro jednoznačně sluníčko! A šátek je krásný, moc pěkné barvy, povedl se Ti! Měj se krásně a přeji hodně sluníčka... Marcela

    OdpovědětVymazat
  65. Jaro? No přeci sluníčko, teplíčko, pampelišky.... Martina
    aprill@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Jaro jsou vůně, bzučení včel a cvrlikání v teple paprsků. A spousta zeleně jako na šátku...
    Ivana
    ivana.grygarikova26@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Jaro - to jsou moje narozeniny v první jarní den, rozkvetlé koniklece u nás v Brně... Máte moc pěkný blog. Zdravím Vás Hana(hkasparova@email.cz)

    OdpovědětVymazat
  68. Hezký den, Karo - to je obraz škály berev, vůní, pohoda, Láska ....
    Vše začíná znova a znova a to mě baví

    Hana (hana.sulajova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...