pátek 18. srpna 2017

VĚNEČEK Z HORTENZIE ANNABELLE ...


Hortenzie mám moc ráda a před pár lety jsem začala zahradu na chalupě i malou zahrádku doma osazovat těmito kráskami.

Od klasických přes latnaté - ty mě vždy překvapují měnícími se barvami, až po Annabellu, která prý snese i sluníčko.
Ale právě Annabella mi letos začala jako první usychat, proto jsem ji ostříhala a umotala z ní věneček.

No o motání se moc mluvit nedá, byla jsem při výrobě věnečku trochu barbar a květy na slaměný korpus lepila pomocí tavné pistolky.












Přeji Vám krásný víkend.

JANA

23 komentářů:

  1. Hortenzie taky zbožňuji, sázím, ale tak pěkné jako u vás, je tedy ještě nemám. Věneček vypadá krásně. Zdravím Margita

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, teda tvoje hortenzie jsou nádhernééééééé!!! Vážně krása! Jsi šikulka..Inka

    OdpovědětVymazat
  3. Mně kvete na zahradě pouze latnatá, ostatní vůbec, nevím čím to je.
    Věneček je moc hezký, snad se mi někdy podaří si ho také umotat z hortenzie.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  4. Janičko to je nádhera..jemné krásné a krásně naaranžované v bedýnce..Nestačím se tím pohledem kochat.
    Moc miluji Hortenzie..Tvůj příspěvek mne dnes pohladil po duši..moc to pohlazení potřebuji.
    Pěkný zbytek prázdnin Janičko.Pa.Anna♥

    OdpovědětVymazat
  5. Janičko, jde vidět,že se hortenziím u tebe daří a věneček je super ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Hortenzie su krasne kvety. Skoda, ze nemam zahradu, lebo by som si tam hortenzie urcite vysadila. Vasa zahrada je naozaj krasna. A tie farby hortenzii....uzasne.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Janičko, hortenzie také miluji a sázím je, kde najdu místo. Letos mi déšt opršel a zničil květy na dvou keřích. Věneček je kouzelný a moc pěkně jsi jej vyfotila. Moc zdravím. iva

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný věneček, povedl se ti na 1!Ila

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný věneček. Taky mám ráda hortenzii. Mám jen jen jednu, ale uvažuji ještě další. Místo bych pro ni našla.
    Hezký den, Jani!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  10. Takové obří Hortenzie- tak to je sen! To bych asi zavedla manufakturu na výrobnu věnečků :o).
    Protože věneček je moc hezký...Pohodové letní dny.H.

    OdpovědětVymazat
  11. Marcela - Nordic Passion19. srpna 2017 v 18:34

    To jsou ale nádherné kousky, také je mám moc ráda, věneček je úplně profi! Hezký večer, Jani. M.

    OdpovědětVymazat
  12. Jani, nádhera, jak věneček, tak rostlinky. Tak obří hortenzie jsem ještě neviděla. :o)
    Hezkou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  13. Beautiful wreath and yes I love hydrageas too. Yours are fantastic.
    Happy day and all my best from Austria
    Elisabeth

    OdpovědětVymazat
  14. Jani překrásnééééé.Hezkou neděli Věra

    OdpovědětVymazat
  15. Janinko tvé hortenzie jsou přenádherné.A věneček ách ách.U nás se jim moc nechce.
    Krásný nový týden ti přeji, pá Z❤

    OdpovědětVymazat
  16. Janka tvoje hortenzie su skutočny balzam na dusu. Ja budem viazať svoje až po dovolenke, snaď prežiju. Maj sa krasne.

    OdpovědětVymazat
  17. Krásny je ten venček a ešte krajšie hortenzie ♥ Čo prosím ťa robíš, že ich máš také plné kvetov? Alexandra

    OdpovědětVymazat
  18. Hortenzie jsou prostě nádherné, ať už mají jakoukoli barvu. A věnec z nich, to je skvost.
    Janičko, je to nádhera!
    Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  19. Jani, hortenziím se u tebe daří jedna báseň. No a věnečky z nich jsou skutečně nádherné, takové dekorace já můžu :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Tvoří se z nich krásně, že? Úžasný materiál, barvy... Jak já to tvoření miluju! Můžete kouknout i ke mně, ikdyž je blog (po ukradení) teprve v začátcích... Přeji všem krásný den, plný květin a sluníčka
    janinatvoriskvosty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Ách, to jsou barvičky :o) Věneček je také krásný, a bílé srdíčko k němu krásně ladí.

    OdpovědětVymazat
  22. Líbí se mi, jak máte tu zahradu barevnou a přitom světlou. My jsme měli bohužel na zahradě světla až moc, prakticky žádný stín a ještě k nám viděli sousedi. Takže pro trochu soukromí jsme letos udělali stínění kolem pozemků a zahrad. Musím říct, že to je docela fajn. Konečně, když se s paní opalujeme, na nás nikdo nekouká a máme trochu soukromí pro sebe. :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...