sobota 12. srpna 2017

ZE ZAHRÁDKY ....


Posílám Vám květinový pozdrav 
a veliké poděkování za milé návštěvy a komentáře.


 









 JANA


13 komentářů:

  1. Jani, nádherný květinový pozdrav. Také zdravím a hezkou neděli přeji. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jani, dnes jsem také trhala měsíčkové květy na sušení ☺
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
  3. Janinko moc děkuji za nádherný květinový pozdrav..Ty oranžová sluníčka jsou nádherná.. Říkáme jim u nás sluníčka a při tom je to měsíček 😉
    U nás déšť zničil téměř vše, bohužel.Posilam moc pozdravů a měj se moc krásně,pa Z ❤

    OdpovědětVymazat
  4. Příjemný kytičkový pozdrav. Nádherné nebe na poslední fotce.
    Hezkou neděli přeji!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný barevný a voňavý pozdrav
    Hezkou neděli Marťula

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, krásně jsi nás pozdravila ze zahrádky. Tyhle letní kytičky miluji, je to jako u babičky. :-) Přeji sluníčkovou neděli. Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Jani,to jako vážně máte takovou pohádkovou chaloupku?Tak z té bych na dovolenou ani nejezdila.Krásné sluníčkové to tam máte.Děkuji za pohlazení na oku :).H.

    OdpovědětVymazat
  8. Jani také posílám pozdravy:-)Měj prima dny ...Věra

    OdpovědětVymazat
  9. Pozdrav jako z botanické :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné kytičky, také chci takovou zahrádku :o)

    OdpovědětVymazat
  11. Fotky od vás z chalupy mám moc ráda!
    Jani,měj hezké dny. Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Krásna, pestrá záhrada ♥ Alexandra

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Janičko dnes je neděle a konečně prší tak sem sedla k PC a začala si prohlížet mé oblíbené blogy.Až jsem se zastavila u Tebe, a obdivuji Tvé ruční práce,tvořivé věci zahrádku a taky chaloupku.To všechno mě moc uspokojuje a vzpomínám na to že jsem do nedávna se taky tím vším bavila.Už je to horší už to tak nejde jak by chtěla.Chtěla jsem se Tě zeptat takové ty červené kvítka jsou podobné divizně jak se jmenují a seje se to ze semínka?Jsou moc pěkné zase jiná barva na záhonku.A ještě se Tě zeptám jak to děláš že máš třeba Měsíček tak zasetý a v tom ještě jiné kytičky,zkoušela jsem to a vyrostl mi jenom plevel.Janinko posílám moc pozdravů a měj se pěkně Luďka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...