úterý 8. května 2018

LÁZNĚ BOHDANEČ ....



V neděli jsme jeli navštívit moji maminku do lázní Bohdaneč.
Jsou to menší lázně, zaměřené na onemocnění pohybového aparátu, ale moc se mi zalíbily, obzvlášť nádherný park.
Je plný krásných vzrostlých stromů, z nichž některé jsou přes sto let staré.
Jedním ze vzácnějších ( tedy alespoň pro mě ) byl Liliovník tulipánokvětý - škoda jen, že vykvétá až během června....



foto rozkvetlého liliovníku 
jsem si tedy zapůjčila na internetu ...











JANA

18 komentářů:

  1. Fotky z parku jsou moc pěkné - takové uklidňující. Musela to být příjemná procházka.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, to jsi byla kousek od nás! Lázně mají dobrou pověst, snad mamince prospějí! Park je moc hezký a Gočárův pavilon je krásný a velmi ceněný.
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Janičko, moc hezký výlet. V Bohdanči jsem nikdy nebyla, tak snad někdy si výlet také udělám. Měj se moc hezky. Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Jani,
    sem jezdíme každý týden do bazénu.
    Škoda, že jsi se neozvala, mohly, nebo ještě můžeme , dát kávu i u nás, když nám to v Bolce stále nevychází!
    Krásný májový týden !

    OdpovědětVymazat
  5. Na radnici z předposlední fotky jsem se před 12 lety vdávala (bude to začátkem června), mám k tomuto místu krásné vzpomínky.
    Hezké májové dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, v lázních Bohdaneč jsem nikdy nebyla. Koukám, kolik míst v naší republice nemám zmapovaných. ....
    A ten liliovník vůbec neznám. Kvítky jsou překrásné 😊
    Měj se pěkně, Petra

    OdpovědětVymazat
  7. Moje máma se tam taky kurýrovala a moc se jí tam líbilo. Eva

    OdpovědětVymazat
  8. Až tak daleko to do těchto lázní nemáme, ale nikdy jsem tam nebyla a ani jimi snad neprojížděla.
    Fotky z parku jsou nádherně jarní. Liliovník jsem ještě na živo neviděla. Vypadá moc hezky.
    A Ty měj hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. To jsou krásné fotky!Děkuju.Hezký den Věra

    OdpovědětVymazat
  10. Hezké fotky májové přírody. Určitě sis to dokonale užila.
    Pěkné květnové dny
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  11. Jani, krásné fotky. My byli v pondělí také v lázních, podívat se za tetou. Také se lečí s pohybovým aparátem, ale ve Vráži. :o)
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  12. Janinko maminka je opravdu v krásných lázních.Jsou sice malé, ale v parku je teď opravdu nádherně..Byli jste nedaleko nás, lázně moc dobře znám.
    Moc děkuji za moc pěkné fotky. Krásné májové dny ti přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat
  13. Veľmi pekné prostredie a úžasné fotečky.

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherné fotky!! Lázně vypadají malebně, tam se to musí uzdravovat a relaxovat samo :-).
    Krásný den přeji. ZaZa

    OdpovědětVymazat
  15. Zdravím, jde vidět, že jste si lázně opravdu užila. Taky se letos chytám do lázní a přemýšlím co si s sebou vzít. Nemáte náhodou nějaké tipy co si vzít s sebou do lázní ? Děkuji moc.

    OdpovědětVymazat
  16. Szüksége van 2% fix kamatozású hitelre? Ha igen, lépjen velünk kapcsolatba e-mailben: (inforamzanloan@gmail.com) a további eljárásokért.
    Sürgős hitelajánlat

    OdpovědětVymazat
  17. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovědětVymazat
  18. Taky jsem tam byla vloni s manželem a prošli jsme si celé město a byl to skvělý týden. Letos jsme měli v plánu jet do Alžbětiných lázní , ale byli jsme oba nemocní, tak jsme to museli přesunout na podzim. Už mi to chybí. Nikde jinde si tak neodpočinu jako v lázních. Jednou za rok tak proto musíme jet :-) .

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...