neděle 15. dubna 2018

BADY ♥.......



DNES  ODEŠEL DO PSÍHO NEBÍČKA

NAŠE ZLATÍČKO BADY ♥

NAVŽDY ZŮSTANE V NAŠICH SRDÍČKÁCH

........ JE MI MOC A MOC SMUTNO










JANA

32 komentářů:

  1. To je mi veľmi ľúto, vyzeral presne ako Leo (psík u mojich rodičov, ale zomrel ešte ako šteniatko).
    V psom nebíčku mu bude dobre... prajem veľa síl.
    A.

    OdpovědětVymazat
  2. Ať jsou Badymu nebeské louky nekonečné, plné patníků a vrchovatých misek. Posílám objetí. J.

    OdpovědětVymazat
  3. Vím jak moc to bolí a je smutno, nám odešla před týdnem.

    OdpovědětVymazat
  4. Je mi to moc líto! Přeji mu, aby mu za Duhovým mostem bylo krásně a Tebe objímám na dálku! Vím ,jak to bolí...zůstane navždy ve vzpomínkách s Vámi.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani,to je mi moc líto😞Drž se!❤

    OdpovědětVymazat
  6. To je mi moc líto Janičko.Vím jak Ti je,znám to..bolí to i po letech.Drž se ..objímám Tě na dálku.Pa.♥

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, to je mi opravdu moc líto. Vím, jaký smutek teď asi musíte prožívat. Držte se.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, mnohdy je pes i víc než přítel..dodnes mi moc chybí naše labradorka Ený.. Váš Bady byl nádherný pes!
    Je mi to moc líto a cítím s Tebou...Pevně ale věřím, že naši psi jsou v nebi s našimi blízkými a ti se o ně pečlivě a s láskou starají..a navzájem se ochraňují..

    OdpovědětVymazat
  9. nam sa to tiez stalo,neskutocny smutok celej rodiny ale po case to vyriesil taky isty psik , stale spominame neda sa zabudnut,potrebuje to cas,.....................

    OdpovědětVymazat
  10. Je mi to rovněž líto, prožila jsem podobné....ale teď už Bady běhá po nebeské louce a je mu dobře. A deštík - to jsou slzičky, které mu ukápnou, když na Vás jukne dolů.......držte se. z Jizerek Olina

    OdpovědětVymazat
  11. Jani, je mi to moc líto a vím , jak to bolí. Drž se!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Utírám si oči a přeju vám hodně síly. Naše Sára běhá za duhovým mostem už od října a doteď to bolí... Myslím na vás...

    OdpovědětVymazat
  13. Jani ♥. Nám Rexík odešel v prosinci, od ledna máme nového pejska, ještě jsme si úplně nezvykli na nové jméno.... Posílám pohlazení... D.

    OdpovědětVymazat
  14. To jsou ty smutné okamžiky Jani, ale ty krásné vzpomínky a fotky přetrvají.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  15. Smutné, poznám ten pocit. Nech v sebe nájdeš dosť energie na prekonanie týchto smutných okamihov.

    OdpovědětVymazat
  16. Jani, je mi to moc líto, snad aspoň díky těmto krásným obrázkům jej budete mít blízko kdykoliv budete chtít...

    OdpovědětVymazat
  17. Jani, dobře vím, jak těžko a smutno vám je!
    U nás ten smutek zaplašil až maličký Aaron.
    Myslím na tebe, Helena

    OdpovědětVymazat
  18. Jani, vím jak se cítíš, je mi to moc líto :( ... My jsme minulý týden také přišli o labradorku Rikinku, bylo jí téměř šestnáct let ... moc nám chybí ... Jani, drž se, myslím na Tebe! ♥ M.

    OdpovědětVymazat
  19. Janinko to je mi moc líto.. vím jak moc to bolí. Myslím na Tebe.Z ❤

    OdpovědětVymazat
  20. Jani, to mne moc mrzí. Bady byl nemocný, nebo už měl věk? Nezdálo se mi, že by měl nějaké trápení. Na fotkách vypadal nádherně a všude byl s vámi. Posílám pohlazení tam nahoru a je mi moc smutno, až se mi chce brečet. Neumím si to vůbec představit. Držte se. D.

    OdpovědětVymazat
  21. Je mi to líto....myslím na vás. Eva

    OdpovědětVymazat
  22. Upřímnou soustrast. Je mi to strašně moc líto! :-(

    OdpovědětVymazat
  23. Viem presne ako sa teraz doma cítite. Je mi to ľúto Jani. Andrea

    OdpovědětVymazat
  24. Cuanto lo lamento,espero que allá donde esté sea tan feliz como en la vida que compartió contigo!
    Besos.

    OdpovědětVymazat
  25. Je mi to moc líto.Jani drž se...

    OdpovědětVymazat
  26. Janinko, my už máme čtyři hrobečky v hájku na zahradě.Vím,jaký je to smutek a chce to nového kamaráda.Když jsme měli ještě čtvrtou výmarandu,raději jsme si pořídili další štěnítko .Nedovedu si život představit bez pejsánka.Přeji ať je líp.Martina

    OdpovědětVymazat
  27. Minulý týden v úterý nám odešla naše Tesinka. Bylo to pro nás všechny tak hrozné, že jsem to ani napsat nemohla. Jeden z nejhorších dnů v mém životě. Terezka to nedává ještě ani dnes. Je to hrozně smutné, plakali jsme všichni. Pa M.

    OdpovědětVymazat
  28. My máme troch chlpacov. Tohto momentu sa veľmi bojím. Sú členmi rodiny. Najstaršia má 14 rokov a keď bola min.rok operovana, prežívali sme nervy. Želám veľa sily!

    OdpovědětVymazat
  29. To je mi moc líto. Mám umřela 13. 4. naše Líza, kočička, která s námi byla 12 let :-(
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  30. Janičko je mi s tebou smutno. Bady byl krásný pejsek, člen rodiny, ale navždy bude s vámi. Nám už odešly tři pejskové a stále na ně vzpomínáme. Janičko myslím na tebe. Iva

    OdpovědětVymazat

  31. I'm interesting articles and this is my first first reading a very interesting, It's fits with the post.
    Read more
    Register Now
    24h/days

    OdpovědětVymazat
  32. Titanium Fidget Spinner
    silicone dab rig with titanium nail en-us › spi › new-tech › › en-us › spi › titanium necklace mens new-tech implant grade titanium earrings › Shop Titanium Fidget Spinner, a 3-in-1, 4-in-1 titanium trim as seen on tv and ready for use on any cell phone, tablet or smartphone with your face and legs covered in titanium blue ps4 controller this super-sized,  Rating: 4.2 10 reviews $50.95 In stock

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...