pátek 23. března 2012

Jarní věneček

Poprvé vás všechny moc  zdravím v těchto krásných jarních dnech.
Tento týden jsem se pustila do shazování mých přebytečných kil a ve svých 45 si koupila kolečkové brusle.Při prvních jízdách jsem si připadala hoooodně nemotorně a hlavně se bála,že sebou žuchnu na zem......a ta představa,že se válím po zemi a kolem mě jezdí ostatní borci.Bruslení se mi ale zalíbilo a jezdím skoro každý den a docela se i zapotím....sklidila jsem už i pochvalu od mladšího syna a manžela a to moc potěší....tak se snad nějakých kil zbavím.Upravila jsem si i jídelníček a musím se vám pochlubit.....už mám skoro 4 kila dole......budu se snažit vydržet!!!
Protože na tvoření jsem teď neměla moc času,tak jsem vyrobila jednoduchý jarní věneček z ruliček od toaletního papíru.



 

...užijte si krásný sluníčkový víkend ♥




23 komentářů:

  1. Jani, obdivuhodna odvaha. Drzim palce pri zhadzovani kil, vencek sa mi moc paci. Je taky vesely, farebny. Pekny vikend. Renata

    OdpovědětVymazat
  2. Janičko tak to ti moc držím palečky,já mám opačný problém,já jsem se pustila do přibíráni-vážně-ve svých 30 a dvou dětech mám 43kg a to jím úplně normálně,takže mám nutriční poradkyni ke které ted jdu!Kdybys tak ty kilečka mohla hodit mě:-)Jinak věneček je úúúúúúžasný,naprosto skvělý nápad,snad se nebudeš zlobit když si ho půjčím,tu krásu musím mít také!!!Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palečky s hubnutím, také s tím bojuju, věneček je naprostonádherný, super nápad!!!! Krásný víkend Len

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluju jak ke shozeným kilům, tak k tomu skvělému nápadu. Kdybys to nenapsala, vůbec by mně nenapadlo, že to je z ruliček od toaleťáku :-)
    Jinak viděla jsi už u mně na blogu "Fit do léta" ? Taky s tím bojuju...
    Držím palce, S.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, to sluníčko láká k pohybu a ty jsi to vzala pěkně od podlahy, tedy od koleček :-) Fandím Ti! Věneček je moc super! Z roliček udělat takovou parádu je bezva nápad a nádherná recyklace, tu mám ráda.
    Hezký víkendík! Iveta

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherný věneček. Jéééé, já chci taky hubnout. Ale na brusle si netroufnu.

    OdpovědětVymazat
  7. Jankaaaa to je aky napad! super moc dobre :)

    OdpovědětVymazat
  8. Liebe Jana,
    dein Frühlingskranz ist sehr schön geworden und deine Idee finde ich klasse!
    Ich wünsche dir ein wunderschönes Wochenende und schick dir ganz, ganz viele liebe Grüße

    Simone

    OdpovědětVymazat
  9. Jani,teda ten věneček je moc krásný!!!!
    A ještě jsi zvládla zrecyklovat ruličky od toaleťáku,tak to klobouk dolů!!!!
    No a k tomu bruslení...přeju ti ať se daří...a bez nehod!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Janinko, věneček je krásný! Dobrá inspirace, zkusím zabavit dcerku. Přeju pevnou vůli při shazování kil! A k bruslení - jsi dobrá! Užij si hezký den! Adriana

    OdpovědětVymazat
  11. Jani, držím pěsti, moc dobře to znám - podařilo se mi shodit asi 20 kg, a zatím se držím :-) Takže vím, že to chce někdy i hodně přemáhání a vydržet :-)
    Jinak věneček je nádherný, jednoduchý a přesto originální!

    Pěkný víkend, Alča

    OdpovědětVymazat
  12. Janičko, brusle jsem také zkusila, ale na druhé jízdě jsem žuchla a od té doby jsem na ně nevstoupila, proto můj obdiv pro tebe.
    Věneček je jednoduchý a přitom krásný.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  13. Jani, moc gratuluji ke sportovním výkonům (máš můj obdiv!) a chválím jaro u tebe - kouzelné!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  14. Jani, držím pěsti at to s kilama vyjde, já jsem na to obdobně:)
    Věneček je krásný, bevadnej nápad.

    OdpovědětVymazat
  15. Jani,
    tak to je teda krása ! :-)
    A já jsem s ruličkami skončila u kytiček a vůbec by mě nenapadlo udělat věneček :-o
    Jsi šikulka !
    A in line , chválím, já je také můžu a nikdy není pozdě začít . Jen já u nich nehubnu, jestli to nebude tím , že se za ně sladce odměním ;-)
    Tobě držím palečky a pozor na kopečky !
    Né , aby tě napadlo sjíždět radoučský kopec ;-)

    OdpovědětVymazat
  16. JANIČKO, VĚNEČEK SE MI MOC LÍBÍ.
    OPRAVDU SE TI VELICE POVEDL JE KRÁSNÝ.
    JSI ŠIKULKA.
    PŘEJI VYTRVALOST A PEVNOU VŮLI V TVÉM ODHODLÁNÍ.
    AŤ SE DAŘÍ!!!
    PŘEJI PŘÍJEMNÝ TÝDEN.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  17. So beautiful!!! :) Pozdravy z Polstiny ✿ܓ

    OdpovědětVymazat
  18. Jani, to je fantastický nápad. A je tak nežný. Krása. Držím palce v započatej práci zhadzovania kíl. Ja sa stále na to len chystám (potrebujem zhodiť 4 kilá nadobudnuté cez zimu), ale ešte nenastala tá správna konštalácia hviezd. Veď my si vždy výhovorku nájdeme, ale zoberiem si z Teba príklad. Dík za motiváciu. Andrea

    OdpovědětVymazat
  19. Moc hezký věneček..krásné fotečky.
    Žaneta

    OdpovědětVymazat
  20. Jani, věneček vypadá úžasně!!!

    OdpovědětVymazat
  21. Nedá mi to, abych nepochválila ten krásný věneček, velice mne zaujal. Přemýšlím, jestli je lepený, nebo jak je vlastně spojený, asi to neuhádnu???
    Chodím sem často nakukovat, je zde mnoho pěkných věciček k vidění. Květa

    OdpovědětVymazat
  22. Super práce. :) Jen k tomu bruslení, já se taky tuto zimu po dlouhé době vrátila k bruslení. Jen teda v mém případě se nejednalo o kolečkové brusle, ale o ty na led. Musím říct, že mě to vážně chytlo. Úplně jsem si díky tomu oživila vzpomínky z dětství, kdy jsem se učila bruslit s tátou. Škoda jen, že je teď hrozně málo míst, kde by se vůbec bruslit dalo. Možná na jaře zkusím ty kolečkové. :)

    OdpovědětVymazat
  23. U nás teda na kolečkové brusle nedáme dopustit. Po troše naléhání a přemlouvání si je pořídil i manžel a jezdíme pravidelně na stezku k Medlešicím. I když to teda střídáme s kolem, protože na bruslích se člověk nikam moc nepodívá, to je spíš tak jako na ježdění kolem dokola. Ale mě to teda baví. Navíc mladší syn už začal blbnout i s tím, že dělá různé triky a finty. ;-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...