neděle 8. prosince 2013

Předvánoční dárek.....

...krásnou 2. adventní neděli, moje milé

Prvním předvánočním dárečkem se pro mě stal páteční koncert mého velkého oblíbence, 
 Karla Gotta, 
u nás v Mladé Boleslavi.

Obdivuji jeho zpěv už od dětství a dokonce jsem mu ve čtvrté třídě napsala dopis....: o)).
Nebyl to první koncert , na kterém jsem se mohla zaposlouchat do nádherných melodií ,ale tentokrát jsem stála tak blízko pódia....což můj zážitek ještě více umocňovalo....
Těžko se slovy popisuje ta úžasná atmosféra v sále.......obrovský aplaus lidí , zpívajících s " Kájou "...mluví za vše.

Díky za ten nádherný dárek mému synovi Jeníkovi.





 Uplynulý týden byl pro mě plný radosti........ve školce jsme s dětmi , na besídce,předvedly rodičům,jak to chodí v čertovském peklíčku....děti byly úžasné , bezprostřední a moc se jim vše povedlo.

Obrovskou radost mi udělal balíček 
ve kterém se ukrýval nádherný skřítek....Zuzanka je opravdu neskutečně šikovná a tvoří srdíčkem.Vše má vypracované do posledního detailu....Zuzi ještě jednou velikánské díky.










...také jsem něco málo tvořila....jak jinak než muchomůrkově










...na závěr přidávám obrázek etikety,který jsem našla na netu a mooooc se mi líbí...




...mějte se krásně a v klidu užívejte předvánoční čas
Vaše Jana ♥

10 komentářů:

  1. nádherné houbičky. Po koncertě K. Gotta toužím já s Eliškou mnoho let, zatím nebyla možnost ani peníze, ale někdy...

    OdpovědětVymazat
  2. Janičko, vidím, že prožíváš dny plné nádherných zážitků! Moc ti to přeju!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Myslim, ze Karel k Vianociam neodmyslitelne patri :) A vidim Jani, ze si si ho nadherne uzila... Nejake muchotravky mam hotove aj ja, tiez sa mi velmi paci tato Vianocna dekoracia :) Prajem krasny advent Jani... Mira...

    OdpovědětVymazat
  4. Jani,
    krásný dárek jsi dostala!!
    jak od syna - určitě to byl krásný zážitek, jeho koncerty jsou prostě úžasné!!, tak od Zuzanky.
    A ta etiketka je skvělá, viď?? když jsem ji na netu viděla, hned jsem si řekla, že bych ji všem přišila!!
    Jani, přeji krásné adventní dny a večery!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, mám moc ráda Tvůj blog...opět paráda..Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. Skřítek je opravdu úžasný, nádherná práce, přesně jak píšeš, do detailů provedená... ale nejvíc mě berou ty Tvoje muchomůrky :o) ty jsou prostě perfektní! Vánoční etiketa ovšem nemá chybu, fotku si s dovolením uložím :o) hezký večer,L.

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, ten Tvůj příspěvek na mě dýchá opravdovou adventní pohodou :-) Věřím, že na koncertě Karla Gotta musela být skvělá atmosféra. Přestože nepatří mezi mé nejoblíbenější interprety, klaním se před jeho pěveckým uměním i vystupováním. Řada jeho mladších (žánrově mi bližších) kolegů interpretů by se od něj mohla učit... Ten skříteček, kterého si dostala od Zuzky je vskutku luxusní kousek :-) Líbí se mi, když si dá člověk práci s detaily toho, co vyrábí.... Čím si mne však opět mile překvapila, to jsou ty Tvé muchomůrky. Možná tomu napomáhá i ta magická červená, ale ať tak či onak, díky za další inspiraci. Muchomůrkové kloboučky na klacíku tu ještě nebyly :-))) A vůbec se mi celkově líbí, jak to u Vás doma máte krásně vánočně vyzdobeno... Krásný den Anička

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné muchomůrky tvoříš Jani:-) Skřítek je krásný a na koncertě muselo být nádherně:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  9. Janinko máš to doma krásně nazdobeno, jen oči přecházejí. Nevím co obdivovat dříve. Koncert musel být úžasný, u nás patří Kája taky mezi oblíbené zpěváky. Přeji ti krásné svátky Pa Anny

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...