neděle 19. ledna 2014

Borůvčí....

Dnešní " skoro jarní " neděli jsem si udělala procházku do lesa.Krásných 11 stupňů a sluneční paprsky ......v lese  bylo nádherně.
Šla jsem také patřičně vybavena foťákem a zahradními nůžkami.Před třemi týdny jsem si nastříhala borůvčí a dnes už mi nádherně kvete.Tak jsem šla pro další.....aby bylo  na koláč :o))


...z lesa










......borůvčí před třemi týdny a dnes









...mějte se moc hezky, posílám mnoho pozdravů
Vaše Jana ♥

16 komentářů:

  1. Krásné fotečky Jani, a mňam borůvkový koláč bych si dala, nějak mě poslední dny chytá chuť na sladké. Mějte se krásně Martina

    OdpovědětVymazat
  2. krááásné fotky no a borůvčí jsem měla taky pak mi nějak schlo tak jsem ho vyhodila ...škoda

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som este nevedela, ze konariky cucoriedok mozu v byte tak krasne vykvitnut..

    OdpovědětVymazat
  4. Janinko, víš, že jsem nevěděla, že borůvčí tak krásně kvete. To bude asi tím, že u nás žádné neroste. Krásné fotky. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
  5. A u nas ferie i jest śnieg ;-)
    Pozdrawiam balerinka <3

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky Janičko! A to borůvčí...
    Pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotečky, Jani! Borůvčí mě nikdy nenapadlo stříhat, vypadá nádherně! :) J.

    OdpovědětVymazat
  8. No pááni, v lednu na borůvky, to je bezva nápad:-))) Kvete moc pěkně!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  9. Janka ty si ako z rozprávky o dvanástich mesiačikoch, v januári chodiť do lesa na borúvčí :)), ale keď sa príroda zblázni, tak sa dejú veci. Krásne ti vykvitlo vo váze, máš doma pekný prísľub jari. Krásne dni. Renata

    OdpovědětVymazat
  10. Matičkoskakava...ešte som nepočula aby vetvičky z čučoriedok tak krásne doma vo váze rozkvitli. Ďakujem za inšpiráciu o ktorú si sa s nami podelila, ja po nich už určite zapatram :-)))

    OdpovědětVymazat
  11. Jani, to je nádhera ....to vidím poprvé ....hned běžím do lesa !!!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný blog Jani, už vás chvíli sleduji.
    http://love-passion-faith.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Jani,
    Maruško ;)
    až budeš péct koláč z tohoto borůvčí přijedu na něj a kávičku :-D

    OdpovědětVymazat
  14. Jani, to by mě nenapadlo dát si do vázy v lednu borůvčí a už vůbec, že by mi mohlo takhle krásně vykvést :-) Díky za inspiraci, jen trochu váhá mé "ochranářské" srdce - není borůvčí chráněné? resp. není zakázané trhat borůvčí? Krásný den Anička

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...