pátek 7. února 2014

První...nedokonalá...ale moje

Razítka

......delší dobu jsem se chystala,že si vyzkouším vyrobit svá vlastní razítka. Objednala jsem si rydla a lino a s velkou chutí se pustila do práce.
Po prvních " rýpnutích "do lina jsem zjistila ,že to není jen tak....několikrát jsem  lino prořízla naskrz,ne vždy jela po čáře,kterou jsem si předkreslila a u čtvrtého razítka zajíce,popletla tak,že jsem vyřezávala to,co mělo zůstat o))
No, zkrátka, mám co trénovat...

Tak tady je to moje úplně první razítko.....

má to být medvídek :o))







......můj pracovní kufřík





........další pokusy



....a zatím poslední,čtvrté
a nepovedené









......posílám vám pozdrav
mějte se moc hezky
Vaše Jana ♥

27 komentářů:

  1. Jani, nádhera !!!!! Jde ti to moc krásně !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jani. Nádherná inspirace...to mě ještě nenapadlo udělat si vlastní razítka. Máš je moc krásné a medvídek je nejhezčí:) Pěkný víkend. Helča

    OdpovědětVymazat
  3. Medvídek je nádherný. Hodně trpělivosti do dalšího razítkového tvoření! Hezký víkend, Jana

    OdpovědětVymazat
  4. To je milé ... asi vyskúšam aj ja niečo podobné ... :)
    Si šukulka ...

    OdpovědětVymazat
  5. Medvídek je úplně miloučkej !! jsi šikulka ♥Iva

    OdpovědětVymazat
  6. no to je krása !!! moc se mi líbí, jsi šikulka a mě nahlodává touha vyzkoušet linoryt :-) Věrka

    OdpovědětVymazat
  7. Razítka jsou právě moc pěkná,a jestli se nějaké nepovedlo... tak to není poznat, tak to má být. Hlavně, že máš z toho radost Ty. Další a další budou lepší a lepší. Jsi šikulka. Zdenka

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, jsi šikulka, razítka vypadají perfektně, hezký víkend,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  9. Janičko,klobouk dolů...na výrobu razítek stále hledám odvahu :) ...tak že tleskám nad tvou šikovností a přeji ti hodně úspěchů do dalšího tvoření...Měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, tak to jsi faktu dobrá, že ses do toho pustila. Jak se znám, měla bych hned pryč prsty :D Méďa je super! Pěkný víkend, Alča

    OdpovědětVymazat
  11. Jani, moc děkuji za krásné komentáře, dřevěné houbičky rostou ve východní Anglii, kde již 14 let žiji. Doufám, že mě zase brzy navštívíš. Jana x

    OdpovědětVymazat
  12. Jani, začátky bývají přeci u všeho těžké. A já myslím, že ten Tvůj dopadl skvěle. A ten zajíček - až to příště obrátíš tak, jak to má být, bude skvělý :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Náhodou parááááda-)) Jsi šikovná a moc Ti to jde♥ Věra

    OdpovědětVymazat
  14. Nádhera, mě linoryt taky moc baví, jen toho času bych potřebovala víc. Jste šikovná, jen tak dál :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Jani, mě se tedy líbí úplně všechny Tvé pokusy :) Moc moc krásné! :) Jola

    OdpovědětVymazat
  16. Jani, rydla jsem v ruce neměla dobrých 2o let a dobře vím, že uvědomit si, že to je vlastně obráceně není žádná legrace. Razítka máš moc hezká, úplně si mě navnadila...
    Hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  17. LOVE your blog!!! New fallower!!! BYE!!! ;) Have a great day! NI

    OdpovědětVymazat
  18. Janičko, já myslím, že se ti razítka moc povedla. Líbí se mi.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  19. Prý nepovedená...jsou úžasná! Já bych si tam přivyryla i prst :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Jani,páni!Já smekám!Jsou nádherná!:-)

    OdpovědětVymazat
  21. Jani, razítka máš nádherná a medvídek je krásně roztomilý. :-) Prosím, kdes objednala potřebný materiál, že bych třeba vyzkoušela. ;-) Ale nemám žádnou zkušenost. Učila ses sama, nebo podle nějakého videa? Děkuji za odpověď. Měj se hezky. :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Jani, su originalne, hlavne Tvoje a velmi pekne obrazky si zvolila, tak nech sa dari dalej tesim sa na dalsie razitecka .....
    pekny dnik
    Mirka

    OdpovědětVymazat
  23. Linoryt jako techniku moc obdivuji. Dcera se ji věnuje už mnoho let a tak vím, že to není žádná legrace a občas i náplasti je potřeba. Razítka jsou nádherná, klobouk dolů a ať se daří :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Jani,
    tak to je paráda!! To je úžasné, do čeho jsi se pustila. jsem z Tvých razítek unešená.
    A moc se Ti povedla, budu se těšit na další tvé razítkové tvoření!!!
    krásné dny
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  25. Jani razítka vyzerajú úžasne,podarili sa ti super.
    Rena

    OdpovědětVymazat
  26. Janka paaani super zaritka...sikovna si velice...:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...