neděle 28. prosince 2014

Úklid ve skříni...

...... s oblečením, jsem plánovala už dlouho......ale sotva  jsem začala, byl úklidu konec.
Objevila jsem totiž starý svetr a hned mi blesklo hlavou......bude se hodit na oblečení pro mou velkou ( koupenou, ne mnou šitou ) myšku.....ještě jsem prošla trička .....a vše bylo jasné...

...růžový svetr a šedé tričko s bílými puntíky.....jde se stříhat a šít

.... a tady je výsledek....
.....myslím, že myška je spokojená a hlavně se ohřeje, když nám zima konečně ukázala co umí






















...užijte si hezky poslední dny roku 2014 
Jana

27 komentářů:

  1. myška má super ohoz :) moc jí to sluší

    OdpovědětVymazat
  2. Siiiiii!!!! una dulzura ♥ que buena combinación rosa y gris son perfectos y los luce de maravilla !! besos.

    OdpovědětVymazat
  3. A jak se má teď myška parádně, konečně kapsička na dobrůtky :) Jani, krásné dny! Jola

    OdpovědětVymazat
  4. Páni...to je pořádná myšanda ☺
    Janinko, měj se v novém roce co nejlépe, pa Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Myška je náramná a moc ji sluší nové šatky! Hezký večer ...

    OdpovědětVymazat
  6. Jani - jedním slovem nádhera!!! Myška má úžasný ohoz ;)
    Přeji krásné dny, Ren

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, ta je boží.. vážně krása! Inka

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, ta je! A ta háčkovaná kapsička na svetříku je skvělá. Je krásné si přes svátky něco vyrobit, myška ti teď bude vždy připomínat letošní vánoce. Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Myška je luxusní!! Dokonalý outfit :-) Potřebuji také probrat oblečení, ale když vidím, jak dlouho to trvá ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Páni, to je krása. Řekla bych o myšce, že je kočka :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Myška je nádherná a ty její botičky jsou boží.Krásné dny....Vera

    OdpovědětVymazat
  12. Jani to je taká nežná krása, že sa neviem vynadívať. Andrea

    OdpovědětVymazat
  13. ležící... pokrčené nožky.... s rukama pod hlavou....
    tak ta je nejlepčí!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Nádhera, nádhera, nádhera... kde se taková myška dá sehnat? Hanka

    OdpovědětVymazat
  15. Jani ta se tedy povedla. Je nádherná a krásně jsi si vyhrála při focení. Prodáváš své výtvory někde?
    Příjemné poslední dny tohoto roku. Rija

    OdpovědětVymazat
  16. Jani,
    to je jedním slovem .. nádhera ..
    Myška je naprosto úžasná.

    měj se pěkně Denisa ♥

    OdpovědětVymazat
  17. Jani, ležící, rozjímající.....myš na zádech, ta mě dostala, díky.... :O))
    Jana

    OdpovědětVymazat
  18. Jani, ta tvoje myšanda je ale velká parádnice!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  19. Jani, moc pěkně jsi myšku vyparádila, moc jí to sluší a tvůj bezva nápad, hezký večer,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  20. Jani,myší slečna k pohledání,tohle recyklošití mám taky moc ráda....no být myšák....nevím,nevím:-)
    Hezké dny,Jitka

    OdpovědětVymazat
  21. Wunderschön, liebe Jana!

    Viele liebe Grüße
    Simone

    OdpovědětVymazat
  22. Recyklování je třeba ;-) Já taky nerada vyhazuju, protože se mi skoro všechno hodí, nebo by se mohlo hodit :-D Myška má krásný "nový" obleček ;-)

    OdpovědětVymazat
  23. Jani,moc hezky jsi myšku oblékla.Obdivuju šikovnost a ruční práci u každého,kdo to umí.Já jsem na tyhle věci poleno.Hezký den,Monča

    OdpovědětVymazat
  24. ta mys jak tam lezi na tej posteli to nema chybu..................

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...