neděle 22. února 2015

Chocolate Crinkles.....

Milé dámy, moc vás zdravím

Spoustu nápadů a inspirací nacházím na Pinterestu......a tak to bylo i s čokoládovými crinkles.
Moc se mi líbí, jak kuličky obalené v cukru při pečení krásně popraskají a vytvoří zajímavý efekt.
Dneska jsem je upekla ke svačině a moc nám chutnaly.






















Jana

18 komentářů:

  1. Jani, vypadají moc pěkně a věřím, že stejně dobře i chutnaly :) Krásný nedělní večer! Jola

    OdpovědětVymazat
  2. Nadhera... Tiez sa na nich chystam

    OdpovědětVymazat
  3. Hm,tak to tedy musela být dobrůtka.....:-)
    Hezké dny nadcházejícího týdne,Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Jani tak to vypadá skvěle... to musela být úžasná dobrůtka :o)
    Měj se krásně...
    Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, děláš mi chutě ... Vypadají tááák lákavě, musím vyzkoušet! Hezký večer, Maru

    OdpovědětVymazat
  6. Janinko vypadají k nakousnutí a opravdu krásně jsi všechno nafotila.. musím něco takového taky někdy zkusit.. nedávno jsem váhala nad nějakými citronovými.. ale čokoládové se mi líbí asi víc.. měj se krásně Dita

    OdpovědětVymazat
  7. Jani , vypadají velmi lákavě..ty háčkované sice byly barevnější, ale tyhle vypadají mňamózně..asi si je také udělám..ale asi až příští víkend..Jak mám zhubnout, když vidím pořád takové krásné mňamky:o))..Hezké dny a užijte si karneval. My máme ve třídě v pátek..Inka

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, taky se na ně chystám, zatím jsem pekla popraskané jen ty citronové.
    Krásné fotky!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Jani,tvá svačinka vypadá tůze lákavě,určitě ráda vyzkouším.Já včera pekla čokoládové suflé,také dobrota pro milovníky čokolády.Nádherné fotky Jani!
    Moc zdravím a přeji pěkný den,Zuzka

    OdpovědětVymazat
  10. Jsou krásné jako všechny dekorace na fotkách, až škoda je sníst. Byly dobré? Fotky jsou hodně dobré. Přeji pěkný den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  11. No to vypadá báječně, to se nedá zvládat tolik dobrůtek všude okolo nás :o). Juknu na recept a třeba také vyzkouším...už polykám. Ála

    OdpovědětVymazat
  12. Jani, také posílám pochvalu- vypadají úžasně a určitě i úžasně chutnají.Také moc ráda vyzkouším.Přeji krásný den. Z. :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrý den Jana !

    Našel jsem si svůj blog přes Susan blogu.

    Váš blog je velmi krásná ! fotky jsou krásné , vaše háčkování je úžasné !

    Jsem Priscilla , žiji v Brazílii , I Tildas dělat , a pokusit se udělat Mailegs , tady v Brazílii víme jen málo o Mailegs .

    Já jsem za tebou , miluji svůj blog !

    Děkuji vám !
    polibek
    pri

    OdpovědětVymazat
  14. Jani, to jsou tak překrásné fotky, strašně se Ti povedly! a sušenky vypadají neodolatelně! Krásný večer! Radka

    OdpovědětVymazat
  15. Janičko, sušenky určitě chutnají báječně a jak jsi je krásně nafotila.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  16. No Jani, chystám se na ně Už nějaký čas a díky tobě se do nich rozhodně pustím. O tom, že je vše dokonale nafoceno snad ani není třeba mluvit. Fakt kouzlo.... hezké dny, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherné fotky..moc hezký blog...Ila

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherné fotky..moc hezký blog...Ila

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...