pátek 15. ledna 2016

POHLED Z OKNA



Když jsem dnes ráno přišla do školy a obloha roztáhla svou noční záclonu, naskytl se mi nádherný pohled.
Hned jsme s dětmi vytáhly žaluzie a pozorovali bílou zahradu a měnící se barvy na obloze.


















Přeji Vám všem, mé milé, krásný zimní víkend

JANA

15 komentářů:

  1. Krásné pohledy z okna! Tohle hned spraví náladu, viď?
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné barvy. A ta dekorace v oknech se mi také moc líbí :-)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Tak takovou krásnou zimu u nás bohůžel nemáme :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, nádherné fotky...úžasné dekorace..máš moc krásnou třídu..měj krásný víkend..Inka

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, to ráno bylo opravdu kouzelné. No, bohužel po sněhu u nás už není ani památky. Mimochodem - máte kouzelně nazdobená okna! :) Krásný víkend, Jola

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu nádhera, Jani. Moc se mi líbí, jak vedeš děti k tomu, aby vnímaly ty obyčejné krásy kolem nás.
    Přeji hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné fotky. I s těmi papírovými ozdobami :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
  8. Fantasticke zabery, aj fotky vysli skvelo. Skoda by boloneodfotit to.

    OdpovědětVymazat
  9. Janičko, to je krása - hned bych se v pozorování k vám připojila.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  10. nááádhera, máme podobně bílý výhled a nemohu se vynadívat!:-) Konečně kouzelná zima! Jen s ometáním auta je to trošku prekérka:DD
    Krásný víkend,
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  11. Máte ve třídě pěknou výzdobu a doladila tak tu bílou krásu venku ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  12. Jani, nádhera, ta příroda ale umí divy a moc hezky se Ti to podařilo vyfotit, hezké nedělní odpoledne,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  13. Já myslel, že tam máte screenové rolety a ona je to ve finále garáž. Přemýšlíme právě nad tím, že bychom si je pořídili jako stínící techniku na dům, ale zatím jsem je nikde neviděl v praxi a ideálně po pár letech pravidelného provozu. :) Tak jsem z toho trochu nervozní. :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...