pondělí 2. května 2016

ANNABERG A ALPAKA FARM...



Cestou do  historického hornického města na úpatí Krušných hor, do Annabergu,
  jsme se zastavili u farmy, kde chovají alpaky.

Stojí na zelených loukách a pozorují vás svýma velkýma očima.
 V Traumweide můžete obdivovat tyto veselé kamarády, hladit je, nebo si v krámku na statku zakoupit jejich vlnu. Kromě chovu alpak provozuje rodina Heikeových chov pstruhů a udírnu ryb. 

Jak ráda bych si v krámku nakoupila....ovšem to bych s sebou musela mít Eura, která jsem zapomněla doma.

......a tak jsme při procházce městem nemohli ani posedět na venkovní zahrádce a pochutnat si na kafíčku....





























JANA

6 komentářů:

  1. Jani, asi jsi ušetřila, ale dovedu si představit, jak by to štvalo mě. Vypadá to tam ale kouzelně. Já se přiznám, že jsem vůbec netušila, že nějaké alpaky jsou..myslela bych si, že to jsou lamy:o)..tak jsem zase o něco chytřejší..Měj se moc krásně a i sluníčkově..Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, napadlo mě to samé, co Inku :o) Taky se mi to jednou povedlo, karty mám sebou naštěstí vždycky :o)
    Moc krásné místo, děkuji za typ, budu ho chtít vidět na vlastní oči :o)
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. ana Dobrý den!

    Oh, že krásné, myslel jsem, tato zvířata se lamy!

    Miluju vlny alpaky, nádherné vlny!

    když jsem zjistil, tato zvířata I obejmout velmi silný !!

    Krásné obrazy!
    Děkuji!
    pri

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavé,zase jsem o něco chytřejšííí....ila

    OdpovědětVymazat
  5. Óóó, alpaky jsou senzační a chundelatí jako přerostlí pudlíci :-) Krásná reportáž.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...