úterý 21. března 2017

JARO JE TADY .....



.....A JÁ JSEM TU S VÝSLEDKEM LOSOVÁNÍ
 PŘEDJARNÍ GIVEAWEY O HÁČKOVANÝ ŠÁTEK



....GENERÁTOR NÁHODNÝCH ČÍSEL MI POMOHL A VYBRAL ČÍSLO

8

VÝHERKYNÍ SE STÁVÁ
MARCELKA http://nordicpassion.cz
KTERÉ MOC GRATULUJI

A VÁM OSTATNÍM DĚKUJI ZA ÚČAST 
A PŘEJI KRÁSNÉ JARNÍ DNY

JANA


15 komentářů:

  1. Veliká gratulace Marcele !! Určitě bude mít velikou radost Jani.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Saya ucapkan banyak terima kasih kepada AKI yang telah membantu saya melalui dana ghaib dan alhamdulillah saya sudah sukses ini atas bantuan AKI WARA dan alhamdulillah itu semuaya terbukti bahkan beliau juga membantu saya minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya bagi saudara2 yang mau di bantu sama AKI WARA silahkan hubungi 085242894584. ATAU KLIK SITUS KAMI PESUGIHAN TAMPA TUMBAL NYATA

      Vymazat
  2. I já gratuluji! Krásné jaro!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  3. Šátek je nádherný, ale moje barvičky to nejsou. Až bude soutěž o něco v odstínech růžové, zasoutěžím si. :O)
    Gratuluji Marcelce a přeji vám krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelce moc gratuluji a Tobě Jani přeji krásné dny. Inka

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji!!!! Všem přeji krásné jarní dny :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja moc dekujiiiiiiiii, uz jsem cetla mail. Moooc se tesim:-). Krasny den, Jani, i vsem ostatnim:-))). M.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc gratuluji vyherkyni at ji dela radost :) Radana

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluji a přeji krásné jarní dny.-)

    OdpovědětVymazat
  9. oj .. čo som to ja zmeškala? vidno, dlho som nesledovala blogy (iba cez tel) .. krásna práca - vzor - melír .. gratulujem k výhre.. Roni
    ps. pomaly si "motkám" (háčkujem pončo)

    OdpovědětVymazat
  10. I já moc gratuluji Marcelce k tak nádherné výhře a tobě Janinko přeji krásné jarní dny.❤

    OdpovědětVymazat
  11. Marcelce gratuluji a tebe, Jani, zdravím! Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý den,změnila jsem adresu blogu,prosím načtěte si novou do *kam chodím ráda na návštěvu* http://osobnizahradniporadce.blogspot.cz/.
    Omlouvám se za komplikace,krásný den!M

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...