středa 2. ledna 2013

Obal na diář a mobil

S novým rokem jsem si koupila i diář na rok 2013....na svou paměť už se opravdu nemohu spolehnout :o)).
Jeho červený obal mně však moc nezaujal a tak jsem prohledala svá klubíčka,vybrala barvičky a začala háčkovat.Zvolila jsem jednoduchý a celkem efektní vzoreček.Abych vše sladila,ve stejných barvách vznikl i obal na mobil.




první řada je uháčkovaná z dlouhých sloupků
v další řadě změníme barvu a uháčkujeme jeden krátký sloupek mezi dlouhé sloupky - dále 2 řetízková oka ,vynecháme 3 dlouhé sloupky a uháčkujeme opět krátký sloupek mezi dlouhé.

















mějte se moc prima
Vaše Jana


92 komentářů:

  1. Janičko...tak ten je super! A moc díky za návod, určitě ho na něco využiji. Hezký podvečer, pa pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, to je krásna kombinácia farieb a nádherne to celé vyzerá. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko...moc děkuji.Volila jsem tmavší barvu,protože světlá by se mi v kabelce hned ušmudlala o)).Jana

      Vymazat
  3. Jani, to je dobrý nápad. A ten vzoreček se mi moc líbí, vypadá to fakt dobře :-) Alča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko...moc děkuji.Vzoreček mě také hned zaujal a v jiných barevných kombinacích je také moc zajímavý...Jana

      Vymazat
  4. Jani to je krásný obal. Já mám na letošní rok taky červený diář, ale spíš do vínova a zrovna si vyšívám obal. Hezký podvečer Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rijo...moc děkuji a těším se na ten tvůj obal.Jana

      Vymazat
  5. Jani, to je tedy parádní změna ...
    Věra

    OdpovědětVymazat
  6. Tedy to je krásný vzoreček a moc hezky vybrané barvičky. I.veta

    OdpovědětVymazat
  7. Super nápad,super,vzorek,super barvičky,super 2013

    OdpovědětVymazat
  8. Jani úžasné!Děkuji za návod.Moc se mi líbí vybrané barvy.Hezký večer Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško,moc děkuji.Jsem ráda,že se ti vzoreček líbí a třeba ho i využiješ.Pěkné odpoledne Jana

      Vymazat
  9. Jani, to je nádhera, obal na diář i na mobil je úžasný .... moc se ti povedl, krásné barvičky ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  10. V posledných rokoch aj ja na diár nedám dopustiť, je to taká moja externá pamäť. Mám svoju obľúbenú značku a tá vždy obal krásny, ale ty si sa nádherne vynašla. Krásny vzor, hneď si ho špendlím na nástenku. Pá. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko...jsem ráda,že se ti vzoreček líbí a třeba ho někdy využiješ.Měj se prima Jana

      Vymazat
  11. Jani,
    moc zdravím v novém roce a usmívám se tu :-)
    Mrkni ke mně na blog na dnešní příspěvek ;-)
    Mě naopak barva zaujala, červenou můžu, ale musím říct, že tvůj háčkovaný obal bych si také nechala líbit!
    Krásné barvičky, vzorek, provedení, ale neumím tak hezky háčkovat !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko...také se usmívám.Tedy ne ,že by se mi červená nelíbila,ale ke kabelce jsem potřebovala jinou barvičku :o)).
      Moc ti děkuji za návštěvu,pa Jana

      Vymazat
  12. Jani, máš to moc hezké. :-) Díky za návod na vzoreček. Jednoduchý a pěkný, asi se budu opičit. Bez diáře si už nevěřím. ;-)Ještě by mě zajímalo, z čeho jsi háčkovala? Je to trochu a leskem, nebo to dělají fotografie? Krásný večer, D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,moc děkuji za pochvalu.Jsem ráda,že se ti vzoreček líbí a využiješ ho.Já jsem háčkovala z Catanie...ten lesk je asi fotkou.Jana

      Vymazat
  13. Jani, parádní souprava! Krásně nafocená! Děkuji za vzoreček, je opravdu jednoduchý a velmi efektní a neznám ho!
    Měj se moc hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko...moc ti děkuji.I mně vzoreček zaujal a zajímavý je i v jiných barevných kombinacích.
      Měj se prima,pa Jana

      Vymazat
  14. Piękna oprawa pamiętnika i etui na telefon.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym roku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaga...moc děkuji.
      Přeji šťastný nový rok...Jana

      Vymazat
  15. Ahoj Jani,
    to je tedy krásná elegantní souprava, moc se mi líbí barvičky, které jsi zvolila!!
    Koukala jsem na ten vzoreček a představ si, mám z něj hvězdný pléd, ale jak je jednobarevný, tak to vypadá úplně jinak!! :o)))
    Jani - hezké dny nového roku!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc tě zdravím Jaruško,,,tvůj hvězdný pléd je opravdu krásný a máš pravdu vypadá úplně jinak.Vzoreček je zajímavý v různě barevných kombinacích...určitě se k němu ještě vrátím.
      Moc děkuji za tvou pochvalu i návštěvu a přeji ti pohodový nový rok...Jana

      Vymazat
  16. Obal na diář i na mobil jsou moc krásné.

    OdpovědětVymazat
  17. Jani, krásný vzor a dokonale sladěná agenda!

    OdpovědětVymazat
  18. Jani,tak to jsou parádní kabátky...moc se Ti povedly

    OdpovědětVymazat
  19. Jani, krásné to máš, moc hezká sada a hezky ladí s kabelkou :-)

    OdpovědětVymazat
  20. úžasný, díky za ukázku toho vzorečku, je moc hezký :)

    OdpovědětVymazat
  21. Krásné obaly.Háčkování mi nikdy nešlo,takže obdivuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dádo...moc děkuji.Já zase obdivuji švadlenky,protože mi to moc nejde :o)) Jana

      Vymazat
  22. Janičko, to je ale dokonalá soupravička! Háčkovaný obaljsem ještě neviděla, moc hezky sladěné barvičky.

    OdpovědětVymazat
  23. Jani parádní soupravička :) krásné barvičky a zajímavé vzoreček ;)Pěkný den Lenka

    OdpovědětVymazat
  24. Jani moc krásný obal, naše Zuzka se do něj zamilovala:-) Pá Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko....tak to mě moc těší,že se líbí i Zuzance...děkuji,pa Jana

      Vymazat
  25. Jani,je to moc krásná soupravička...velice originální,takovou jistě hned tak někdo nemá.Moc se mi líbí i barvičky,které jsi použila.
    I ten vzoreček je parádní.
    Tak ať ti dobře slouží po celý nový rok!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blani,moc ti děkuji za milá slova.
      Přeji ti pohodový nový rok...Jana

      Vymazat
  26. Janka krásne sú oba obaly. No a ja mám motiváciu, aký obal uháčkovať dcérke na mobil. Dostala totiž k Vianociam nový mobil a samozrejme, poprosila ma, či by som jej naň neurobila nejaký pekný obal. Takže sa budem musieť pustiť do práce. Každopádne zase krásne vecičky od Teba.
    Pekný deň.
    Ľubica

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ľubica.....moc děkuji za milá slova a přeji ti pohodový nový rok,hodně zdravíčka,lásky a tvořivých nápadů...Jana

      Vymazat
  27. Jani to krásné,moc hezké!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko...moc ti děkuji a přeji pohodový nový rok.Jana

      Vymazat
  28. Jani, to je prostě paráda! Mám nachlup stejný diář a zrovna tu přemítán, čím ho asi obalím, bo loňský romantický futrálek už dostal řádně zabrat :o) takže dík moc za inspiraci ;o) krásný den, L.

    OdpovědětVymazat
  29. Moc krásné, Janičko. A úžasné barvy!
    Z téhož vzorečku jsem malé loni háčkovala jarní čepičku.

    OdpovědětVymazat
  30. Janičko, začala jsi Nový rok úžasně. Moc se ti futrálky povedly.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  31. Janka tak to sú krásne zvolené farby a krásne si to uháčkovala...Nellie

    OdpovědětVymazat
  32. No teda, to je moooc pěkné!!

    http://domov-domecek.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  33. Jani,moc hezká práce,krásně sladěné barvičky.Šikulka!
    Dana

    OdpovědětVymazat
  34. Odkud je prosím originálně červený diář?

    OdpovědětVymazat
  35. Odkud je prosím originálně červený diář?

    OdpovědětVymazat
  36. Celou dobu jsem byla rozhodnuta že si koupím kryt na iphone ve tvaru knihy http://prislusenstviapple.cz/e-fektivni-legantni-pouzdro-pro-iphone-5/ a teď snad začnu místo toho háčkovat :D

    OdpovědětVymazat
  37. Moc pekna kombinace barev a vzoru! Zdravim, Monika

    OdpovědětVymazat
  38. Jani, je to krásná něžná sada :-) Moc se Ti povedla.

    OdpovědětVymazat
  39. Parádní letos mám krásný diář s motivy od Alfonse Muchy taký http://www.pg.cz/cs/produkt/853-alfons-mucha-champagne-flip-pad-notes-13x9-cm-linkovany :-) Tak je mi ho líto, takto zabalit, ale díky za inspiraci, třeba pro další diáře. :-)

    OdpovědětVymazat
  40. No to je boží. Děkuji za skvělý návod. Já teda ještě uvažuju o klasickém obalu tady ale tenhle si udělám i tak pro radost.

    OdpovědětVymazat
  41. Jééé. Tak to mám pocit, že přesně takovouhle (a teď to berte opravdu v uvozovkách) blbost dneska ráno potřebuju. Ale jako kryt na iPad. Myslíte, že byste to zvládla? Já mám vlnu a celkově pletené výrobky prostě hrozně ráda. A vy to máte opravdu velice pěkné. :) Klidně bych si od vás něco objednala. :)

    OdpovědětVymazat
  42. Vypadá naprosto skvěle a říkám si, že jak je takový kryt celkem tlustý, tak vlastně může telefon i dobře ochránit. Jen teda škoda, že neumím háčkovat, jinak bych si něco takového taky zkusila vyrobit. Nějaký kryt nebo obal na telefon bych ale docela potřebovala. Já dost přemýšlím nad tím, že si koupím takový ten ve tvaru knížky. Kamarádka to má a je s tím spokojená. Pokud se nepletu, tak ona ten svůj sehnala tady: https://www.ipouzdro.cz/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...