neděle 5. srpna 2018

KÖNIGSSEE .....

 

Začátkem července jsme se vydali na krátkou dovolenou po Rakousku.
Naše cesta  začala už v Německu u nejmenšího, ale nejhlubšího jezera KÖNIGSSEE....

Strávili jsme tady jen pár hodin, ale nádherná, čistá příroda mě okouzlila...









......naše cesta pokračovala do Salzburgu, kam se se mnou můžete podívat příště....

JANA

22 komentářů:

  1. Jani, u jezera jsem byla a nádhera ... vůbec celé Bavorsko mě okouzlilo.
    Do Salz. mám naplánovanou říjnovou cestu, tak se budu těšit na tvůj další příšpěvek. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. U tohoto jezera jsem nebyla.Moc prima fotky. V Salzburku letos ano. Těším se na Tvůj další příspěvek.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. To je velká nádhera ♥

    Krásné letní dny
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Měli jsme i plavbu po tomto nádherném jezeře ke kostelíku Sv.Bartoloměje a pak taky výstup na ,,Orlí hnízdo ,, - krásný zážitky !!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné místo!
    Jani, měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. To je sen...díky za přiblížení.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky. A ta barva jezera... Opravdu nádherné místo.

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, krásné zastavení. Ta jezera v Rakousku mají nádhernou atmosféru a úžasnou vodu. Loni jsem se v květnu v jednom koupala a voda byla osvěžující.
    Přeji hezkou dovolenou. D.

    OdpovědětVymazat
  9. Janičko to musela být nádhera..moc krásné snímky.♥

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je nádhera,ještě jsem nikdy nebyla.Nádherné fotky.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  11. Také tohle jezero znám. Byli jsme tam před 2 roky na výletě na Orlím hnízdě. I když byla tenkrát půlka června a jezero bylo studené, musela jsem vodu vyzkoušet :D

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  14. Liebe Jana,
    wunderschöne Bilder

    Viele liebe Grüße,
    Simone

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  16. Moc krásné fotky, také jsme se byli u tohoto jezera podívat. V Rakousku je vůbec nádherná příroda, rádi tam jezdíme :-)

    OdpovědětVymazat
  17. ...ich war vorgestern dort !!!
    LOVE
    Gabi

    OdpovědětVymazat
  18. Cám ơn tác giả, xin mời ghé Cty TNHH TM Bùi Minh bên mình sắm sửa thiết bị vệ sinh, thiết bị nhà tắm 2020 mới nha:
    BÀN CẦU VIGLACERA VI44 - SẢN PHẨM GIÁ RẺ CHO NGƯỜI THU NHẬP BÌNH DÂN

    OdpovědětVymazat
  19. The best household services from cleaning to homes, apartments and villas, cleaning boards and carpets in Dammam and Al-Khobar and Qatif There is also a special section for sanitation work and sewage drainage in Dammam and Qatif and Al-Khobar with the solution in the best ideal way and isolation of surfaces and tanks and detection of water leaks and pest control and spraying pesticides in Dammam and Khobar and Qatif and all cities in the eastern region.

    شركة تنظيف منازل وفلل شقق مجالس سجاد بالدمام والخبر ومكافحة الحشرات
    شركة تنظيف ببقيق
    شركة تسليك مجاري بالدمام والخبر
    شركة تنظيف مجالس براس تنورة
    شركة رش دفان بالقطيف
    شركة تسليك مجارى بالاحساء
    شركة تنظيف خزانات براس تنورة
    شركة تعقيم بالخبر

    OdpovědětVymazat
  20. To je nádhera. Byla jsem tam před pár lety také, ale nemám na to tak krásné vzpomínky. Ztratila jsem tam peněženku. Nevím, jestli mi ji někdo ukradl, nebo jsem ji někde vytrousila, ale už jsem ji nikdy nenašla. Nakonec to dopadlo dobře, moc peněz jsem tam neměla, doklady mi udělali rychle nové, kartu jsem zablokovala ještě v autě a manžel mi pak udělal radost krásnou novou peněženku, která byla o dost lepší, než ta stará!

    OdpovědětVymazat
  21. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...