neděle 30. září 2012

Od nás...

Přeji vám,milé blogerky, krásný podzimní sluníčkový podvečer.





 
Dnes jsem tady z fotkami z našeho bydlení.
O prázdninách jsem se dala do menší přestavby naší malé předsíně a chodby.Vymalovala jsem a doplnila novým nábytkem a dekoracemi.Musím řící,že mám radost a dobrý pocit z toho,že se mi to povedlo tak,jak jsem si představovala.......i když je tam ještě pár míst,která musím doladit...














mějte príma večer 



24 komentářů:

  1. Jani,jedním slovem úžasné!
    Moc se mi u vás líbí!
    Krásný večer:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, u Vás je krásně! Moc se Ti přestavba podařila a výběr doplňků je i dle mého gusta... a nádherně nafoceno i zátiší s dýněmi! Krásný podzim, Maru

    OdpovědětVymazat
  3. Janičko to je nádhera-podle mě už máš vyladěno dokonale!!!Hezký večer!

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, krásné bydlení jsi vytvořila :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, moc se ti to povedlo! Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Jani,tak tohle je moc povedená proměna.Tvoje předsíňka i s chodbou jsou moc prima!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné, vše v jednom stylu a působí to tak čisťounce.

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, moc se Ti to povedlo! Zvolila jsi krásné barvy na stěnách, vše je velmi elegantní a hlavně útulné. Moc se mi to líbí! Adriana

    OdpovědětVymazat
  9. Janinko, je u vás moc hezky! Líbí se mi ty obrázky botiček!
    Měj se hezky, užívej podzim. Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Janka krasne to tam mas vyzdobene :)

    OdpovědětVymazat
  11. JANIČKO, PARÁDNĚ JSI VŠE DOLADILA.
    MOC HEZKÁ ZMĚNA. VŠE JE TAK PĚKNĚ UKLIZENO A SLADĚNO.
    JSI ŠIKULKA.
    MĚJ SE POHODOVĚ A UŽÍVEJ BABÍ LÉTO.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  12. Jani máš to neuvěřitelně sladěné. A vůbec nechápu že tam i bydlíte, u nás by jednou prošly děti a nebylo by co fotit :) ... takhle uklizeno nemám ani na vánoce, máš můj obdiv

    OdpovědětVymazat
  13. Jani, tak to je tedy úúúúžasná předsíňka.
    Krásný den ... Věra

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherná predsieň, aj ja by som na takú pristala...:)
    Krásny deň.
    Ľubica

    OdpovědětVymazat
  15. Jani nádherná předsíň i chodba.krásný podzim. J

    OdpovědětVymazat
  16. Jani to je krása-- úžasné :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Janinko...povedlo se ti to opravdu krásně. Vše vyladěno do posledního detailu, tak jak to umíš jen ty. Jsi šikulka !!! My máme také část přestavby hotové, teď nás čeká ještě další etapa, tak snad to zvládneme. Měj krásný týden, pa pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  18. Jani drahá moja, to je ale peknučké bydleníčko. Změna chodby a předsíně si móóóc povedla! Jsi to ale šihovná čmanilka:o). Bohousky sladěno a působí to hřejivě. Tam by se mi taky líbilo;-D. Maj sa krásně. Páčko Míša

    OdpovědětVymazat
  19. Jani,
    je u Vás krásně útulno , přesně dle mého gusta :-)
    Krásné podzimní dny !

    OdpovědětVymazat
  20. Jani, krásné fotečky......dekorace a hlavně přestavba = úžasné, moc povedené... jako z katalogu. Hezký podzim přeji Eva

    OdpovědětVymazat
  21. Pripájam sa, je to nádherné útulné, ... nádherné fotky. Gabika

    OdpovědětVymazat
  22. krásné fotečky a útulné bydleníčko.....
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  23. To jsi u vás, Jani, vytvořila moc pěkné a příjemné zákoutíčko :-) Povedlo se, chválím! :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Moc krásné stránky...úžasné kompozice na fotkách...prostě příjemné pokoukání !!!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...