pondělí 10. prosince 2012

Ode mne k Věrušce...od Petrušky ke mně

...aneb dárečky z vánoční výměny

Moc vás zdravím milé přítelkyně .
Dneska bych vám ráda ukázala dárečky,které jsem vyráběla v rámci vánoční výměny pro 
 a také ten,který mi přinesl poštovní holoubek od 

Protože si nejvíce rozumím s háčkem....tvořila jsem pro Věrušku háčkované dekorace...hvězdičkovou girlandu,chňapinu s vločkou a srdíčko.Ještě jsem jí k dárečku přibalila patinovaný stromeček s hvězdičkami.











....a tady už je moje dnešní obrovská radost od Petrušky...dárečky v mých oblíbených barvách už zdobí moji kuchyňku....nádherná chňapka,prasátko,na které se dát psát a něžný pletený kornoutek...
Petruško...ještě jednou ze srdce děkuji ♥ 












.....věřím,že i Vy ostatní,které jste se výměny zúčastnily,prožíváte stejné okamžiky radosti z došlých dárečků...

...posílejte fotečky......už pomalu pracuji na velké vánoční galerii


21 komentářů:

  1. Janičko, nádhera ..........já jenom koukám, jakou nádheru dokážete všechny vytvořit ....... Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Janičko vše je naprosto kouzelné!!!!!Krásný večer!

    OdpovědětVymazat
  3. Jani nááádhera, obzvlášť girlanda pa pa Zmorkusovic

    OdpovědětVymazat
  4. Vsechno je moc hezke,jste holky sikovne .

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, fakt nádhera, jak Tvoje výrobky, tak i dárky, které jsi dostala!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, to je krása - dárky jsou úžasné jak ty tvoje tak ty co jsi dostala.
    Už se těším na tu galerii, protože díky počtu nějak nestíhám všude sledovat :-)
    měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
  7. Janka nadherne darceky...jeden aj druhy :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jani,krásné dárečky. Jste šikulky...to se bude u vás Jéééééžíškovi líbit:-))...hezký večer.Eva

    OdpovědětVymazat
  9. Jani tvorila si nádherne, ale aj s bla krásne obdarovaná. Vianočná výmena bola fantastická. Andrea

    OdpovědětVymazat
  10. Janičko, krásné dárečky jsi vytvořila a věřím že udělaly velikou radost. Já na ten svůj ještě pořád čekám. Přeji ti krásný předvánoční čas Vlasta

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Janičko, ještě jednou moc a moc děkuji za Tvé nádherné dárečky, které mne moc potěšily. Veřejné poděkování je zde : http://carolinamia.blogspot.cz/2012/12/vanocni-vymena-radost.html

    Věrka

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné darčeky ste si vymenili. Aj Vianočná výmena žne úspech, už sa teším na galériu, lebo nestíham prezrieť všetky kreatívne darčeky. Pá. Renata

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj,Jani! Moc krásné dárky jsi pro Věrku vytvořila! A ty, co jsi dostala, jsou nádherné, ten zateplený kornoutek je opravdu krásný. Já jsem svůj dáreček ještě nedostala :o(, ale říkám si,stále ještě dost času, snad se dočkám :o) krásný den, L.

    OdpovědětVymazat
  14. Pani Jani, to jsou krasne darecky. Girlandicka je prekrasna a i darecky od Petky jsou kouzelne. Jeste jednou dekuji za organizaci! Mej kouzelny advent!

    OdpovědětVymazat
  15. Janičko, krásné dárečky ... už se moc těším na galerii, to bude parády.
    Krásný den ... Věra

    OdpovědětVymazat
  16. Obě dvě jste moc velké šikulky. Jeden dáreček pěknější než druhý. A hlavně nápaditý.

    OdpovědětVymazat
  17. Jani,
    přenádherné dárečky jsi sama vytvořila a i dostala :-)
    To srdíčko se mi nesmírně líbí :-)
    Já díky tobě dostala také nádherné dárečky a udělala radost i Andrejce a tak to má být!
    Krásný adventní čas!
    P.S. Doufám, že ti fotečky od Andrejky a Marušky dorazily ? / Ty mé nebyli tak pěkné/

    OdpovědětVymazat
  18. Janičko, to je krása! jste tak šikovné, nápadité! Opravdu perfektní dárečky, krásné fotky!
    Ty ti mimochodem pořád dlužím...
    Polepčím se, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  19. Janičko, krásně jsi tvořila a krásné dárečky jsi dostala, jedním slovem nádhera :-)
    Krásný víkend,
    Alča

    OdpovědětVymazat
  20. Krásně jste si to holky vyměnily :o)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...