pátek 28. prosince 2012

Vánoční výměna - galerie I.

Přeji vám milé dámy,krásné, poslední dny, roku 2012.

A je to tady......jsem tu za vámi s první dávkou vašeho krásného tvoření ve vánoční výměně,které se zúčastnilo 101 šikulek.Chtěla bych vám ještě jednou moc a moc poděkovat za vaši účast a věřím,že vás dárečky v předvánočním čase opravdu potěšily ( stejně tak jako mně ).Zatím se mi sešlo pouze 57 fotografií a tak neváhejte a posílejte i vy další,ať se vaše fotečky mohou objevit v další galerii.
Tak....a teď už se jenom kochejte...

Věrka

Marcelka

Adrianka

Klárka

Lenka 

Ivana 

Maru

Lenka

Maruška 

Simona

Andrea

Kristýna

Vlasta

Marcelka

Pavlína

Michalka

Zuzka

Alenka

Petra

Ajka

Ella


....tak a já začnu pracovat na dalším pokračování galerie.Můj počítač mě v posledních dnech nechce vůbec poslouchat.Dnešní příspěvek jsem tvořila dvě hodiny...uffff...nepřejte si slyšet,jak jsem se na něj zlobila.Hlavně mi držte pěstičky,ať ještě nějaký čas vydrží a vy se můžete těšit na další fotečky.
Mějte se prima.
Vaše







20 komentářů:

  1. Janičko,každá fotečka je úžasná...tolik nádherných věcí...přáníčka,andílci,věnce,háčkované drobnosti...prostě nádhera...už se těším na další várku,snad ti to počítač dovolí...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, ďakujem za galériu. Je krásne vidieť takto pokope tie výtvory všetkých šikuliek. Teším sa na ďalšiu sadu. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, krásná galerie a krásné fotečky. Holky jsou velké šikulky :-)Přeji hodně trpělivosti :-) Alča

    OdpovědětVymazat
  4. Nápad s vánoční výměnou byl skvělý. Tolik krásné tvorby pohromadě. Děkuji za tuto akci.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, díky za krásné první ohlédnutí za vánoční výměnou, pokochala jsem se a těším se na další dávku inspirace a krásy!

    OdpovědětVymazat
  6. WoW! takových nápadů...jste šikulky:-))) Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, je to krása! Je to čest být v tak báječné společnosti!
    Tobě velký díky!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Jani nááádherná galerie.
    Škoda, že mě nic nepřišlo, tolik jsem se těšila.
    Pa pa krásné svátky Zmorkusovic

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, krásná přehlídka nádherných věcí! Těším se na další! Adriana

    OdpovědětVymazat
  10. Moc krásné dárečky.Brzy dodám i své fotky.Moni

    OdpovědětVymazat
  11. Jani, krásná první várka - je mi ctí účastnit se .... Děkuji za zprostředkování úžasné akce! Maru

    OdpovědětVymazat
  12. Jani,moc pěkná galerie a bude čím dál hezčí,až bude kompletní.Posílám ti aspon takto pochvalu za realizaci celé výměny.Klobouk dolů.Pá

    OdpovědětVymazat
  13. Janičko, náááádhera .............. moc hezké dárečky ............ určitě potěšily ............... přeju ti krásný a veselý "NOVÝ ROK" ...... Marki

    OdpovědětVymazat
  14. Jani krása :o) Nádherné dárečky -- musely opravdu moc moc potěšit :o)
    Jani prosím já zaboha nemůžu najít tvůj email kam mám poslat svoji fotečku :o( martashlouskova@seznam.cz ....

    OdpovědětVymazat
  15. ahoj Jani, máš moc krásný blog. Už jsem u tebe posbírala několik nápadů na dekorace. Vánoční výměna je dobrý nápad a koukám kolik z ní vzniklo nádherných výtvorů. Lucka

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, Jani! Teď si vzpomínám, že budu asi jedna ta ostuda, co Ti dosud neposlala fotku :-) tak už na to letím! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Jani,
    krásně holky tvořily! A Tobě patří velký dík za organizaci celé této akce ♥
    Do nového roku Ti přeji jen to nejlepší! Marie

    OdpovědětVymazat
  18. Jani,nádherná galerie "vánoční výměny".Děkuji,že se můžu podívat a okouknout další nápady.Děvčata jsou moc šikovná.
    Dana

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...