úterý 8. ledna 2013

Pozdrav od nás

Zdravím vás milé v dnešním upršeném dni.
Dnes přináším pár foteček z našeho bydlení a přeji vám příjemně strávený večer.











Vaše Jana

34 komentářů:

  1. Janka, tie šišky sú úchvatné, mohla by si mi poslať návod? ďakujem.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, máš to doma moc krásné!!!Ta jídelna je kouzelná, tam se pije kafíčko:-)) ...a starý psací stůl s roletou je super! měj se moc krásně a ať už nám vysvitne sluníčko:) Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den,uvařím si čajík a listuji na různých stránkách a Vaše se mi moc líbí,máte to vkusné,čisté decentní,vše dle mého vkusu.Určitě si budu brát inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  4. Janičko krásné bydlení ,útulné. Hezký večer. J

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezký pozdrav Jani, šištičky jsou úžasné!
    Hezký večer Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Pekný večer Janka, no u nás už od včera riadne mrzne a dnes znova padal sneh. Strašne sa z toho všetci tešíme, len škoda, že už nie sú vianoce.
    Zdravím Lenka-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. irmaroudnicka@seznam.cz8. ledna 2013 v 19:31

      Máte to doma moc hezké. přeji hezký nový rok.
      Irma

      Vymazat
  7. Janičko, nádherné fotečky, hlavně ten tvůj "koutek", ten se mi moc líbí ..... u nás od rána sněží a sněží a sněží .... Marki

    OdpovědětVymazat
  8. Jani,virtuální návštěva u vás doma byla moc příjemná...ten pracovní stolek s "registračkou" má pěkný novodobý kabátek a krásně do bytečku zapadl.
    S pozdravem Jitka

    OdpovědětVymazat
  9. Krása-máte hezké bydleníčko!!!

    OdpovědětVymazat
  10. máte to tam krásne a útulné :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tomu říkám domov,dřevo,teplo,tvoření,sálá z toho pohoda,romantika.U nás 12 ti poschodový panelák,pokojíčky prdýlky,koupelna půl prdýlky.Klidně bych k tobě jela na týden na dovolenou,připadala bych si jako v ráji.Jsi šikulka,jak máš vše sladěné.Eva

    OdpovědětVymazat
  12. Jani,moc zdravím a chválím!
    Máš to doma moc pěkné...sedla bych si tam do rožku,do toho krásného ušáku a rozhlížela bych se po tom načančaném bydleníčku.

    OdpovědětVymazat
  13. Janičko, máš to moc krásně zařízené a ten srdíčkový věnec u stropu se mi moc líbí.
    měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
  14. Janinko u tebe je to vždycky nádherné, plné takového domácího kouzelného teplíčka pa dita

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Jani, ty to máš doma tak hezký. Nevím, který koutek chválit dřív. Moc se mi líbí ten béžový kostičkovaný ubrus. Mám na něj taky políčeno. Asi si ho už budu muset objednat.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  16. Ach Jani to je ráj! Nádherné to máš doma, opravdu, takové útulné...krásné. Ty šištičky jsou zajímavé!!!! Neporadila by jsi mi prosím jak na ně? Já nyní po dvou letech okukování zkusila háčkovat balerýnky :-) dcerka je nechtěla sundat z nohou :D
    Opravdu se mi moc líbí tvá jídelna nebo koutek se křeslem...nádhera! .-) hezké dny, papapa Eva

    OdpovědětVymazat
  17. Jani u vás je tak krásně.Vždy se tu ráda zastavím a obdivuji....Hezké dny přeji.Věra

    OdpovědětVymazat
  18. Moc tě zdravím Janinko...opravdu útulné fotky z útulného interiéru. Janinko, mám prosbu...prozradíš mi jak na háčkované modřínové šišky? Jsou moc krásné, děkuji, pa pa a dobrou noc, Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  19. Janičko, moc krásné a útulné to máš doma. Přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  20. Jani,moc hezky je u vás! Útulno, vyladěno, příjemně. Krásně prostřený stůl, nová chňapka a šištičky a máte asi stejnou dlažbu, jako my :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  21. Jani, pôsobí to všetko neuveriteľne útulne. Krása. Andrea

    OdpovědětVymazat
  22. Nádherné, útulné. Moc se mi u vás líbí.

    OdpovědětVymazat
  23. Mate to doma moc hezke a utulne. Mam rada tenhle styl.

    OdpovědětVymazat
  24. Janka krasne to tam mas u vas doma...:)

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj Jani, máš to nádherné..upřímně závidím tu doladěnost a čistotu která z toho dýchá. Moc se mi líbí to tvoje ušaté křesílko....to je nové,kde se taková paráda dá koupit? nebo předělané ze starého?

    OdpovědětVymazat
  26. Jani, máte to doma krásné a moc útulné! Moc hezky nafoceno! Měj se krásně! Adriana

    OdpovědětVymazat
  27. Jani,
    ty víš, že máme podobný vkus, takže u Vás je krásně !
    Mě zaujal paraván :-)
    Mohu se zeptat, je nový či renovovaný ?
    Krásné lednové dny a jestli chceš přijď si ke mně zasoutěžit.

    OdpovědětVymazat
  28. Jani, moc krásné fotky ... skvěle jsi mě naladila a jdu se opět vrhnout na úklid. Ještě jsem to úplně po tom malování nedorazila.
    Moc se mi líbí ten zásobník na příbory ... jenže ho bohužel nemám kam dát - zatím.
    Hezký den i tobě ... Věra

    OdpovědětVymazat
  29. Janičko,krásné fotečky přeji krásný a pohodový týden.
    Adéla

    OdpovědětVymazat
  30. Jani, sluníčko naše :-) , máš to doma moc pěkné a útulné. Šišky a vlastně všechno je parádní. Tleskám.
    Ahojky. L. včelka

    OdpovědětVymazat
  31. Tento nábytek se mi moc líbí. Kdybych nějaký podobný v rámci akce nábytek výprodej našla na internetu, nebála bych se a hned jej objednala. Už potřebujeme peníze na rekonstrukci jako sůl. Žijeme ve starém domě do kterého teče voda a vůbec netěsní. Hrozný život.

    OdpovědětVymazat
  32. Moc pěkný příspěvek jste nachystala, jen co je pravda. Líbí se mi i to jak jste se rozepsala o tom co se vám ve vaší domácnosti líbí a co by se naopak dalo řešit jinak. Tak třeba myslím si že ušetřit na tom stole a místo toho sehnat kvalitní žaluzie byl super nápad.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...