pátek 11. října 2013

Den, stvořený pro lucerničky a svíčky....

....příjemné páteční odpoledne,mé milé

Páteční odpoledne mám moc ráda,po pracovním týdnu přijdou dny volna ....čas na relax,výlety,tvoření i lenošení....
Dnešní uplakaný den je jako stvořený pro hřejivé plamínky svíček a lucerniček.....zachumlat se pod deku,vypít horký čaj a jenom pozorovat ta plápolající světýlka...


















...užijte si pohodový víkendík
Vaše Jana ♥  

17 komentářů:

  1. Už taky zapaluju svíčky, hezký večer i Tobě, Jani :-) V.

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi pekné lampášiky a tie háčkované kvietky sú parádne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, to je fakt těžká pohoda! Naví, ty kytičkové podložky pod svícínky jsou nádherné! Krásný večer, L.

    OdpovědětVymazat
  4. To je romantika... Neměla byste návod na ty krásné kytičkové podložky? Krásný večer Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Taky to miluju. Když děti usnou a v obýváku si alespoň na chvíli vytvořím tu romantickou atmosféru se svíčkami. Přes den u nás v tom dětském bordelu nějak moc romantiky nenacházím. :-) Přeji krásný pohodový víkend. Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Pane bože Janičko máte to úžasné, nadherně uháčkované a všechny ty luserničky a světýlka, nádhera, já už chci takýý.. no já si budu muset počkat, ale už se těším. Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Janka aaach tie kvietky su bozsky romanticke :)) velmi pekne to ukaze..pa a uzi si vikend, zuzana :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, ty se vždy trefíš do vhodné chvíle. Nádherné!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Janičko, nádhera ..... ty květinkové podložky se ti moc povedly .... Marki

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, to jsou krásné háčkované podložky, pro mě už vyšší dívčí:-)))

    OdpovědětVymazat
  11. Jani,taky jsem takový "palič"...miluji světlo svíček. Měj se hezky a krásné podzimní dny. Eva

    OdpovědětVymazat
  12. Jani, ty světýlka si tedy parádně nazdobila. Přichází čas, kdy si svíček užijeme, viď :o) I když já tedy svítím celoročně :o)
    Pohodové odpoledne, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Jani, krásnou atmosféru jsi doma vytvořila. Moc se mi líbí tvoje háčkované ozdoby kolem svícínků.
    Já už také začínám pálit... Hezký večer Anny

    OdpovědětVymazat
  14. Jeseň moc nemusím, ale túto atmosféru pri sviečkach a lucerničkách si užívam. Asi je čas oprášiť svietniky, máš to doma nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jůůůůů Jani to je ale krásná pohodička podzimní :o) Martina

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...