pátek 28. července 2017

MALLORCA - PORTO CRISTO


Do přístavního městečka Porto Cristo jsme dojeli autobusem ze Sa Comy asi za půl hodiny.
Hned vedle krásného přístavu leží krátká písečná pláž, 
za kterou vede dost frekventovaná silnice, 
proto není moc atraktivní.
Centrum je plné obchůdků, restaurací a kaváren.
 Staré město je známé úzkými uličkami a kostelem.


















Ke zpáteční cestě jsme si vybrali dvouhodinovou okružní plavbu lodí Sea Adventure.
 Zpočátku jsem moc nedoufala, že cestu zvládnu v pohodě -vlny byly tedy pořádné.
Nakonec se uklidnily a já si troufla vylézt z podpalubí na vyhlídkovou palubu.
A stálo to za to  - panoramata byla nádherná.



... na fotku jsem propašovala i našeho mladšího syna Martina





Snad jsem Vás moc nezahltila fotkami
 a bude mít chuť se se mnou příště podívat do dalšího městečka.

JANA

13 komentářů:

  1. Jani, to je nádhera, děkuji za pokochání.... :-)
    Měj se krásně, Klárka
    Jo, a syn je fešák.....

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, jsou to krásná přímořská místa. My letos k moři nee, ale ráda bych, to víš že jo ☺
    Pa pa M.

    OdpovědětVymazat
  3. Janičko krásné fotky.
    Ráda jsem se podívala díky fotkám do míst,kam se nikdy já nepodívám.Pa.Anna♥

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, tak tady jsem nebyla, ale díky tobě jsem tu vlastně teď byla:-) diky za zprostředkování.
    Moc pěkné fotky... a na lodi by se mi určitě líbilo.

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě jsi nikoho z nás svými krásnými fotkami nezahltila a rádi se podíváme na další.
    Hezký večer a příjemný zítřejší den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Překrásné fotky, Jani! Musela to být nádherná dovolená!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, krásně jste vyletili. Nádherné fotečky. M.

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, krásnou dovču máte a panoramata jsou opravdu úchvatná.
    Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
  9. ó, na malorke som ešte nikdy nebola, ale veľmi ju túžim navštíviť (ako množstvo iných nádherných miest) :).
    krásne fotky! je vidieť, že ste si to poriadne užili! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  10. I am upbeat to discover this post exceptionally helpful for me, as it contains part of data. I generally want to peruse the quality substance and this thing I found in you post. What are some of the cheapest places to travel? From Asia to Africa and Europe, Things to do ‘s got a budget breakdowns for the cheapest places to travel.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...