středa 30. října 2013

Malý vánoční kobereček a střípky ze Starých hradů

Krásný podvečer,milé dámy.

Občas se mi stává,že se mi v hlavě zrodí náhlý nápad .......a tak tomu bylo i při poslední návštěvě Jysku.
Šla jsem se jen tak náhodou podívat co mají nového a do oka mi padla malá předložka do koupelny ( byla totiž v akci za 50 ,- Kč ).
Chvilku jsem na ni koukala a pak mě to napadlo....bude to vánoční kobereček před truhlu.....a ozdobím ho muchomůrkami. 
Hned večer jsem začala kobereček obháčkovávat.Druhý den na něj přibyly muchomůrky a na Vánoce si ho možná oblíbí některý z mých vánočních skřítků :o))











Minulý týden jsme za krásného, slunečného počasí,navštívili s našimi školkovými " Sluníčky " pohádkový hrad a zámek Staré hrady u Jičína.kdo jste tam ještě nebyl,opravdu vřele doporučuji.
Můžete si prohlédnout Hradní pohádkovou půdu,Zámecké pohádkové sklepení,Čarodějnou bastyjolu a zámek s Čarodějnou dračí královskou komnatou.......





















Mějte se krásně a moc děkuji za vaše milé návštěvy
Vaše Jana

29 komentářů:

  1. Milá Jani, kobereček byl prima nápad, vypadá teď kouzelně ♥ a návštěva hradu by mne taky potěšila, to vybavení, joo, to je taky moje parketa :-)) Hana

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Janinko...
    to jsi měla teda parádní nápad !!!! Předložka vypadá úžasně.
    Chválím i fotky z výletu, vidím na nich totiž mé oblíbené "krámy", které já v menší míře také shromažďuji ☺
    Měj se moc hezky, pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Tě zdravím Martinko a děkuji za tvou návštěvu.....zítra ti písnu,pa,pa Jana

      Vymazat
  3. Teda Jani, ty už máš taky vánoční náladu. Já už snad asi začnu taky, ale já chci ještě teplo:-) Jsi mistryně háčku♥ Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Jani z úplně obyčejné věci jsi udělala poklad. Nádhera.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, kobereček je úplně super. Co dokáže lidská představivost a šikovné ručičky.
    Pěkný večer, Alča

    OdpovědětVymazat
  6. No já padám... z koupelnové předložky kobereček a jaký parádní! Skvělý počin, jsi hlavička a šikovná ručička :o) výlet musel být opravdu krásný, podobné půdy miluju! Krásný večer, L.

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, podložku si dotvořila nádherně. Máš moc pěkné nápady. A děkuji za tip na výlet, půda je fakt pohádková.
    Hezký večer Anny

    OdpovědětVymazat
  8. Z obyčejné podložky takový super kousek do vánoční atmosféry jako dělaný! Možná by to kobereču slušelo i pod vánočním stromečkem! A na půdě je plno věcí, co si pamatuji z babiččiny kuchyně! Měj se hezky Jani!

    OdpovědětVymazat
  9. Jani,predložka vypadá úžasne a fotky z výletu ma dostali....božská krása.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Juuuuuuj, aké milé muchotrávky. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak ten kobereček mě dostal.Moc dobrý nápad a vypracování.Hezké fotečky Marťula

    OdpovědětVymazat
  12. Jani, je nádherný !!!!! Super nápad i provedení ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  13. Janičko,
    moc ti děkuji za krásný komentář u mě na blogu :-)
    Máš super nápady !
    A Staré Hrady jsme navštívili poprvé vloni a moc se nám tam také líbilo :-)
    Krásné podzimní dny !

    OdpovědětVymazat
  14. Skvělý nápad, a krásný!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Jani, ten kobereček to je teda pecka. A na ten hrad já bych teda nemohla, já bych jim toho tam půlku (i víc) sebrala a oni by mě chytli a zavřeli do nějaké hladomorny.
    Krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Jani, kobereček jsi ted dotvořila dokonale. A výlet s dětičkama byl podle fotek fajn.
    Krásný den ... Věra

    OdpovědětVymazat
  17. Jano,ten kobereček mě tedy dostal.Kam na ty nápady chodíš? Já bych ho minula bez povšimnutí. No, mám od tebe alespoň dobrý typ na někdy příště. Domů by to nešlo, můj pes by ho okamžitě zabral. Krásný den a těším se na novou inspiraci. Jiřina-Mate

    OdpovědětVymazat
  18. Janičko,chválím nejen nápad,ale i vypracování.Kdo by to řek,že je to kobereček za 50 Kč.....Výlet se vydařil,viděli jste mnoho zajímavého....
    .

    OdpovědětVymazat
  19. Jani, tak tomu teda říkám NÁPAD! A krásná jeho realizace:-) Tak nevím, nevím, jestli odolám pokušení neopičit se :-))

    OdpovědětVymazat
  20. Jani, tleskám tvému nápadu i realizaci, paráda!
    A děkuji za nádherné fotky ze Starých hradů.
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  21. Jani,nádhera....a výlet byl taky asi úžasný. Hezké podzimní dny. Eva

    OdpovědětVymazat
  22. Jani kobereček se ti fakt moc povedl a fotky nádhera :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Jani, koberecek jsi "vysperkovala" naramne, moc se mi libi! A vylet musel byt bezva, fotky mluvi za vse. Zdravim, Monika.

    OdpovědětVymazat
  24. Muchomůrková předložka je nádherná!! :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Jani, ten kobereček je nádherný!!!

    OdpovědětVymazat
  26. Krásný kobereček, ale i nádobí z dob dávných je úúúúúžasné! Moc se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
  27. Ty muchomůrky jsou nádherné, super nápad:-) A ty staré věcičky jsou kouzelné.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...