neděle 22. ledna 2017

RAČTE VSTOUPIT .....


... do mé dietní cukrárny


Dnešní nabídka

Lahodné trubičky máčené v čokoládě

Křehké makronky

Donuty s cukrovou polevou

a spousta výborných muffinek a dortíků


Věřím, že si vyberete o))













JANA

20 komentářů:

  1. Jani, to je nádhera. Oči by jedly :-))))Eva

    OdpovědětVymazat
  2. ... nádhera,taky chci udělat vnučce Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Teda Janinko i já bezlepek jsem si u tebe užila😂.
    Moc krásně jsi napekla.
    Krásný nový týden ti přeji. Z❤

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam!!! Jste fakt šikulka. Žasnu nad Vaší zručností

    OdpovědětVymazat
  5. Janičko, já by jsem si dala dortíčky. Krásné, sladké tvoření. Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Jani,
    tak já prosím makronku a trubičku ;-)
    Tvá cukrárna je doslova k nakousnutí!

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, Tvoje cukrárna je nádherná!!! Nejvíc se mi líbí ten bleděmodrý, ten je s borůvkami, že??? J.

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, ty jsou dokonalé!! Precizní práce, prostě nádhera!! Tebe budou jednou vnučky milovat!! Měj se moc krásně.Inka

    OdpovědětVymazat
  9. oooo Janka, mňami! dala by som si povedať z každého :D

    OdpovědětVymazat
  10. Úžasná cukrárna, Jani!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Jani to je paráda! Vytvořila jsi úžasnou háčkovanou cukrárnu s širokou nabídkou veškerých sladkých dobrůtek! Já bych se zakousla! :-D :-D ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. Nemám slov, jen sliny na jazyku :-). Skvělé, Kája.

    OdpovědětVymazat
  13. Narobili ste mi chute a potom zistím, že háčkované...ale krásne, super prevedenie, ani by som si nevedela vybrať :-)
    Majte sa krásne,
    Aďka

    OdpovědětVymazat
  14. Que bonitos y "deliciosos" se ven todos!!!
    Besos.

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to nemá chybu :-) Nádhera... Přeji pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  16. These look delicious even if they are not edible. Do you have patterns available? Enjoy your day! Judy

    OdpovědětVymazat
  17. Dakedy dávno v jednej cukrárni v Drážďanoch bol obrovský výklad a všetko bolo pletené a hačkované, torty , ľudia, zvieratká proste všetko. Keby som mala cukráreň, tak tieto krásne zákusky odkúpim a dám si to do výkladu.

    OdpovědětVymazat
  18. Tak to by se naší dceri hodilo na hrani, opravdu dokonale:-). M. nordicpassion.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Opravdu je to k sežrání. Jani, jste moc šikovná. Jen dál "pečte" tyto dobrůtky.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...