sobota 4. února 2017

KABELKA ....



Letošní zima má opravdu své kouzlo, 
ale přiznám se,
 že mi tak trochu začínají chybět barvy.
Prohledala jsem své šuplíky s klubíčky
 a pustila se do háčkované kabelky

....  pro holčičky i malé slečny

veselá a hravá





JANA

26 komentářů:

  1. Jani,už mi také chybí barvičky a hlavně sluníčka bych si přála více...Kabelka je úžasná!Moc zdravím a přeji krásný víkend Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná ... Jednoduchá, sladěná,skoro jarní :-)))Hezké dny. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná, hravá, jarní.
    U nás je dnes smog a inverze až běda. Ach jo.
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
  4. Také už mám stejné pocity, chybí mi barvy. A přitom jsem v Lidlu vzala do ruky bílé tulipány !!! Ale ony mne druhý den potěšily a mají po rozkvetení růžové okraje, jsou překrásné. A tvá kabelka je právě taková, krásná.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  5. Jani,kabelka je moc krásná! Jinak po barvách také toužím a přiznávám, že se moc těším na jaro! Venku je šedo a to nemám ráda, i když jinak mi šedá nevadí..měj krásné dny. Inka

    OdpovědětVymazat
  6. Janičko já myslím, že kabelka není jen pro holčičky. Krásné letní barvičky. Kabelka má šmrnc.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Janinko kabelka je něžná a hravá. Moc se ti povedla. Barvy mi připomínají jarní tulipány. I mně chybí barvičky a slunce. Zimu mám ráda, ale na jaro se moc těším.Však ono to uteče a příroda se začne po zimě probouzet a vše bude zase veselejší. Přeji ti krásné dny. Z❤

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, moc krásná kabelka. Už vyloženě volá po jaru :) Krásná. Takovou by unosila i nějaká velká slečna/paní :) Krásný doplněk. Krásné dny! Jola

    OdpovědětVymazat
  9. Janičko, moc se ti povedla! Krásně vypracované, a ty barvy...
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné !!! a barvičky přímo tulipánové :-)) Iva

    OdpovědětVymazat
  11. Juu, tak ta je moc pekna, Jani. Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
  12. Tak ta tedy je, jak z cukrkandlu (říkávala babička) Báječné dny :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Kabelka je moc hezká. K jaru jako dělaná.
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  14. Kabelka je krásna.Chcela by som Vás poprosiť o radu,kde by som mohla nájsť návod,ak by Vám to nevadilo.Vopred ďakujem.Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu.Návod bohužel nemám , háčkovala jsem podle sebe.
      Jana

      Vymazat
  15. Jani, kabelka je krásná. líbí se mi ty puckové barevné řady. taky bych měla zájem o návod.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  16. Jani,
    prosím, nemusel by být ani návod ale alespoň prozraďte,zda je háčkováno jenom z krátkých sloupků a jak jste tam vytvořila ty barevné pucky?
    Prozradíte z jaké vlny jste háčkovala?

    Děkuji moc
    S pozdravem

    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, teď jsem v návodech objevila tento a myslím, že kabelka bude stejná
      http://www.garnstudio.com/pattern.php?id=4481&cid=24
      Jana

      Vymazat
  17. Janka tvoje háčkované výrobky sú precízne, prekrásne.

    OdpovědětVymazat
  18. Janičko, kabelka se mi moc líbí. Mohla byste alespoň stručně napsat na kolik očí jste začínala, jak je kabelka široká... moc by mi to pomohlo. Děkuji moc Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, háčkovala jsem z příze jeans, háčkem č.3 Začínala jsem na 36 ok a kabelka má na šířku 22cm.I když jsem háčkovala podle sebe, náhodně jsem objevila tento návod a myslím, že kabelka bude skoro stejná.http://www.garnstudio.com/pattern.php?id=4481&cid=24
      Jana

      Vymazat
  19. Kabelka je parádní, na jaro bude úplně super:).Na návod se časem podívám, ale mám tolik rozháčkovaných kostlivců ve skříni, že nebudu začínat nic dokud alespoň jednoho nedodělám .........

    OdpovědětVymazat
  20. Vy se ve světě neztratíte. Opravdu super vkus na módní doplňky. Nepřemýšleli jste o obměně peněženky? Ano? Tak to se musíte zajít podívat na penezenky-ahal.cz

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...