neděle 26. února 2017

MÁM HO NA HÁČKU ....



můj první háčkovaný šátek

 Blogerský svět je pro mě neustále studnicí skvělých nápadů na tvoření.
Bylo to tak i s tímto šátkem.

Dlouho jsem obdivovala  krásné šátky u Alenky

a zatoužila po svém vlastním.
Nastalo dilema, háček nebo jehlice, výběr příze a také vzorku.

Náhoda mi přihrála Duhové klubko, na Pinterestu se mi zalíbil vzorek a nakonec to vyhrál háček.










JANA

16 komentářů:

  1. Janinko tvé duhové klubko přímo jarně září. A tvůj šátek bude nádherný.
    Přeji ti ze srdíčka krásné předjaří.Z❤

    OdpovědětVymazat
  2. Příze bezva, vzorek bezva, takže jak jinak i šátek bezva!
    Hezké dny!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  3. Jani jsem moc ráda, že jsem tě inspirovala a nalákala na tvorbu šátku. Já jsem jim naprosto propadla :o, ať pletený či háčkovaný, je to radost. Máš krásně barevnou přízi.
    Přeji ti krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  4. Janičko šátek má pěkné duhové barvičky, moc se mi líbí.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, máš krásně nahozeno na háčku! Máš volno a užíváš si prázdniny nebo pracuješ? My asi začínáme s neštoviceme :o(((..

    OdpovědětVymazat
  6. Je nádherný...velký obdiv, to bych nikdy nedala dohromady:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, už teď vypadá krásně! Těším se na výsledek :) J.

    OdpovědětVymazat
  8. Janičko vybrala jsi barvy,které jsou nyní oblíbené.Šátek bude moc pěkný.
    Líbí se mi zákoutí s levandulí.Přeji Ti pěkný pracovní týden.Anna ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Precioso!!!! Justo en estos momentos estoy yo también haciendo una y hemos elegido el mismo algodón con tan bellos colores!!!!
    Besos.

    OdpovědětVymazat
  10. Jani,
    ty barvičky jsou parádní.
    měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
  11. Jani,nevěřím ti,že je to tvůj první hackovany šátek?! Je krásný!Já se také do toho svého opravdu prvního, letos pustila a právě na popud blogerek;-)Jenže je spise zimní a zima pomalu končí,tak snad ho ještě letos dodelam a unosim.Jinak už mám přízí i na jaro.Přeji Ti krasne prožití jarních prázdnin!

    OdpovědětVymazat
  12. Janičko zvolila jsi krásnou jarní barvičku - tak ať se brzy nosí ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  13. Jani, krásný šátek i jarní kytičky! Pěkný den, M.

    OdpovědětVymazat
  14. Jani, je nádherný! Připomněl mi moře a všechny jeho barvy...
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Z toho duhového klubíčka to vypadá nádherně, moc pěknou barvičku jsi, Jani, vybrala! :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...