neděle 12. února 2017

HÁČKOVANÝ KOŠ ....


Pěkný nedělní podvečer, milé blogerky.

Poprvé jsem zkoušela háčkovat z textilní příze Bobbiny 
( kupovala jsem zde
Musím teda říct, že to není žádná sranda, ještě dnes mě bolí pravá ruka.
Příze je hodně silná a ještě obsahuje lycru, takže je pružná.

Háčkem č.12 jsem se pustila do košíku na ukládání ručních prací a klubíček.
Z jednoho klubka, které má 120 m mám košík o šíři 28 cm a výšce 26 cm. 
To úsilí stálo za to, koš je opravdu pevný a krásně drží tvar. Nakonec jsem ještě přišila ucha , která jsem vyrobila ze starého koženého pásku.







JANA

24 komentářů:

  1. Krásný koš!Moc se povedl.Hezký večer Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, tak to je hooodne vydareny kos, se vsim vsudy, parada. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Paaani krasny košíček, podarený, ja som dnes začala tiež. Nastrihala som si elasticku plachtu, dúfam že sa tiež podarí :-) skúšam trochu iny vzor... Ahoj maj sa krásne a pekný týždeň prajem.

    OdpovědětVymazat
  4. Košík je moc hezký, dobrý nápad:) Že bych opět oprášila jehlice?:) Hezkou neděli Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, košík se ti moc povedl. Za tu námahu to určitě stálo.
    Měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. Janinko košík je opravdu parádní. Moc se ti povedl šikulko.
    Moc krásně nafocený.. Přeji ti krásný nový týden. Z❤

    OdpovědětVymazat
  7. Koš je opravdu pěkný - moc se povedl ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  8. Chudinky ruce, ale koš je povedený. Takhle silné jehlice doma ani nemám :o))). Využití koženého pásku - skvělé!!
    Ála

    OdpovědětVymazat
  9. Tenhle koš je naprosto cool, dokonalý kousek. A využití koženého pásku rovněž, miluji tento druh recyklací. Báječné dny přeji, Jani.

    OdpovědětVymazat
  10. Janičko koš je suprový.Tvůj odkaz se mi moc hodí..zrovna jsem poslední dny přemýšlela,kde takovou přízi koupit,tak děkuji ♥
    Jinak máš přesně stejné barvičky svítících kouliček.Pěkný večer.Pa.Anna♥

    OdpovědětVymazat
  11. Za tu bolest ruky to rozhodně stálo.-)))Je nádherný.Eva

    OdpovědětVymazat
  12. Jani, košíkse ti moc povedl, je parádní!!! Měj se moc krásně..Jo a prezidentskou jsme už taky dělaly :o))Inka

    OdpovědětVymazat
  13. Košík je moc povedený, možná by se lépe pracovalo s českou přízi Špagi. Pěkný večer Markéta

    OdpovědětVymazat
  14. Je perfektný, a tie kožené uši tomu dodávajú správny šmrnc. Andrea

    OdpovědětVymazat
  15. Te ha quedado genial,me gusta mucho las asas en cuero,le va perfecto!!
    Besos.

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné dílo, jsem ráda, že nejsem sama, kdo cítil ruku, při práci s touto přízí;) ale výsledek stojí zato. Ucha jsou tou pravou třešínkou;) Krásný den.

    OdpovědětVymazat
  17. Jani, koš je parádní, ale je to fuška, že...
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  18. Košíkov v byte nikdy nie je dosť.. toť môj názor.. a vlastnoručne upletený je TOP! Dáša

    OdpovědětVymazat
  19. Jani,moc pěkné dílko.....tu dřinu,tu Ti tedy opravdu věřím:-).....ale stála za to..ta kožená ucha dodala punc originality a dokonalosti
    Hezké dny,Jitka

    OdpovědětVymazat
  20. Košík je krásný a těmi koženými uchy má šmrnc! :-) Lucie

    OdpovědětVymazat
  21. Je nádherný, takový by se mi taky líbil :o) Káťa

    OdpovědětVymazat
  22. Jani- ten je povedený!!!!! dřina za to stála!! Rozhodně :o))
    Měj krásný den ☼ Jarka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...