neděle 2. července 2017

BYLINKOVO - KYTIČKOVÝ ČAJ .....


....z darů naší přírody a zahrádky

levandule
jetel
sedmikráska
slézová růže
tymián
divizna
třezalka
pomerančová máta

.....byl výborný 
















JANA

16 komentářů:

  1. Janinko,
    tak vidím, jak si nádherně užíváš prázdniny!!
    A čajík vypadá nádherně v tom hrníčku- stejně jako Tvá zahrádka!!
    Měj se moc hezky♥ Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, čaj vypadá vážně krásně. Určitě po něm budeš zdravá jako rybička. Měj se moc krásně a užívej prázdniny. Inka

    OdpovědětVymazat
  3. Super krásný a určitě dobrý. Mám chuť si takovou podobnou směs nasušit. Pa pa M.

    OdpovědětVymazat
  4. Poslední dvě fotky jsou jak od nás ze zahrádky :-) - taky nám kvetou netřesky (říkám jim "moji malí E.T.) a hned vedle dozrávají lesní jahůdky (a nic nedbají na to, že je to v zahradě).
    Hezké léto

    OdpovědětVymazat
  5. Ty lesní jahůdky na zahradě bych brala hned, miluji jejich vůni. A čajík z bylinek a kytiček je vždy báječný Jani.
    Pěkné dny ti přeji.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně nafocený čajíček. Určitě chutná výborně. Taky ráda normální čaj prostřídám čajem bylinkovým.
    Léto na zahradě je vždycky pohodové, stále je co pozorovat, čím sebe potěšit.
    Užívej prázdninových dní podle svých představ.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Ráda věřím, Janičko! Krásné fotky!
    Přeji hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, krásné fotky i čaj. já si suším svůj květový čaj na zimní pohodu. už mám velkou sklenici, moc mi chutná.
    krásné léto. Majka

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne upokojujúce fotky Janka, čaj bol určite chutný. Prajem krásne dni...Dáša

    OdpovědětVymazat
  10. To je pěkný čajíček:)Samé krásné a zdravé bylinky!Ten musel být ale dobrý:)

    OdpovědětVymazat
  11. Mňamina, hezké letní dny. Iva

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotky Janičko.Čajík je asi zdravý,ale nikdy jsem nic takového neochutnala.To víš mi z toho města ..moc toho neznáme.Já jsem konečně dopekla cukroví a svatební koláčky .V sobotu provdala dceru Janičku a teď budu moci odpočívat.Tobě přeji Janičko klidný zbytek prázdnin.Pa.Anna ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Krásne fotky, čajík vyzerá nádherne, neviem či by som ho aj vypila :-), nesmel by mať nahorkastú chuť, ale určite by som ho chcela ochutnať. Krásne leto prajem.

    OdpovědětVymazat
  14. Hezký pohled na ty ne-obyčejné drobnosti. Krásná zahrádka, Kája.

    OdpovědětVymazat
  15. Ten teda vypadá hrozně lahodně :-) Já z toho mám úplnou radost, vždy když vidím, že někdo dělá nějaké takovéhle čaje po domácku :) Já se toho ale docela dost bojím a nevím, z čeho bych si ty čaje měla dělat. Tak si je raději kupuji z různých e-shopů a raději neriskuji.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...