pátek 20. září 2013

Od Andrejky ke mně,ode mě k Renátce...

...aneb kytičková výměna u Věrušky 

Moc vás milé dámy zdravím , v čase skoro již podzimním a přináším fotečky dárečků,které jsem ve výměně dostala od šikovné Andrejky  http://ifollowyourdreams.blogspot.cz/.
Její překvapení mi udělalo velikánskou radost...však se podívejte ...
krásná taška a kytička







já jsem svůj dáreček chystala pro Renátku
...jehelníček ve tvaru kytičky s háčkovanou růžičkou a polštářek zdobený natištěnými srdíčky


















...chtěla bych Věrušce moc poděkovat za uspořádání výměny....není  totiž vůbec jednoduché,aby vše klaplo a každý byl potěšen milým dárečkem.Už se těším na galerii výrobků,kterou jistě Věruška na svém blogu představí ....

Mějte se všechny moc krásně a děkuji za milé komentáře,které mi zde zanecháváte...... jsem tu s Vámi tak ráda
Vaše Jana

13 komentářů:

  1. Janinko,
    děkuji ti za krásné fotečky ! jsem moc ráda, že jsem ti mohla udělat radost.
    a tvé tvoření je neskutečně krásné, ten polštářek mi vyrazil dech, je nádherně propracovaný! a jehelníček...no ani nekomentuje, je nádherný!!!
    jsi šikulka veliká !
    krásný víkend Janičko papa ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, nádhera, všechno. A polštářek, to je pecka! Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. Jeden dárek je hezčí než druhý - skvělá akce:-) hezký víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. Janičko, to je nádhery v jednom příspěvku! Opravdu nádherná práce vás obou! Tleskám a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. krásné,moc.je na co koukat :))) Šárka

    OdpovědětVymazat
  6. Parádička, krásne detailíky. K ušitiu tašky sa neviem dostať, už si to sľubujem minimálne rok. Viem si predstaviť ako si sa jej potešila :-)
    J.

    OdpovědětVymazat
  7. Janičko dostala jsi kouzelné dárečky . I ty tvoje se mi moc líbí. IVA

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné květinkové dárečky !!! nějak jsem tuto výměnu zaspala :-)))

    OdpovědětVymazat
  9. Wau, Líbi se mi všechny dárečky sakumprásk!!! Má to styl a jsou velmi řemeslně zhotoveny. Ach, tak je mi líto, že mi tato výměna utekla. Bude to překrásná, rozkvetlá galérie :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc krásné dárečky! Koukám, že v této výměně polštářky frčí, já taky dělala jeden :o)

    OdpovědětVymazat
  11. Velmi pekna vymena vsetky darceky su skovstiky ste sikulky obidve!!! a urcite sa vytesujete, ja este len cakam na svoje prekvapko :)
    Mirka

    OdpovědětVymazat
  12. Janičko, moc krásné dárky jsi dostala i vyrobila ..... jste holky šikovné .... obě dvě ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  13. Janka velmi krasne darceky...Nellie

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...