pondělí 28. dubna 2014

Sobota v Českém ráji...

Není nad to, strávit volné dny někde v přírodě a proto jsme v sobotu s manželem přijali pozvání od známých a vyjeli si na výlet do Českého ráje.
Je od nás, jak se říká " co by kamenem dohodil ", ale dlouho už jsme ta nádherná místa nenavštívili.Počasí bylo krásné, příroda okouzlující....úžasný relax.



















Vaše Jana

15 komentářů:

  1. Jani, to jsou úžasné fotky, jedna krásnější jak druhá! Opravdu nádhera! Krásný večer! Radka

    OdpovědětVymazat
  2. Janinko,
    posílám pozdravení!!
    Tys opravdu byla v ráji, viď? Nádherné fotky.
    Příroda a pobyt venku je prostě úžasný relax!!
    Měj se moc hezky- jarně!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, to jsou opět tak nádherné fotečky!! Děkuji za virtuální výlet :) a přeji krásné dny! Jola

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotečky, Jani!!! Český ráj miluju, protože jsem tam trávila čtvery prázdniny na super táborech a vloni jsem tam vytáhla i manžela s dětmi a procházku ve skalách jsme si skvěle užili. Na Kosti jsme byli taky a prošli jsme si i údolí Plakánek až k chalupě herce Josefa Dvořáka. Krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, děkuji za nádhernou procházku, radost se podívat. Krásně jsem se pokochala.
    Měj se prima.

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, nádherný výlet.
    Krásné dny ... Věra

    OdpovědětVymazat
  7. To je nádhera, tohle je pravý poklad pro duši i oči . Moc hezky se mi na to dívalo:o).

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné fotky,úžasná príroda to musel byť parádny výlet,ďakujem že som si niečo tak nádherné mohla pozrieť aspoň takto,stálo to veru zato.
    Rena

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Jani, já úplně žasnu a zírám..:o)..začala jsem psát svůj blog teprve před 2 měsíci, takže jsem takový malý pozorovatel a navštěvuji různé krásné blogy...dnes jsem se dostala poprvé na Tvůj blog...Nelenila jsem a jukla i do Pinterestu, který sama miluju..a ejhle...Janička,kterou znám...a je ode mne tak blizoučko...právě včera jsem Tě viděla a dnes na Tebe koukám, přímo zírám na blogu. Tvůj blog je moc krásný a tak mi dovol, abych vstoupila a přidala se k Tvým obdivovatelkám..škoda, že zítra k Vám nemůžu...jinak bych sundala čarodějnický klobouk.. přeji krásný den..Jiřina:o)

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné fotky, takový výlet bych si nechala líbit.

    OdpovědětVymazat
  11. Janka teda tomu sa hovorí naozajstný ráj na zemi :-) Nádherne si to zachytila, keby že to bolo bližšie som tam určite často , mam rada taketo miesta. Maj sa krásne a pekne dni prajem.

    OdpovědětVymazat
  12. Janičko, i já jsem se prošla rájem.
    IVA

    OdpovědětVymazat
  13. No to jsou nádherné fotky, výlet se fakt podařil, měli jste nádherné počasí!

    OdpovědětVymazat
  14. Janičko, máš pravdu, je to opravdový ráj!
    Posílám pozdravení, Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Vybrali jste si moc krásné místo, Český ráj máme dobře zmapovaný a moc krásnějších míst u nás není. Navštěvujeme jej každoročně, vždy si vybereme tady http://www.topsleva.cz/pobyty/cesky-raj pěkné ubytování a poté chodíme vybrané trasy, které už známe nazpaměť, ale přesto nás to stále baví!:) Jinak musím pochválit krásné fotky:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...