pondělí 18. srpna 2014

V hlavní roli Bomull - Lin ...

Moc vás zdravím , milé dámy.

Protože mám moc ráda přírodní materiály, dlouhou dobu jsem pokukovala po lněné přízi.V červenci byla na Dropsu v akci lněná příze Bomull - Lin a tak jsem pár klubek koupila.....je to směs bavlny a lnu.Háčkuje se z ní celkem pěkně i když je trochu hrubší....na drobné aplikace, které jsem vyzkoušela, je ale fajn.

...knoflíčky












... kytičky











.....moc vám děkuji za milé návštěvy a komentáře, kterými mi dodáváte energii a chuť do dalšího tvoření
Vaše Jana ♥

15 komentářů:

  1. Jani, moc krásné knoflíky i kytičky..tyhle barvičky já můžu:o)..krásné dny Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Jani moc krásné háčkování :) a ty barvičky, to je moje gusto. Mějte se krásně. Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Přírodní materiál je stále krásný, knoflíky i květinky se ti moc povedly.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani,nádherné a krásné fotky, to jsem se zase pokochala :-) Krásný večer! Radka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Janičko, tyto barvy mám také ráda. knoflíčky jsou úžasné, moc hezky jsi vše nafotila.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné, Jani!! Knoflíčky jsou super dekorace :) J.

    OdpovědětVymazat
  7. krásné barvičky i knoflíčky a vůbec všechno, co háčkujete!!! Pavla

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné knoflíčky, a barvy příze jsou skvělé. Přeji hezký den. Lucka

    OdpovědětVymazat
  9. Vlna je nádherná a knoflíčky jsou úžasný nápad :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, to je moc krásné háčkování. Knoflíčky jsou SUPER. A.

    OdpovědětVymazat
  11. Jani,
    nádherně háčkuješ a tvoříš:-)
    Moc Tě se Šímou zdravíme!

    OdpovědětVymazat
  12. Jani, to je opravdu nádhera! Moc krásná příze a v tvých rukou z ní vznikly kouzelné věci.
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Jani kytičky jsou nádherné .... v první chvíli jsem myslela, že to jsou hvězdičky:-))

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...