neděle 4. září 2016

CO JSME S HÁČKEM VYTVOŘILY O PRÁZDNINÁCH .....


Prázdniny se přehouply do začátku školního roku.

Do třídy nám nastoupila " nová sluníčka "a ani nebylo moc slziček. S novou kamarádkou SOVIČKOU ANIČKOU budeme společně poznávat svět kolem nás - a mě čeká úkol sovičku vyrobit - tentokrát nebudu háčkovat, ale šít - o tom až příště.

Dneska vám ukáži mé prázdninové háčkování....

Tajemná deka, kterou jsem začala někdy v dubnu, byla několikrát odložená a dala přednost dece pro malou slečnu, do kočárku pro panenky a botičkám pro miminko.

























Mějte se holky hezky a děkuji Vám za návštěvy a milé komentáře

JANA

21 komentářů:

  1. Všechno je krásné, ale medvědí vedou.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, přeji krásný nový rok se sluníčky! Tvoje háčkování je nádherné...obě deky jsou úplně dokonalé, medvídek je rozkošný a botičky .ááááá! Jsi veliká šikulka a máš můj velký obdiv!Moje vnučky nastupují až příští týden. už teď se modlím, aby nebyly slzičky..Měj se moc krásně...Inka

    OdpovědětVymazat
  3. Jani také ti moc přeji krásný nový rok a ať vás sovička Anička šťastně provází.
    Tajemná deka je parádní, moc mne také láká a tvá barevná kombinace je úžasná.
    Deka pro miminko s medvídky je boží. A kecky jsou moc pěkné šikulko.Měj se moc hezky pa Z❤

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera obrovská, moc se mi líbí barevné kombinace dek. A medvídek je k pomazlení. Opravdu krása Jani!

    OdpovědětVymazat
  5. Jani ta první deka má nádherné barvičky, moc se ti povedla, všechno máš moc krásné. Medvídek je úplně špičkovej ;) Přeji ti krásné dny Barča

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne farby na deku, je nádherná!

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Janičko to je nádhery během prázdnin..jsi velká šikulka.
    Díky Tvé tajemné dece jsem se pustila do háčkování deky i já a nakonec jsem uháčkovala tři.
    Máš opravdu krásné barvičky.A medvídková..tak je nádherná,včetně medvídka a botiček.Tvé umění uháčkovat medvídka moc obdivuji..to jsem ještě nezvládla.Tak ať to s dětičkami v pohodě zvládáte navzájem.Přeji jenom pěkné dny.Anna♥

    OdpovědětVymazat
  9. Janičko,opravdu si nezahálela! Nádherná práce, jak deky, tak ty tenisky. Opravdu skvělé!
    Měj hezké dny, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Wow !!!! Ta medvědí holčička a medvědí deka ... Nádhera !!!!
    I vše ostatní. Jsi moc šikovná.
    Ještě jednou moc děkuji za balíček. Eva

    OdpovědětVymazat
  11. No páni...to je tedy projekt. Skvěle jste si s háčkem porozuměly Jani.
    Super super!!!
    Pa a krásný nový školní rok, M. ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Lovely blanket! Where would I find a pattern for the baby booties? Thank you! Judy

    OdpovědětVymazat
  13. Deka je úžasná, moc se mi líbí ten šedý základ, není to takové vyslazené 😁 krásný den a háčku zdar!

    OdpovědětVymazat
  14. Cuanto has trabajado en el verano!!! Has creado piezas preciosas,me encanta la combinación de colores!!!
    Besos.

    OdpovědětVymazat
  15. To je nádhery!Deka je božííí a háčkování pro miminko úžsné!Krásné dny přeji Věra

    OdpovědětVymazat
  16. Janičko deka tá je úžasně krásná, a pro mimi dečka s medvídky tak tá nemá chybu, a tenisky jsou boží ovšem já jsem taková medvědí bába takže ten míša je pro mne krásný kousek.Je velký zážitek sledovat Tvůj blog já se nemohu vynadívat! Jani užívej si krásných dnů ! Pá. Luďka.

    OdpovědětVymazat
  17. Zdravím,
    dečka je nádherná a topánočky tiež, to bolo určite radosti.
    Prajem pekný víkend,
    A.

    OdpovědětVymazat
  18. To nejsou deky, to jsou umělecká díla! Neskutečná nádhera. Krásný den. Petra K.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...