sobota 24. září 2016

NA KOLEČKÁCH S FOŤÁKEM ......


V týdnu jsme po dlouhé době vyrazili na brusle, abychom vyzkoušeli nový in line park Bezděz.

Divím se sama sobě, že jsem při bruslení ještě stihla fotografovat.Dráha vede krásnou přírodou v okolí Bezdězu, ale pro mne zcela nevhodná.Při každém sjezdu  mírného kopečku, jsem měla hrůzu v očích, na povel totiž nezabrzdím.Dráha je samá zatáčka a není vidět co je za ní.

Předjezdcem nám byl syn Martin s přítelkyní a vždy podával hlášení....." můžete  - dobrý " a my věděli, že se nám brusle nerozjedou s ještě větší rychlostí než máme, protože bude kopeček nahoru.
Skoro třetinu cesty jsem šlapala na bruslích mimo dráhu, ale nakonec to byl príma výlet.

Vyzkoušela jsem, ale nikdy více. 





















JANA

13 komentářů:

  1. Krásně zachycená atmosféra :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle bych já NIKDY nezvládla. Máš můj obdiv ☺
    Pa pa M.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, máš můj obdiv, krásně jsi i fotila. Já zůstanu raději nohama na zemi, to raději ten tanec:o))..měj se moc krásně.Inka

    OdpovědětVymazat
  4. Jani také tě obdivuji, kolečka moc nedávám, teda spíše to brzdění na nich😉
    Moc krásné fotky. Přeji krásnou neděli. Z❤

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím Jani, krásné fotky. Taky jsem letos na bruslích stála asi po 2 letech. Ze začátku zvláštní pocit, jako bych ani neuměla chodit :-) Hezkou neděli, Alča

    OdpovědětVymazat
  6. Janičko tak to Tě také moc obdivuji..Na brusle bych nešla ani náhodou.Ale muž ten ve svých 69 letech jezdí stále.Dokonce si chce koupit motorku.No.. on se těší jako malý a já už teď trnu hrůzou.
    Pěknou neděli Janičko.Anna ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Tento blog je pro mne pohlazení na duši. Vším!
    Hanka z Pokrkonoší

    OdpovědětVymazat
  8. No Jani, máš mojí poklonu, já bych seděla na zadku po prvním metru. A fotky se Ti vážně povedly!

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, máš můj obdiv a nejen za ty krásné fotky!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, máš můj obdiv! Kdysi jsem měla brusle, ale ukradli mi je. Považovala jsem to za znamení a už jsem si další nepořídila :) :) Jsi šikovná! Krásné dny, Jola

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Jani! :-) Na Bezděz se chystáme už delší dobu, nemáme ho z Jablonce tak daleko, ale přecejen cesta nějaký čas zabere, tak si na tenhle výlet musíme vyhradit celý den. Tak třeba o nějakém pěkném podzimním víkendu... :-)
    Na bruslích jsem už nestála ani nepamatuji, na jaře jsem si je chtěla koupit, ale nakonec na to nedošlo.. stezka vypadá suprově, je na krásném místě, ale jestli říkáš, že je samá zatáčka a kopečky, je to asi pro zkušenější bruslaře.. Klobouk dolů, že jsi stezku zvládna na kolečkáčích projet! A ještě k tomu fotit.. _)

    OdpovědětVymazat
  12. Obdivuji! A fotky se ti moc povedly.

    OdpovědětVymazat
  13. Janičko máš moc krásné snímky..A podzim u Tebe je vážně úchvatný.Na šípky,že by se vydala srnka?
    Tak jsem zvědavá,kdopak Ti tam loupal ten perníček :)
    Pěkný den Janičko.Anna♥

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...