středa 28. září 2016

PODZIM UŽ NÁM DĚLÁ SPOLEČNOST .........


......... pokud je prozářený sluníčkem,
 příjemně teplý 
a krásně barevný....tak ho ráda přijímám

















...... chtěla jsem si natrhat košík šípků - na mýdla,
 na marmeládu,
 na čaj, 
ale bohužel půlku keře mi někdo sežral.....můžete hádat, kdo....... 
příště Vám to ukáži

JANA

17 komentářů:

  1. Tak to si netroufám hádat, dám se podat. Krásný den!

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, krásné fotky. Taky jsem sbírala šípky na čaj. Ještě je musím nasušit. Zatím zdobí stůl :-) Krásné dny, Alča

    OdpovědětVymazat
  3. U nás jsou sezobané jeřabiny, hložinky, a jediné co ještě na keřích je jsou právě šípky !!! Přijeďte si k nám :-)))...a Jani - to v košíku máš mišpule??nebo nějaké hruštičky??

    OdpovědětVymazat
  4. Ivi, jsou to okrasné hruštičky.
    Děkuji ti za milou návštěvu.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, krásný podzim!!! Já se nechám podat :o))))
    hezký večer Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké fotky! Háčkované listy jsou zajímavé.
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  7. K nám podzim ještě nějak nedorazil :)
    Moc pěkné foto, JAni.

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, moc krásné fotky, ta obloha je až děsivá..trochu mi připomíná peklo:o)..umíš to nádherně zachytit...tento podzim se mi ale taky líbí..:o) měj se moc krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky. Hezký podzim přeji! :-) Lucie

    OdpovědětVymazat
  10. Preciosa fotos!!! Me encantan los colores del otoño!!
    Besos.

    OdpovědětVymazat
  11. To jsou tak krásně pozitivně nabité fotečky, radost pohledět :-) No, a k těm šípkům... Že by tygr? :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Janičko máš moc krásné snímky..A podzim u Tebe je vážně úchvatný.Na šípky,že by se vydala srnka?
    Tak jsem zvědavá,kdopak Ti tam loupal ten perníček :)
    Pěkný den Janičko.Anna♥

    PS..nevím jak se mi to povedlo,ale komentík mi skočil na předešlý příspěvek..:(

    OdpovědětVymazat
  13. Fotky jsou dokonalé. Barevné, pozitivní, podzimní.....
    Podzimní giveaway

    OdpovědětVymazat
  14. Janinko tvé fotky jsou tak kouzelné. Letos je opravdu nádherný podzim, snad nám to ještě chvíli vydrží. Přeji ti krásný víkend. Z❤

    OdpovědětVymazat
  15. Jak, tak to je tedy parádní reklama na podzim, krásné romantické fotky!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  16. Hezke podzimni ladeni, preju prima dny:-). M.

    OdpovědětVymazat
  17. Janičko moc pěkně si ten podzim nafotila,Už s těch Tvých fotek je úžasný, kéž by to dloho tak vydrželo.Přeji Ti, aby sis ho krásně užila. Luďka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...