neděle 28. srpna 2011

Můj pracovní minikoutek


.....je opravdu maličký,ale jenom můj.Mám v něm starý stolek,který jsem obrousila a znovu natřela, staré šuplíčky do kterých se vejde spousta drobností na tvoření .V papírových krabičkách mám stužky a mašličky a v košíčkách spoustu barevných klubíček na háčkování.
Ještě potřebuji sehnat pěknou lampičku,abych si mohla posedět i večer a třeba jenom prohlížet časopisy plné inspirace a nápadů na tvoření.
Včera už jsem ve svém koutku háčkovala kabátky pro jablíčka ( venku se tolik ochladilo ) :)).......





přeji Vám krásné nedělní odpoledne






6 komentářů:

  1. Jani, útulná pracovňa :), tie šuplíčky u mňa vedú, krása.
    J.

    OdpovědětVymazat
  2. Bezva koutek s tonetkou! Při pohledu na dřevěné šuplíčky mi vytanula na mysl vzpomínka na mé opravdu rané dětství...pobíhám po obchodě s textilem,kde prodávali můj dědeček i babička a nemůžu se zbavit dojmu, že tam takové šuplíčky bývaly...jablíčka jsou povedená!

    OdpovědětVymazat
  3. Jani nááádhera, super místečko, ale ty šuplíčky, no ty píííšou....
    Pa páááá krááásnou neděli Zuzka

    OdpovědětVymazat
  4. Jani ... naprosto dokonalé ... taky bych potřebovala takový koutek pro sebe ... chňapka je super ... a jablíčkům nebude aspoň zima ... ale u nás jsou pořád vedra no už by to stačilo ...pěkný večer Denisa

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, koutek se mi moc líbí! Krásná židle, na ní vznikají ty krásy :o)
    Jo, a vaše jablíčka, ty se tedy mají, ta péče :o)
    Hezký večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Jani krásný koutek!Zdravím:-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...