sobota 20. srpna 2011

Taška


...poslední teplé dny tohoto týdne mě přiměly k ušití mé první tašky.Látku jsem měla koupenou již koncem června ,ale k ušití jsem se dostala skoro na sklonku léta ( prý se ještě dostaví i tropické teploty :)) )
Pro začátek jsem se pustila do jednoduché tašky ,ale ráda bych zkusila i propracovanější.
Taška má podšívku za stejné látky a uvnitř jsem si ušila dvě menší kapsičky.
Doufám,že si ji letos ještě hodně užiji.





Tady se vyfotil s taškou i náš Bady  a já Vám společně s ním přeji krásné sluníčkové dny 

4 komentáře:

  1. Jani, taška se mi moc líbí a podle předpovědi ji užiješ!
    Nějak jsem přehlédla minulý příspěvek z tvé jídelny - nádhera!
    Zdravím tebe i Badyho!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Janinko, taška je opravdu moc povedená a určitě ji ještě užiješ, vždyť celý příští týden má být tropický. Pa pa M.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jani, ta se ti opravdu moc povedla. Urcite ji uzijes nejen v lete.......

    OdpovědětVymazat
  4. Jani ... taka je super ... určitě jsi jí teď hóóódně užila když je tak teplounko ...u nás už je děsné sparno od samého rána ... pěknou nedělku ... Denisa

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...