pondělí 6. května 2013

Na chalupě.....a malá giveaway

Moc vás zdravím milé dámy...poprvé v květnu,kdy to všechno kolem nás krásně rozkvétá  a svět je plný nádherných barev.
Proto každou volnou chvíli trávím venku,v přírodě a hlavně na chalupě.
Žluté hlavičky blatouchů,modré modřence,bílé květy třešní..... a spousta dalších kvítků kolem ....dokázala bych se na ně dívat celý den a vždycky pro mne budou malým zázrakem přírody.

















 ...dnes jsem si pro vás také připravila malou Giveaway  o jednu z mých háčkovaných taštiček



stačí jen .....
... zanechat komentář pod tímto příspěvkem s vaší emailovou adresou
... být pravidelným čtenářem mého blogu
... a pokud budete chtít,můžete se zmínit o Giveawey na svém blogu ( není ale podmínkou )

Losování proběhne v den mého svátku 24.5.

Mějte se zatím hezky a užívejte si krásných,jarních dní
Vaše Jana

77 komentářů:

  1. Ahoj Janinko...
    jarní příroda se nám krásně probouzí. Mám to také moc ráda.
    A taštička...ta je prostě suprová !!!
    Ráda se zapojuji do tvé soutěže.
    Přeji ti krásné užívání jarních dní, pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Janičko,
    naprosto ti rozumím, příroda opravdu dokáže čarovat v každém ročním období a mě to také nepřestane fascinovat.
    krásné fotečky.
    a moc ráda se zúčastním tvé giveaway, pokud tedy mohu.-)
    zde je můj email.
    a.cisarova@seznam.cz
    měj krásný večer
    ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, krásně ti to tam kvete. Čerpej energii a hodně tvoř! Soutěže se taky ráda zúčastním.
    e.srbova@volny.cz Přeji hodně sluníčka. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, máš pravdu už jsme se konečně dočkali jaro je tu a i u nás všechno kvete :-)
    I když naší zahradu stále ještě budujeme , momentálně jsem unešená z prvních květů naší magnolie a planého záhonu tulipánu :-)
    A soutěž u tebe o tvoje krásné háčkované výrobky si určitě nenechám ujít !
    Užívej jara a měj se krásně !
    Ilona.Rezaninova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Pani Janka
    som v háčkovaní úplný začiatočkík a pri hľadaní inšpirácie pre moju novú záľubu som natrafila na Váš nádherný blog hneď na prvé nakuknutie som sa do Vášho blogu plného nádherných háčkovaných vecičiek zamilovala a taštička je úplne úžastná Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Jani to je nádhera!Krásné fotky!Moc ráda zkusím štěstí:-)ty tvé taštičky jsou úžasnéééé!kratochvilovavera@klikni.czHezký týden.Pa Věra

    OdpovědětVymazat
  7. Janka, máš nádherný blog, háčkované vecičky sú úžasné.... Sama sa snažím trochu háčkovať, ale oproti Tvojmu umeniu teda ďaleko zaostávam...
    Natália
    natalia.manekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Janičko,fotečky kytiček jsou nádherné...ráda se tvé GA zúčastním a dovol mi abych tě pozvala na tu svoji...měj se krásně papa K.♥ klara.zatlik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Janičko...ta je tak krásnááááá...já to musím zkusit:-)
    pavlina.safranova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Janičko, nádherné fotečky a vidět blatouch je pro mě vždy malý svátek, přece jen potřebují speciální podmínky. Jani, ráda se zúčastním a taštička je naprosto kouzelná. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
  11. Jani, ty fotečky jsou nádherné! Také chodím pořád po zahradě a obdivuji ta kvítka :-) Taštička nádherná! Pa, Jana

    OdpovědětVymazat
  12. Janicka, krasne Vam to tam rozkvita, tieto chalupky milujem musi tam byt krasne ticho a nadherne cisty vzduch.... urcite tam cerpas kopec energie .... a tasticka?? no ta je superacka !!!
    s dovolenim pokusam stastie ... fornetkaa@azet.sk
    pekny a pohodovy vecer
    Mirka

    OdpovědětVymazat
  13. S velkou radostí se přihlašuji do soutěže a doufám, že budu mít štěstí!! tvoje taštičky jsou nádherné!!!! ♥Iva : minefelicite@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Jani, máš moc hezké fotografie a ráda čtu, co je u tebe nového. Sice háčkuji, ale štěstí zkusím:-) koralkydnu@gmail.com - ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Janka,pravidelne sledujem Váš blog a obdivujem Vaše práce. Taštičky sú úžasné a preto idem pokúšať šťastie i keď nemám svoj blog. Prajem príjemný týždeň. Magda magdadankova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  16. Janičko, nádherné taštičky, už jsem obdivovala i na MMB, tak se přidávám, určitě by se mým holkám hodila :)). Přeji krásné dny. Ajkabublinka... bublinka.a@seznam.cz...

    OdpovědětVymazat
  17. Piękna! Może szczęście się do mnie uśmiechnie :-)
    Cudowne prace i piękne zdjęcia!
    pozdrawiam z Polski :-)

    OdpovědětVymazat
  18. ahoj jani.na chalupe musí byť velice krásne.velice rada sa zúčastním Tvojej súťaže a krásnu cenu.winttage@centrum.sk.pekný večer,jazmínna

    OdpovědětVymazat
  19. Jani, krásné jarní fotky! Kabelka je kouzelná! Hezký večer! Adriana

    OdpovědětVymazat
  20. Die Tasche ist so süß... liebe Grüße.

    OdpovědětVymazat
  21. krása..s dovolením se taky velice ráda zapojím do giveaway ...MishaHumlova@email.cz
    Krásný vecer

    OdpovědětVymazat
  22. Milá Jani.I já se přiřadím do zástupu o štěstí vyhrát háčkovanou kabelku.Chtěla bych si ji ošahat,okoukat,přivonět a poslala bych ji dál do světa,aby mělo více děvčat možnost ji uchopit do svých rukou.
    Hezký večer.Eva
    evalentilka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Jani, krásné fotečky ... také teď jezdíme hodně na chalupu, jen nám tam víc prší než svítí sluníčko, tak se snad brzy dočkáme.
    A ráda se přidám do řady soutěžících. Můj email asi máš, ale přesto - andrsve@seznam.cz
    Krásný večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  24. Jaro je krásný, když všechno kvete a příroda má krásné barvy.

    castice@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Hezký večer. Ani já neodolám zkusit štěstí a pokusit se vyhrát tu krásu
    ...i když nemám svůj blog.
    Chodím se k vám vždycky potěšit fotkama, ale hlavně výtvorama vašich šikovných rukou...máte můj velký obdiv a fandím vám.
    Je to krása a moc za to děkuji. Olga

    petrusovao@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Jani, mas tu moc hezky. Bohuzel hackovat neumim tak se jen kocham tou nadherou co tu mas. Preji krasny den!

    OdpovědětVymazat
  27. Jani, rozprávková chalupa ako u babičky. am musí byť krásne. Taštička je super a zišla by sa na drobnosti, takže skúsim šťastie.Andrea
    revedevivre@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Jani jsem tu mezi Vámi nová,krásné fotečky pravého českého blatouchu,mám radu minulý rok jsem si ho vykopla na poli a dala do jezírka,letos mi udělal nádherné zátiší.Mějte krásné slunečné léto.

    OdpovědětVymazat
  29. Jani, krásné fotečky rozkvetlé zahrady ... Taštička je rozkošná, ráda zkusím štěstí! Hezké májové dny... Maru /ing.kovarova@seznam.cz/

    OdpovědětVymazat
  30. Jani, klikám, klikám, až jsem tady - a háček zase leží a já si čtu a prohlížím... a hlavně se kochám!!! Krása! Přeju krásný den.
    Pavla (pavla.zrunkova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  31. Dobré odpoledne, pěkný den, upršený, jak stvořený pro ruční práce. Já jednou obdivovala nějaký vzorek na háčkování a dozvvěděla jsem se, ře jsou to krátké sloupky dvojitou přízí. To jsem si naběhla,já, háčkovací skoro prababička= délkou času, co umím háčkovat...Tvoje kabeličky jsou moc pěkné, obdivovala jsem je celou dobu, cos nám je ukazovala v různých barvách...Já zase v poslední době "umotala" dva polštáře a dečku na chalupu v pruhatém barevném provedení, taky poprvé v životě. Chystám se i na takovéto "titěrnost", chtěla bych vnučku...Hodně další inspirace a hezké jarní dny Milada Milky http://tolepjetbude.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  32. Jsem tu sice dneska poprvé, ale protože mám ruční práce ráda,tak věřím, že se sem budu opět vrace. Líbí se mi vaše hezké a tak "čisté" (nevím jak to jinak popsat) výrobky, které mi připomínají německé časopisy o háčkování, které jsem si jak mladší kupovala u nás v jedné trafice. Tak zkusím štěstí u vašeho giveawaye. Přeji hodně nápadů a trpělivosti v dalším tvoření. annatvrdik@seznam.cz http://www.flickr.com/photos/anna1603/

    OdpovědětVymazat
  33. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  34. Milá Janka, fotečky sú krásne ako vždy. Ono chalupa je chalupa, človeka to láka von do prírody. No a ta kabelečka. To je parádička. Páčili sa mi už tie prvé, ktoré si robila. Budem ticho dúfať, že sa na mňa usmeje šťastie. Zatiaľ Ti prajem pekný večer.
    Ľubica
    a ešte mail: lcepanova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  35. Jani úžasné fotečky a i já se ráda zapojím do tvé soutěže o krásnou taštičku :o) martashlouskova@seznam.cz Měj se moc krásně .Martina :o)

    OdpovědětVymazat
  36. Janičko to je nádhera. Modřenec mám moc ráda, ale stále ho na zahradě nemám takové množství jaké bych chtěla.
    Taška je nádherná a tak to musím zkusit.
    verka-zmurka@centrum.cz
    měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj Jani bývám častým návštěvníkem Tvého blogu proto že se mi líbí.I když knevěřím,že by něco vyhrála zkusím to. Luďka soboroval@seznam.cz

    Krásné májové dny !!!

    OdpovědětVymazat
  38. Jani nakukuji každou chvilku :) Fotky krásné, taštičky ještě hezčí...
    i já zkusím štěstí.
    Pěkný volný den Helena
    helcarapotin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj, Jani, moc krásně to u vás kvete, my máme taky modráskovo, žluťáskovo, běláskovo... všechny barvy se nádherně mísí... taštička je překrásná, díky za krásnou giveaway! Taky s dovolením zkusím štěstí... Pa, L. (havlicek.lenka@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  40. Jani,máte pěknou chalupu:-)Taštička je pěkná, ale soutěžit nebudu, nějak nejsem soutěživý typ. Ať připadne šťastnému výherci:-)).Pa Věra

    OdpovědětVymazat
  41. Janičko, kdo by odolal ... taštička je nádherná ... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PS: Ještě emailová adresa hochova.marketa@seznam.cz

      Vymazat
  42. Janičko, mám moc ráda jak tvou jemnou a precizní práci, tak tvé romantické, poetické fotky!
    Zajít k tobě je prostě radost!
    Hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  43. Jani nemohla jsem odolat a taky se připojím.
    ladyrova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj, od pondelka si vravím - mám...nemám...mám - tak teda som sa rozhodla že MÁM :)
    Tento blog poznám naozaj dôverne, aj keď nie som aktívna blogérka. Pred časom som sa vyznala z obdivu k tomuto blogu a ten platí. Naozaj veľmi príjemné posedenie. Prajem veľa šťastia.
    Helena
    hkosovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Jani všechny Tvé taštičky jsou úžasné a tak jsem neodolala:) Mám ráda tyhle akce...trochu napětí a pak třeba radosti:))) Posledně jsem se účastnila Tvé vánoční výměny...ta se mi móóc líbila, Eva.
    e.bysova@banktech.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Nadherne vecicky, ja zatial len obdivujem a pomalicky sa kamaratim s hacikom ;-) Rada by som sa zucastnila do sutaze o nadhernu tasticku, pripajam mail: alex.istvan@gmail.com.

    OdpovědětVymazat
  47. Janičko ráda se sem vracím pro inspiraci,moc krásné taštičky jsi uháčkovala.Také háčkuji ale štěstí zkusím.Moc zdravím !macekie@email.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Milá Jano, přeji Vám mnoho nápadů a dobrých inspirací. Vaše háčkování je nádherné máte se čím chlubit :-))) jste moc šikovná.
    Krásný den a méně deště Katka
    kacka.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Ahoj Janka krasne fotky zo zahrady a krasna tasticka. Tiez na nich stale pokukujem a tak by som rada skusila stastie v tvojej giveaway. Pekny vikend...Nellie - nellie7@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  50. Jůůů, tak to musím zkusit štěstí :) Taštička je nádherná, děkuji za tak krásnou giveaway! Můj email: jolana@mjstudio.cz

    Krásný víkend, Jola

    OdpovědětVymazat
  51. Jani, ráda nahlížím a i když nejsem blogařka, obdivuji krásné nápady a sama ráda tvořím. Jarní barvy rozkvetlých prvních kytiček jsou po zimě nejmilejší, každý den obcházím zahradu a raduji se z každého rozvitého květu. A i když nemívám štěství ve hře (zato veliké štěstí v lásce) tak i já zkusím se připojit - HajnaAlena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Jani, moc pěkné fotečky z chaloupky.
    Giveaway se moc ráda zůčastním, taštička je totiž dokonalá.
    emailík deniben@seznam.cz

    .. pěkný večer Denisa ..

    OdpovědětVymazat
  53. Ahoj Jani, krasne fotky jarni prirody. Rada se zapojim do souteze, diky! Zdravim a preji hezky zbytek vikendu, Monika
    buchta1us@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Ola Jani ... krásné barvičky ... jaro je jaro ...
    krásné dny Lenka

    lenka.korfelova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Milá Jani, máš moc krásný blog. Je tu spoustu super inspirace. Také moc ráda háčkuji.
    Ráda se sem budu vracet a očumovat... :-))) Anna

    OdpovědětVymazat
  56. Milá Jani, tvůj /váš/ blog jsem našla teprve nedávno a je moc pěkný, spousta inspirace, ráda se na něj vracím, je tu příroda i ruční práce moc pěkně propletené. Ráda bych se zůčastnila soutěže, pokud to jde i pro nepřihlášené. Ráda sleduji háčkování a něco jsem už pro sebe okopírovala, ovšem taštičky jsou kouzelné. Zdravím a přeji pěkný den Maryša - hlouskovipv@seznam.cz


    OdpovědětVymazat
  57. Nádherná taštička.Rada by som sa zúčastnila súťaže :-) norikahanusova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Ahoj, Jani. Veľmi rada by som patrila do krásnej rodinky blogeriek, no ešte mi chvíľu potrvá, kým sa zorientujem a začnem niečo písať aj na svojom blogu. Obdivujem všetky ručné práce a Tvoja taštička je kúzelná.
    Je pre mňa trošku ťažké to slovko giveaway, tak som si dala do prekladača a je to darček. Tak takéto darčekovanie sa mi veľmi páči :) Dúfam, že v budúcnosti pre vás všetky pripravím aj ja nejaké darčeky. Teraz sa len veľmi rada zúčastním. Ahoj, Zdenka
    zd.otrubova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Milá Janinko,
    taštička je nádherná, neodolala jsem se nepokusit o štěstí.
    Krásný máj. Ahoj Liba
    libuse.conckova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Tyyy jo, tasticka je nadherna!! Fandim rucne delanym vecem:))

    simonka-td@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Piękne kwiaty i bardzo ładna torebka :)Spróbuję szczęścia :)
    Pozdrawiam.
    mikr13@wp.pl

    OdpovědětVymazat
  62. Janka, náhodou som natrafila na váš blog, po večeroch hľadám inšpirácie na háčkovanie a tiež aj návody, ja som totiž samouk začiatočník a veľmi sa mi páči váš blog s krásnymi vecičkami, rada by som ich tiež skúsila uháčkovať. Aj v súťaži sa zúčastním, aj keď nie som blogerka, snáď sa pošťastí...:-) Budem nakukávať častejšie po večeroch, pri troch deťoch veľa času nemám. Iva
    ivavelsic@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. Ešte poprosím radu ako si vytvoriť svoj blog. ďakujem krásne
    ivavelsic@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. Moc pěkný blog, krásné fotky a krásné výrobky...
    Taštička je krásná, tak zkusím štěstí :-)

    verdah@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Milá Janičko. Velice obdivuji Váš blog již delší dobu - Vaší adresu na na ploše. Kabelky jsou kouzelné,sice nechápu postup,ale doufám,že se k tomu jednou dopracuji. Jsem levačka a moje maminka nikdy neměla trpělivost,aby mě háčkovat naučila. Jelikož mám nyní již půl roku doma tatínka po mozkové příhodě / ochrnutý na půl těla / - nervy pracují na 100% - jsem začala háčkovat - uklidňuje to :-) Nemáš štěstí v lásce,tak možná budu mít nyní :-)
    Přeji moc krásný a pohodový víkend všem :-) - helenka.vanova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ŽÍT ŠŤASTNĚ - to znamená NEZTRÁCET HUMOR - dělat každodenní maličkosti s láskou a TĚŠIT SE z malých náhodných RADOSTÍ - Vše nejlepší k svátku - :-) ♥♥

      Vymazat
  66. Jani, taštička je nádhérná vůbec celý blog. Pokud můžu ráda se zúčastním soutěžě. b.konarikova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Janinko,fotky z prirody jsou prenadherne a nejvice blazim prorostly plot modrou pudopokryvkou,to je dokonalost.

    OdpovědětVymazat
  68. Opravdu krásná taštička! rstiborova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Janičko, přes jiný blog s háčkováním jsem se dostala k tomu vašemu. Máte na něm úžasné fotečky a vašimi šikovými rukami vytváříte nádherné věcičky. Fotečky kvítků mi vždy připomenou, proč mám tak moc ráda jaro... a blatouch je spojený s mým dětstvím. Kabelka je naprosto super a i ostatní varianty. Proto jsem neodolala a taky se pokusím o štěstí. :o))) Sice sama nemám blog (protože to při třech dětech nestíhám), ale obdivuji ostatní a na váš se budu vracet a inspirovat se. Krásné jaro. Eva (zezinka@zezi.cz)

    OdpovědětVymazat
  70. Krásný den - moc toho netvořím - jen samé pidi drobnosti (mám problémy s rukama), ale nesmírně ráda navštěvuji blogy šikovných tvořilek a ....... a vždy jsem unešena, říkám si, to není možné, co ty "ženské" všechno dokáží, takové nádherné věci. A vy Jančo jste jedna z těch,která má můj bezmezný obdiv, naladí mou duši k tvořivosti, k chuti něco dělat, něco vyrobit, doma změnit......... Děkuji za Vaše nápady, šikovnost, že se dělíte s ostatními o své tvoření.... Hanka P. (papuleh@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  71. Milá Jani, přeji krásný sváteční den. Háčkovala a pletla jsem už od dětství a po několika letech jsem se k tomu vrátila díky narození mé dcery. Blogerka zatím nejsem, jsem tu jen krátce, ale Vaše stránky si prohlížím moc ráda. Děkuji za spoustu inspirací atd. Pohodové dny přeje Alča s Elenkou ;)

    OdpovědětVymazat
  72. Jani to je krásná taštička. Opět jsi mě inspirovala. Přeji krásný přechod do léta. To jaro máme nějaké opožděné.

    OdpovědětVymazat
  73. Tak to vám závidím, ten volný čas strávený na chalupě. Já teď nemám moc volného času, protože jsem odešla z práce a hledám si novou. Takže procházím nabídky práce Havířov a doufám, že co nejdříve něco seženu. Sedět doma na zadku a čekat, až mi někdo zavolá, mě moc nebaví. Takže chodím přímo do firem a ptám se. Přijde mi to tak nejefektivnější. :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...