úterý 20. listopadu 2012

Něco ke kafíčku...

O víkendu jsem vyzkoušela nový recept na sladkou dobrotu a protože nám doma moc chutnal,podělím se s vámi ...

Jablkové řezy z drobenky

1 a 1/2 hrníčku hladké mouky
1 prášek do pečiva
3 lžíce kakaa
3 lžíce krupicového cukru
1/2 kostky másla nebo Hery
3 vejce
2 vaničky tvarohu
3/4 hrníčku krupicového cukru
asi 5 jablek
skořicový cukr,rozinky,ořechy,kokos,rum

Mouku promícháme s práškem do pečiva,kakaem a cukrem,přidáme pokrájený tuk a 1 vejce a uděláme drobenku.Nasypeme ji do pekáčku vyloženého pečícím papírem ( já jsem drobenku trochu uplácala,aby měla pěkně rovný povrch )a zalijeme tvarohem rozmíchaným se zbylými dvěma vejci,cukrem a pokud je tvaroh moc hustý,trochu zředíme mlékem.Povrch posypeme strouhanými jablky,rozinkami,nasekanými ořechy a kokosem ( ten jsem já nedávala ),pokapeme rumem a pečeme na 180 stupňů.












43 komentářů:

  1. Jani, koláč vypadá velmi jedle! Děkuji za recept, určitě vyzkouším. Krásné fotky! Příjemný den! Adriana

    OdpovědětVymazat
  2. Koláč vypadá mňamózně :) Dik za recept určitě brzy vyzkouším :)Pěkný den Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Ten koláč vypadá úžasně, teď po ránu bych si ho dala ke kávě...ach jo. Tak hezký ráno. Monika

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj Jano, taky ho vyzkouším, hrnkový recepty mám ráda. A ta bednička s tím šálkem kávy je taky úžasná. Hezký den. Slávka

    OdpovědětVymazat
  5. Určite je výborný a tie krásne fotky sú bonusom !, J,

    OdpovědětVymazat
  6. Mňám, sbíhají se mi sliny, vypadá moc dobře. Jitka

    OdpovědětVymazat
  7. Jani děkuji za úžasný recept, ráda vyzkouším. Fotky jsi nafotila nádherné!!!! První článek co jsem dnes navštívila a hned mám lepší náladu :-) Děkuji a hezké dny :-) Papa Eva

    OdpovědětVymazat
  8. Jano,i kdyz drobenku nejak moc nemusim,klasicke jablickove kolace mam rada a ten tvuj je presentovan s kyti moc krasne.Mas to v kuchynce moc utulne.Pekne fotky.Dekujeme za recept.

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, řezy vypadají báječně! Děkuji za recept, určitě vyzkouším.
    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  10. Oj, tak to vypadá na výsost mňamózně! Máme jablek habakuk a pořád hledám nějaké nové recepty s jablíčky, takže moc moc děkujeme a určitě vyzkoušíme! Pa, L.

    OdpovědětVymazat
  11. Jani, to vypadá naprosto luxusně. Receptík ukládám a určitě vyzkouším. Hezký den ... Věra

    OdpovědětVymazat
  12. Jani, ten teda vypadá úžasně, taky bych si ho dala i ted večer k čají...už mám recept napsaný. A máš to moc krásné v kuchyni. Krásné dny. Jana

    OdpovědětVymazat
  13. Páni Jani, to vypadá úžasně jedle :-) Bych snědla i tu růži :D

    OdpovědětVymazat
  14. Janičko překrásné fotečky a koláč voní až sem :-)Hezký večer!

    OdpovědětVymazat
  15. To vypadá, že to bude hotové razdva. Takové recepty mám ráda. Vyzkouším.Vypadá to i velmi chutně.

    OdpovědětVymazat
  16. Janka, kolacik znie skvelo, hned by som si dala :) Nellie

    OdpovědětVymazat
  17. Jani vypadá to skvěle. Mňamina.

    OdpovědětVymazat
  18. Jani,
    tento recept neznám , vypadá moc chutně jablíčka a tvaroh já můžu ;-)
    krásný předadventní čas !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,
      tak jsem v ho v sobotu pekla a musím uznat je výborný!
      Zařazuji recept do rodinných oblíbených :-)
      P.S. Dnes posílám vánoční balíček Andrejce na Slovensko, snad se bude líbit!
      Jen to poštovné se mi trošku prodraží.

      Vymazat
  19. Jani,to vypadá na lákavou mňamku:-)..musím vyzkoušet,díky za recept.Eva

    OdpovědětVymazat
  20. Jani, dělám podobou s tvarohem a sušenými meruňkami. Ta tvoje vypadá úžasně! Nádherné fotky.
    Hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  21. Jani, to vypadá nádherně, ..... je ti jasné, že mě máš na svědomí,.... sákryš, jak mám hubnout, když na mě ze všech stran padají nádherné recepty, které musím nutně vyzkoušet !!!!!!:-):-):-) ............Marki

    OdpovědětVymazat
  22. Jani,přiznám se,že tento recept neznám.Koláč vypadá naprosto luxusně,určitě vyzkouším!
    Krásný den,Alena.

    OdpovědětVymazat
  23. Koláček vypadá krásně a voní až ke mně! :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Jani mnam mnam---vypadá tak láááákavě :o) Děkuju i já za receptík.Martina :o)

    OdpovědětVymazat
  25. Janičko,to vypadá dobře...že bych to vyzkoušela:-)))...a ještě maličkost...jsi u mě nominovaná na 11...budu ráda,když se mrkneš...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  26. Jani, ta buchticka vypada mnamozne. Rada ji vyzkousim! Jeste neco pro tebe mam, co Ty a cislo jedenact? Prijd se prosim podivat ke me na blog… Hezky vikend, Katerina

    OdpovědětVymazat
  27. Janičko, nevím jestli se na mě nebudeš zlobit, ale dovolila jsem si tě nominovat, aniž bych tušila, že mě předběhla Klárka, do "11" u mě na blogu" ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A teď se dívám, že tě nominovala i Kačka ...... tak to už se asi se mnou nebudeš "kamarádit" .................Marki

      Vymazat
  28. JANIČKO, UŽ VÍM NA CO VYUŽIJI JABLÍČKA CO MÁM DOMA V KOŠÍKU.
    DÍKY ZA RECEPTÍK.
    FOTEČKY JSOU KRÁSNÉ.
    MĚJ SE MOC HEZKY.
    DĚKUJI VELICE ZA NÁVŠTĚVU NA MÉM BLOGU.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  29. Jani máš u mě na blogu "překvapení"
    měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj, Jani, jsem tu zas: dovolila jsem si Tě nominovat do tzv. jedenáctkové štafety, koukni prosím ke mě na blog, co to vlastně je. Pokud nechceš, účastnit se nemusíš. Hezký den, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko...moc a moc děkuji,vážím si toho,ale už je to pátá nominace...snad se nebudeš zlobit,když nebudu pokračovat...Jana

      Vymazat
  31. Jani, něco u mne máš :-) http://zadomacimstestim.blogspot.cz/2012/11/mych-malych-11.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko...moc si vážím nominace od tebe a děkuji ti,ale již jsi sedmá,která mi ji poslala a tak se snad nebudeš zlobit,když se nezúčastním...Jana

      Vymazat
  32. Ahoj...u mě na blogu máš nominaci do 11..Pěkný den Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko...moc ti děkuji,vážím si toho,ale už jsem jich před tebou dostala 7...tak snad se nebudeš zlobit,že nebudu pokračovat...Jana

      Vymazat
  33. Dobrý den, Jani,
    pokud máte zájem, zvu Vás na Jedenáctkovou štafetu. :-)
    http://mamashackem.blogspot.cz/2012/11/jedenactkova-stafeta.html

    OdpovědětVymazat
  34. Krásný večer Jani,
    Váš koláč jsem vyzkoušela a byl opravdu rychlý, jednoduchý
    a hlavně moooc dobrý.
    Manžel podotkl, že je luksusní.
    Děkuji za recept.
    Silvie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný večer Silvie...to mě těší,že vám doma koláč chutnal.
      Pohodové dny Jana

      Vymazat
  35. Ahoj Jani, neodlala jsem fotce koláče a upekla ho minulý týden a musím poděkovat za recept, bylo to naprosto luxusní...pa Iwča

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...