pondělí 21. května 2018

LOUKA PLNÁ KOHOUTKŮ ....




Příjemným překvapením při nedělní procházce kolem chalupy byla louka pokrytá růžovými kvítky. 
Většinou zde rostou pouze pampelišky, pár kopretin a lučních zvonků....

Letos se zde poprvé objevil kohoutek luční.....
Má rád vlhká místa a je prý ukazatelem hladiny podzemní vody......  pravda po chvilce focení jsem měla promočené boty....














JANA


25 komentářů:

  1. Jani, to je nádhera!!!!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Na kohoutek mám políčeno :-)) všude teď nějak moc roste a je krásný !! měj pěkné dny ♥Iva

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásná louka,už bych je měla ve váze...Ila

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, krásná louka! A malinko závidím! Pokud je ukazatelem podzemní vody, tak bychom ho na naší louce moc potřebovali. Vody totiž není nikdy dost! Měj se krásně! Inka

    OdpovědětVymazat
  5. To je nádhera! Kéž bych mohla taky někdy takovou louku vidět... ♥
    A tahle je skoro jako ze Stmívání. Úplně tam vidím Edwarda. :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, to je nádhera. U nás na louce ani zvoneček, ani kohoutek, ani kopretina. Vždy obdivuji ty nádherné kytice z luk, ale já je ve svém okolí nemám kde natrhat. U vás jsou i kopretiny... Moc hezké fotky.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, máte krásnou louku ke kochání. Pa M.

    OdpovědětVymazat
  8. Janičko, louka je opravdu nádherná a určitě musela krásně vonět.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  9. Ty rozkvetlé louky jsou nejvíc. Je to nádhera voňavá, uklidňující.
    Krásné dny
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je tedy krása. Ani jsem nevěděla, že se tento kvítek jmenuje kohoutek luční.
    Měj se moc hezky, Jani!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tohle je vážně nádhera! U nás jsou jenom pryskyřníky a kopretiny.
    Přeji krásný den!

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná louka! Kohoutky si pamatuji z dětství, už dlouho jsem je neviděla... Pěkné dny. Lucie;-)

    OdpovědětVymazat
  13. Janičko to je pastva pro oči...krása ! Příroda letošní rok dělá divy..u nás pod okny paneláku jsou žluté blatouchy..také jak naseto..k nepochopení..nikdy tam nic takového nerostlo,jenom fialky a ty se letošní rok vůbec neobjevily.Opatruj se Janičko..dnes jsem na Tebe moc myslela..pa.Anna♥

    OdpovědětVymazat
  14. Príroda je úžasný umelec a ty si dokonale zachytila tú krásu, ktorú dokáže vytvoriť.

    OdpovědětVymazat
  15. Jani, tuhle rostlinku vůbec neznám, díky za fotky :) Jsou krásné!!!
    Krásný den, Petra

    OdpovědětVymazat
  16. Úplně bych si tam dokázala představit svatební obřad :)

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherná louka s kohoutky a moc hezké fotografie :)

    OdpovědětVymazat
  18. No tak tohle je růřový sen... Krása...

    OdpovědětVymazat
  19. Čo môže byť krajšie ako bohato zakvitnutá lúka plná pestrofarebných lúčnych kvetov. Krásne si to zachytila na fotkách.

    OdpovědětVymazat
  20. Szüksége van 2% fix kamatozású hitelre? Ha igen, lépjen velünk kapcsolatba e-mailben: (inforamzanloan@gmail.com) a további eljárásokért.
    Sürgős hitelajánlat

    OdpovědětVymazat
  21. Fotky přírody často dokážou působit jako balzám na duši, speciálně v dnešní uspěchané době, kdy člověk nemá čas na nic a přírody okolo sebe si zrovna moc nevšímá. Možná by to pro ni ale bylo lepší, než ta zvěrstva, kterých se na ní člověk v posledních letech dopustil. Naštěstí máme cesty, jak to trošku zmírnit, ať už je to třídění odpadu, návštěva secondhandu nebo používání tohoto .

    OdpovědětVymazat
  22. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...