středa 2. května 2018

V OÁZE KLIDU A POHODY .....



...... v tichu, 

obklopena svěží jarní zelení,
 kvetoucími stromy a keři,
 s bublajícím potůčkem,
  zpěvem ptáků a bzukotem včel....

v místě, které miluji 
a kde nabírám tolik potřebnou energii,
přesně tam jsem strávila poslední volné dny.....












JANA

16 komentářů:

  1. Janičko,máte krásnou přírodu na chaloupce.Určitě načerpáš opět svojí energii.Moc na Tebe myslím.Opatruj se.Pa.Anna♥

    OdpovědětVymazat
  2. Je dobře, když se člověk může uchýlit někam, kde je mu dobře, kde je krásně, kde je příjemně.
    A Ty takové místo máš.
    Hezký den, Jani!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Není nad to znát a mít místo, které hladí duši...
    Jani měj poklidné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, fotky z vaší chalupy, to je vždycky jako pohlazení! Nádhera! Moc krásná se ta konvička na okně!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Janinko,
    Tvoje fotky jsou oazou chaloupkovou..plné pohody a svěží zeleně...tam se krásně odpočívá...
    a určitě čerpá tolik potřebná energie..
    Měj se hezky ♥
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Oáza klidu to napohled. Nádherné místo na zemi a úžasné fotky. Jani, jak se, prosím, jmenuje ta růžová kytička? To možná vypadá i na stromek, vůbec netuším, ale moc se mi líbí.
    Přeji fajn dny. D. (U nás konečně prší.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, děkuji za milou návštěvu.Je to sloupová jabloň a letos nádherně kvete.
      Prosím pošli trochu deštíku i k nám o))
      Jana

      Vymazat
  7. Jani, krása, pohoda, klid, ticho, vůně, svěžest, jednota a mír... přenádherné místo.
    Krásné dny
    Katka

    OdpovědětVymazat
  8. You made an article that is interesting.You are so amazing.

    OdpovědětVymazat

  9. The wait is just about to be over as Psl 2020 live Streaming will commence in just a few weeks. This season is going to be
    the biggest in the history of Pakistan.Psl season 5 is just about to start soon Now you can be able to see.The additional venues of Multan and Rawalpindi are ready to host their first string
    of PSL matches. All the sports networks have completed their preparation for February and March. So, start your preparation
    now to show you support for this magnificent event.The best option to enhance your prediction is to watch the PSL 2020 live streaming of the opening ceremony. As we know which player will make it into the PSL 2020 drafts, a better prediction can be formed. But overall a well-balanced team is likely to win the championship as seen previously.
    So, as many national players make it into their new homes. we will eagerly look forward to the PSL 2020 live streaming of the opening ceremony. So, fans can stay tuned for our prediction for the PSL 2020 winners. Which we will make after carefully analyzing every aspect of the PSL 2020 teams.

    OdpovědětVymazat
  10. Nádhera, když to kvete, je ten svět hned hezčí. Taková květnová magie, také jsme k ní na blogu něco vydali: https://ukocouradoma.cz/kveten-tradice-ritualy-bylinky-afrodiziaka/

    OdpovědětVymazat
  11. Students NCERT Political Science Books in Class XI Provide in Your Collages,Every Year Government Collages NCERT 11th Class Political Science Book free Distortion in Subject Wise new Textbooks for Students, But Any Problem Books not Available in Collage Don’t Worry,NCERT Class 11th Textbooks for Accountancy,Biology,BusinessStudies,Chemistry,Economics,English,Geography,Hindi,History,Mathematics,Physics,Political Science,Psychology,Sanskrit,Sociology, Statistics,Urdu etc. Students NCERT 11th Class Political Science Text Book 2022 Available here to Download our Website at. Here we are Providing the Download Latest 11th class Edition NCERT books,you can Download NCERT 11th Class Textbooks Hindi,English and Urdu Medium for Political Science.

    OdpovědětVymazat
  12. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...