čtvrtek 3. listopadu 2016

HLEDÁM POMOCNÍKA .....


Tak jsem holky, po delší době, dospěla k rozhodnutí, že si přestanu lámat hlavu a přemýšlet, který den mám kadeřníka, kdy jdu na kosmetiku a kdy na masáž..........

Přestanu trénovat svou paměť a začnu si své důležité schůzky a návštěvy zapisovat do diáře
.Doposud mi stačil kalendář ve školce na stole, kam jsem si vše psala.......ale to už bohužel nestačí.nechci se dostávat do nepříjemných situací, kdy na něco zapomenu.

A proto potřebuji pomocníka do kabelky.......


 Na internetu jsem hledala, ale nenašla nic , co by mě oslovilo a tak si od Vás nechám poradit.

Jaké diáře používáte Vy.......budu ráda i za odkazy na nějaké obchůdky.


Líbilo by se mi něco v tomto stylu......







Všem moc děkuji za tipy a nápady

JANA

29 komentářů:

  1. Janičko to jsou nádherné diáře.Zkus si vyhledat LUXUSNÍ DIÁŘE..
    A tady je jeden odkaz..ale nejsou tak krásné..
    http://www.diare-kalendare.eu/diare-a-naplne-filofax/diare-filofax-personal-osobni
    Pa.Anna..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, děkuji za tipy, hned se podívám.
      Přeji Ti krásný víkend.
      jana

      Vymazat
  2. Jani mrkni se na: https://www.paperoamo.cz/papero-amo/eshop/0/0/5/4991-HEIDI-SWAPP-Large-Memory-Planner-GOLD-FOIL-DOTS

    OdpovědětVymazat
  3. http://paperoamo.blogspot.cz/2016/08/predobjednavka-diaru-2017.html..JANI, ZKUS JEŠTĚ TOTO:O)..DRŽÍM PLACE..INNKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, děkuji za odkazy, hned se jdu podívat.
      Přeji Ti krásný víkend, Jana

      Vymazat
  4. Jani, napadl mě tento http://terapiedomova.blogspot.cz/2016/11/td-diar-2017-organizacni-cast.html
    Je česky a podle loňské verze je pro rok 2017 ještě hezčí :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tento diář mám taky zálusk ...moc se mi líbí :-)
      Jana

      Vymazat
    2. Petru, děkuji, vypadá moc hezky a zajímavě.
      Jana

      Vymazat
  5. Jani já to vezmu od lesa.
    Záleží co od diaře chceš - zda ti stačí malý - 1 stránka celý měsíc a nebo potřebuješ velký A4 či 5A každý den jeden list . Nebo kompromis - 2 dny na stránku. To je docela důležité si předem rozmyslet. Kolik místa na psaní člověk potřebuje.
    Já jsem vždy měla diáře týdne na 2 stránky a na letošek jsem si koupila A5 každý den na jedné stránce. Na příští rok si koupím menší a hlavně lehčí.
    Další věcí je, jak velkou máš kabelku aby se ti do ní diař vešel ( v kabelce přece nenosíme jenom diář, ale spousty dalších věcí). No a v neposlední řadě hraje roli i hmotnost diáře.
    Někdo může namítat, že to je nepodstatné, ale pro mě ano. V kabelce krom diaře nosím i jiné věci (deštník, mobil, občas nabíječku, někdy zápisník a ono se to nasčítá a já se pak nestačím divit, proč mám tak těžkou kabelku. Takže jsem zjistila, že když potom někam jdu, tak diař nechávám doma či v práci abych kabelku neměla moc těžkou a vydržela ji nosit na rameni delší dobu.
    Asi jsem moc neporadila, jaký vybrat, ale brala jsem to z té praktičtější stránky. Každá profese vyžaduje jiný typ diaře.
    No a diař co psala Petra - z Terapie domova mi přijde jako pracovní nepraktický. Nepotřebuji v práci vědět co má dělat doma. Ale někomu může tento způsob vyhovovat. Mě teda né. Nechci se v práci stresovat co bych měla ten a ten den udělat doma. Protože vždy se něco semele a nikdy nevím, kdy dorazím z práce domů. Zjistila jsem, že když si něco naplánuji, že po práci udělám tak mi to zákonitě nevyjde. Holt úděl pracujích matek a dětí školou povinných.
    Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, už jsem na to také myslela, asi si budu muset pořídit dva.Jeden malý do kabelky a jeden na doma.
      Děkuji za tvou zkušenost a radu.
      Jana

      Vymazat
  6. Viděla jsem v drogerii Rossmann-zkus tam zabrousit

    OdpovědětVymazat
  7. Ja asi nemuzu radit, mam obycejny z Tchiba, ale ty na fotkach vypadaji bajecne. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, děkuji, já ani netušila, že v Tchibo se dají také koupit.
      Přeji ti krásný víkend.
      Jana

      Vymazat
  8. Jani, já mám už několik let kožené desky z Tchiba a kupuji si do nich každý rok náplň. Moc se mi líbí diáře Moleskine, tam si vybere snad každý...
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji za tipy, hned nakouknu.
      Měj krásný víkend, jana

      Vymazat
  9. https://www.fler.cz/blog/planovaci-diar-carpe-diem-36484

    OdpovědětVymazat
  10. http://www.nemravka.cz/cz/eshop/scrapbook/alba-a-bloky/diare.html?strana=2

    OdpovědětVymazat
  11. Jani a ještě do třetice http://scrapylifeshop.blogspot.cz/2015/09/predobjednavka-simple-stories-carpe.html ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko, moc děkuji, něco takového si představuji....hned všechny stránky prolistuji.
      Jana

      Vymazat
    2. http://www.worldneedsblondes.cz/2016/01/my-planner-2016.html

      Vymazat
  12. dobrý večer Jani,
    roky jsem kupovala sobě i dceři (dospělé:-)) diáře v Albi, ale loni se mi nelíbily, tak jsem pátrala , pátrala a objevila na: https://www.fler.cz/zbozi?uid=172994. Objednala jsem jeden A5 ajeden A6 a jsou nádherné, se záložkou - a československé, tak mrkněte:-)

    krásný večer Iveta od Olomouce

    OdpovědětVymazat
  13. Jani, já mám Filofax, ale A5, což do kabelky moc není :) Můj problém ale je, že si do něj zapomínám všechny věci poznamenávat :))))

    OdpovědětVymazat
  14. Jani to jsou krásné diaře, asi napíši Jéžiškovi :-)Jinak si vše znamenám do kalendáře a jednou přišla na zubní o den déle.-)Krásné dny,pa Věra

    OdpovědětVymazat
  15. Jani, mrkni ještě na FB na Meat design, teď tam na mě vyskočil zajímavý deník https://www.facebook.com/meatdesignostrava/photos/pcb.1236032159768178/1912536092303101/?type=3&theater . Marki

    OdpovědětVymazat
  16. Dobrý večer,

    Jani mrkněte sem: http://www.anaani.cz/diare/

    Třeba se Vám některý zalíbí, myslím, že by se se slečnou dalo i domluvit na tom, aby vytvořila nějaký diář dle Vašich představ.. :)

    Hezký večer, L. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Dobrý večer,
    Výrabime takový ) Najdete nas na Instagramu / by_ana_ani
    Facebooku / https://www.facebook.com/www.anaani.cz/
    a nebo web.str. www.anaani.cz

    Hezký večer, AnaAni *

    OdpovědětVymazat
  18. Taky hledám pomocníka. Ale skutečného do dílny. Přes svátky se mi nahromadily objednávky a nestíhám odbavovat. Už přemýšlím, že si dám i inzerát na práce Zlín. Hlavně mi totiž přijde, že dneska nikdo nemá o krátkodobou brigádu šanci. Přitom se jedná jen o balení levných balíků, takže super práce pro těhotné maminky nebo seniory. O mladých lidech moc neuvažuji, tam jsem to už vzdala před několika lety. ;-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...