středa 30. listopadu 2016

POMALINKU ZDOBÍM ......



Papírovou hvězdu ze svačinových sáčků jsem našla na Pinterestu  
http://www.thesitsgirls.com/diy/giant-paper-bag-stars
a hned ji vyzkoušela ve školce.....máme jich plnou třídu.

Jednu jsem si také udělala domů......je to rychlé, jednoduché a všem se moc líbí.










JANA

17 komentářů:

  1. Jani, ty jsou opravdu moc hezké a jednoduché, loni jsem jich slepila asi šest, letos jsem s výzdobou hodně pozadu, krásné papírové ozdoby jsi připravila i na váš jarmark, tak ať se hodně prodává, příjemný a pohodový advent,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásné! Určitě také vyzkouším, děkuji za tip. Přeji pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, nádherná hvězda! Už se jdu podívat na návod :) Děkuji za sdílení a přeji krásný adventní čas :) Jola

    OdpovědětVymazat
  4. Janinko ta je tak nádherná.. Utíkám se podívat na návod. Hrátky s papírem mám moc ráda.. Zítra mne čeká tvoření přáníček 😉.
    Měj se moc hezky a přeji ti krásný večer. Z❤

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, ty jsou nádherné, já nemám na papírové věci trpělivost, tak jsem si je podobné koupila ;) Moc se mi líbí ty záclonky na okně. Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Už jsemna ně koukala...Jsou super...Ilča

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásná hvězda Jani, díky za tip.
    Hezký večer.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, je nádherná !!!! Hned jdu omrknout návod .... Marki

    OdpovědětVymazat
  9. Taky jsem nedávno dělala, ať žije pinterest!!! jsou krásné, že ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Papír je krásný materiál na tvoření...vypadá to super!

    OdpovědětVymazat
  11. Jani, taky jich máme plnou třídu, plnou školu..zítra se na Vás těšíme...Měj se moc krásně. Inka

    OdpovědětVymazat
  12. Moc krásné, Jani!
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Jani, ta je moc krásná! Zítra jdu koupit sáčky :-)
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  14. Janičko moc pěkná hvězda a nádherné adventní tvoření a dekorace.
    Jak já Ti závidím..moc mi práce s dětmi chybí..Pěkný večer..pa.Anna ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Jani, hvězda ze svačinových sáčků je skvělý nápad, na Pinterestu vůbec je toliko inspirace, že člověk neví, do čeho se pustit dřív... :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...