neděle 20. listopadu 2016

PRVNÍ VÁNOČNÍ TVOŘENÍ .....


Ahoj Všem......

Pomaličku a polehoučku 
začínám s předvánočními přípravami......
dnes jsem dokonce umyla první čtyři okna o)).

Nezahálí háček, ani šicí stroj.....
na dveře jsem ušila věneček
 a ozdobila ho krásnými koníčky 








Podle návodů na Pinterestu
 jsem uháčkovala několik vloček
 a ozdobila jimi náštěnku do obýváku.....






..... přeji Vám hezký nedělní večer 
a pohodový příští týden

JANA

19 komentářů:

  1. To je nádhera! Díky za malou inspiraci.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím, věnec s koníkama je překrásný. Ať se daří, Kája.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, nádherné, všechno máš moc pěkné. Ivana

    OdpovědětVymazat
  4. Také už ladím. Věneček je super ♥.
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
  5. Věneček krásný, něžný, jemný... vločky křehké.. Moc se mi líbí všechno! Pěkné dny a pozdravení!

    OdpovědětVymazat
  6. Jani nádherné!.-)Krásné dny přeji Věra

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, krásné přípravy a s tím věnečkem jsi mě dostala, já letos zkusila zrovna takový :-) Přeji krásné dny A.

    OdpovědětVymazat
  8. Jé Jani, ti koníčci na věnečku jsou nádherní!!! Taky už jsem pomalu začala :)Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, nádherně jsi tvořila! Měj se moc krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, Jani, moc krásné věci jsi vyrobila. Ta okna Ti závidím, já to udělala v létě a na vánoce to nedám, páč mě skolil bacil a ne a ne se pustit 😥

    OdpovědětVymazat
  11. Jani tvé tvoření je nádherné..V mé letos oblíbené barvě, šedá a bílá😉..
    Krásný nový týden. Z❤

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné farby, materiály, vypracovanie,profesionálna práca, tie koníky sa k tomu fantasticky hodia. Chválim úplne všetko, aj foto.

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrý den Jano, můžete mi prosím napsat jak dlouhé a široké máte pásy na věnec? Dekuji Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, pásky jsou široké 13 cm a dlouhé 140 cm....samozřejmě před sešitím.
      Jana

      Vymazat
  14. Jani, tak to je paráda - už máš okna i nazdobeno. A jak krásně!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Jani, věnec máš překrásný.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...