pondělí 21. listopadu 2016

...... ODMĚNA



Po probdělé noci, kdy mi nedal spát bolavý zub,
 jsem hned ráno jela k zubaři.....no a zoubek už nebolí....
je totiž venku.
Samozřejmě jsem se musela odměnit
 a koupila si domů  první vánoční květinu........


.....  naši kuchyň také zdobí usušené latnaté hortenzie, které jsem letos stříhala z keře postupně..... nejprve v době, kdy byly světle růžové a počátkem podzimu, kdy už se zabarvily do tmavé růžové



....... o nadýchaných bambulkách  bavlníku jsem snila už dlouho..... 











JANA

12 komentářů:

  1. Jani,
    tak hlavně, že už nic nebolí!
    To mě záda momentálně zase zlobí :-(
    Bavlník je krásný, také jsem si ho kdysi koupila.
    A hortenzie máš krásně vybarvené, já mám sušené také ve vázách a i na keřích na záhonech jsem letos nechala.
    Tak klidnou noc a moc děkuji za tvojí přízeň v podobě komentářů :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty zuby vůbec nezávidím :-(
    Vánoční hvězda má fakt moc pěknou barvu. Asi se taky odměním i bez bolesti zubů a čehokoliv jiného :-)
    Ať se to brzy zahojí.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Odměna je krásná, líbí se mi barva hvězdy. A ten bavlník závidím, já ho zatím všude sháním a nikde není.

    OdpovědětVymazat
  4. Vánoční hvězda je krásná a květy hortenzie také.
    Já je mám sušené také, ale né v takovém množství. Tak velkou rostlinu nemáme, i když bude snad 60 let stará. Chdák malá neustále cestovala - cca 4x byla přesazovaná až teď po letech pomalu začíná kvést a rozrůstat se.
    Já jsem zapomněla několik květů na rostlince a než jsem je stihla ostříhat tak přes ně přešel mráz a květy zčernaly. No naštěstí mám po jednom kvítku doma v každé místnosti a i jeden kvítek ve váze v práci. Takže mise splněna.
    Krásný den Tereza

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, je moc dobře, že sis za to trápení s bolavým zubem udělala radost a koupila si vánoční hvězdu! :-) Je moc krásná, stejně tak hortenzie, zachovaly si nádhernou barvu i po usušení.
    Já jsem si včera připravila košíček a dnes se do něho chystám vánoční hvězdu také koupit, jen ještě nevím, jestli vyberu červenou nebo bílou. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Také už mám vánoční hvězdu. Ať se dáseň po zubu rychle zahojí. Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, přeji už jen prima dny bez bolístek. Také prožívám zakoupení vánoční hvězdy, jako obřad. Vánoční obřad. Měj se hezky. Věrka

    OdpovědětVymazat
  8. Krásně kytičkový příspěvek!
    Hlavně, ať nic nebolí!
    Jani, posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Janičko, kytička vždy potěší a tolik jich mít - to už je velké těšení.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  10. Tak hlavně že už nebolí...a radost si dělat musíme..měj se Jani moc hezky...

    OdpovědětVymazat
  11. Janičko..úplně se vžívám do bolesti,kterou jsi prožívala.Sama jsem teď 14 dní trpěla ..měla jsem silný zánět,ale vyléčila jsem si ho řepíčkem(to je úžasná bylinka) a Aloe Verou..několikrát denně jsem si vyplachovala .Pomohlo to..
    Přeji Ti pěkné adventní dny.Anna♥

    OdpovědětVymazat
  12. Objevte eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde 1,000,000y klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Výměna kdekoli Váš čas je drahý. Obchodujte na počítači, mobilu a tabletu

    Otevřené obchody na eToro - 227,651,647

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...