čtvrtek 29. listopadu 2012

Stromečky

Moc vás zdravím milé přítelkyně v dnešním deštivém a někde i zasněženém dni.
Před nedávnem jsem vám ukázala stromečky,které jsem vyráběla ze starých prken.... a dneska jsem se konečně dostala k jejich dozdobení.Myslím,že pár bílých hvězdiček a stuha úplně postačí a jednoduchá dekorace je na světě.......co říkáte ?













...také se vám musím pochlubit čertíky z papírových pytlíků,které jsem dneska vyráběla s dětmi ve školce.....moc se u toho pobavily a myslím,že se jim čertíci moc povedly







Mám velikou radost,že posíláte fotečky vašeho tvoření do vánoční výměny....myslím,že se máte všechny na co těšit  ♥
Ostatní nezapomeňte poslat, ať mohu na závěr vytvořit velikou galerii...děkuji


48 komentářů:

  1. Jani, vše velká paráda. Moc se mi vše líbí. Chci se Tě zeptat, ty plecháčkové květníky, jsi takto už sehnala, nebo sis ty otvory pro stuhy vyrobila? Fakt super nápad. Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško,moc děkuji za tvou návštěvu a milá slova.Květníky jsem koupila v Jysku...mají v sadě 3 velikosti a stojí kolem 170,-Kč...pěkné odpoledne Jana

      Vymazat
  2. Jani,stromečky super! A téééda ti čertíci,ti jsou. S dovolením nápad ukradnu a příští rok s dětmi taky vytvoříme. Jsou kouzelní.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko...moc děkuji.Moc mě těší,že jsem tě mohla inspirovat.Dneska jsem s dětmi začala a zítra budeme dokončovat.Chodí mi teď 2o dětí a třídu máme od 3 - 6 let...takže s každým jsem dělala čertíka zvlášt a jde to pomaloučku...ale radost veliká.....měj se hezky Jana

      Vymazat
  3. Jani, stromečky jsou krásný a moc se mi taky líbí, jak jsou krásně naaranžované na fotkách. Fakt super. Čertíci vypadají fakt strašidelně, asi je vyzkouším se synem...uvidíme jak to dopadne:) Díky za inspiraci. Krásný den. Helule

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helule...moc děkuji za tvou návštěvu a milá slova.Čertíky určitě zkuste...myslím,že synovi se tvoření bude líbit...pěkný podvečer...Jana

      Vymazat
  4. Stormečky jsou parádní, úplně jim stačí takové ozdobení, ty suky a nepravidelnost dřeva jsou perfektní! A čertíci, bomba!

    OdpovědětVymazat
  5. Janičko v jednoduchosti je krása-jsou nááááádehrné!Já už mám fotečku do výměny konečně také tak hned jak se k tomu dostanu tak pošlu :-)Krásný večer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michalko...moc děkuji za milá slova a těším se na fotečku tvého tvoření...Jana

      Vymazat
  6. Janinko, tvoje stromečky jsou naprosto kouzelné a jsem moc ráda, že si nás vzala i do školky, protože ti čerti, ti tedy jsou! Odvedli jste skvělou práci!
    Dneska jsem poslala spoji výměnu, foto dodám :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko...moc ti děkuji za tvou milou návštěvu na mém blogu.S čertíky jsme si to dneska opravdu užili,vymýšleli jsme i jména a bylo u toho plno legrace.
      Pěkný večer,Helenko..moc tě zdravím Jana

      Vymazat
  7. Milá Jani
    Tvé stromečky jsou naprosto bezkonkurenční!Certíci jsou povedení!Krásné fotečky které dokážou pohladit.Hezký večer Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Věruško...moc ti děkuji za milá slovíčka ,která zase hladí mě.
      Měj se moc hezky...Jana

      Vymazat
  8. Ahoj, Jani, stromečky jsou famózní!!! Jednoduché a přitom tak krásné a efektní! Ti pytlíkoví čertíci jsou bombastičtí, moc se dětičkám povedly!!! Hezký večer, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni,moc děkuji za tvou návštěvu a milá slovíčka....pá Jana

      Vymazat
  9. Janičko...úžasné !!!! Ale ti čertíci nemají chybu, asi je s mými malými caparty také zkusím ☺ Pa pa a hezký večer, Martina ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko...moc ti děkuji za milá slovíčka.Čertíky určitě vyzkoušejte,přeji vám veselé tvoření...pa,pa ♥ jana

      Vymazat
  10. Čertíci jsou senzační, to bych taky mohla s mrňousem zkusit.... a stromečky jsou parádní, tak jednoduché a tak pěkné...
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ajko...moc ti děkuji za návštěvu a přeji veselé tvoření s tvým mrňouskem...Jana

      Vymazat
  11. Jani, stromečky jsou krásné a čertíci bezkonkurenční ...
    Hezký večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  12. Janičko, tvoje stromečky nemají chybu, moc se mi tyhle jednoduché dekorace líbí, no k čertíkům není co dodat, jsou DOKONALÍ!!! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastičko...moc ti děkuji za tvou návštěvu a milá slovíčka...Jana

      Vymazat
  13. Jani, moc krásně to na mne dýchlo vánoční atmosférou ... stromečky jsou kouzelné, koník ach ach moc se líbí a čertíkům kouká šibalství z oček! Nádherné fotečky všech dekorací... Hezký večer, Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Maru...moc ti děkuji za tak milou pochvalu,moc si toho vážím....Jana

      Vymazat
  14. Jani, stromečky jsou krásné. Moc se mi líbí tyhle jednoduché přírodní dekorace. No a čertíci jsou taky parádní, jeden jako druhý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani...moc děkuji za tvou návštěvu a pochvalu mého tvoření....moc mě to těší...Jana

      Vymazat
  15. Janičko, stromečky jsou nádherné a plně v duchu v jednoduchosti je krása. Pá a krásné dny Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leonko.....moc ti děkuji za tvou návštěvu a milou pochvalu....měj se krásně pa Jana ♥

      Vymazat
  16. Jani, stromečky jsou krásné! A zdobené jsou dokonale, moc se mi líbí. Krásně jste ve školce tvořili. Čertíci jsou krásní a děti moc šikovné! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adrianko....moc ti děkuji za milá slovíčka...Jana

      Vymazat
  17. Jani to je úplné stromořadí!Jsou nádherné a ten koník!Děti musely být nadšené,výroba čertíků je musela bavit.Ohromný nápad.
    Krásný den,Alena.

    OdpovědětVymazat
  18. Jani,
    nejprve ti musím moc a moc poděkovat za organizaci Vánoční výměny !
    Díky ní jsem já dokázala udělat krásný středeční den Andrejce až na Slovensko a sama jsem dostala nádherný věnec a vyšívaný :-)
    Snad ti obě holky Maruška i Andrejka poslali fotečky výrobků, protože já fotečky nemám tak pěkné, pokud né, ozvi se!
    Jinak dětičky máš opravdu moc šikovné, takové čertíky jsem ještě neviděla :-)
    A stromořadí také super, já mám doma také jen zelené.
    Krásný pátek a první adventní víkend!

    OdpovědětVymazat
  19. Stromečky jsou nádherné, bezva nápad. Ale mně se hrozně líbí ty Tvoje lampičky na čajové svíčky. Jitka

    OdpovědětVymazat
  20. Jani, stromecky jsou opravdu kouzelne. Mas pravdu, perfektne jsi je dozdobila! A certici ze sacku nemaji chybu, diky za podmet na tvoreni z detma. Hezky den!

    OdpovědětVymazat
  21. Jani, si šikulka stromčeky sú krásne.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  22. Jani stromečky jsou moc krásné a ty čertíci jsou super..máš moc šikovné děti ve školce ;)Pěkný den Lenka

    OdpovědětVymazat
  23. Jani stromky jsou parádní a Tvé dětičky ve školce jsou úžasné šikulky -- ty čertíci jsou opravdu překrásní :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  24. Jani, stromečky jsou moc pěkné, líbily se mi už i nenazdobené. A ti čertíci jsou naprosto dokonalí, se budeme s Lukášem inspirovat a možná si taky nějakého vyrobíme:-), díky za super nápad!

    OdpovědětVymazat
  25. Janičko,
    stromečky jsou nádherné ..........moc se ti povedly .............. u nás ve školce už to vypadá podobně, čerti a Mikuláši na nás koukají za všech stran a písnička "Mik, miku,mik" mě už straší ze sna:-):-):-) , pa, pa .......Marki

    OdpovědětVymazat
  26. Liebe Jana,
    die Bäume sind wunderschön und die Teufelchen, soooo süß!

    Ich wünsche dir ein schönes Adventswochenende und schicke dir viele liebe Grüße
    Simone

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj Jani, dovolila jsem si Tě nominovat do své "jedenáctky" u mne na blogu. Děkuji za účast! Tina

    OdpovědětVymazat
  28. Jani, stromečky jsou úžasné, měla jsem ve sklepě vyhlídnutých pár starých prkýnek, ale než jsem stačila zareagovat, proletěly komínem, přesto mi manžel vyrobil jiný stromeček, za který ho musím pochválit a ukážu ho co nejdříve, čertíci jsou úžasní, moc se vám povedly, přeji krásný adventní čas,
    Marcela
    PS. Teprve dnes odesílám svůj balíček a fotečky pošlu co nejdříve.

    OdpovědětVymazat
  29. Nádherne stromčeky a tato výzdoba celkom jednoduchá im pristane. Ale zaujali ma aj ten anjelik a koník. A čertíci sú senzační :-)))

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj Jani, krááásné stromečky, nádherné. Ale ti čertíci jsou nepřekonatelní. Škoda, že jsem k tobě přišla až dnes, jinak už bych nějakého také vyrobila s vnoučaty. Musím si to zapamatovat na rok.
    Já jsem balíček odeslala už skoro před 14 dny, ale Alenka se mi neozvala, ani neodpověděla na mail. Nevím, jestli ti teda můžu poslat fotky mého tvoření, když to ještě nepotvrdila. Ale asi jo, vždyť fotky budu posílat mejlíkem, že jo?
    Taky mně včera přišel balíček od Michalky - by Vicky
    Měj se krásně a já fotky pošlu večer.... Květa

    OdpovědětVymazat
  31. JANI, STROMEČKY SE MI MOC LÍBÍ.
    POCHVALU PRO DĚTI, ČERTÍCI JSOU PARÁDNÍ.
    PĚKNÝ PŘEDVÁNOČNÍ ČAS PŘEJI.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...