neděle 18. listopadu 2012

Šustivá procházka

Poslední dny jsou u mě ve znamení shonu a předvánočních příprav....jak doma tak ve školce....od listopadu mi odešla ze třídy kolegyně a do konce roku mám pouze na zástup důchodkyni....a tak chystám besídku,tvořivou dílnu,dárečky,výzdobu a všechno ostatní co je s Vánocemi spojené.
Ne,že bych si stěžovala,dělám tuto práci moc ráda,ale kdyby měl den o pár hodin více....docela bych to brala.
O to větší radost jsem měla ze sobotního nápadu mého manžela.....udělat si výlet do přírody.
Drábské světničky v Českém ráji jsou nedaleko od nás a mě ty dvě hodiny v lese úžasně pročistily hlavu a nabily.....
Procházka po šustivém koberci byla tím nejlepším relaxem ...ruku v ruce s tím, se kterým je mi vždy tak krásně .

.....takových chvilek není nikdy dost a tak díky za každou 
z nich můj milý
♥♥♥






















procházku jsme zakončili,jak jinak než v krbem vyhřáté hospůdce Na krásné vyhlídce...jen ty rakvičky se šlehačkou jsem nestihla vyfotit...tak rychle v nás zmizely :o)))








16 komentářů:

  1. Jani,krásná fotoreportáž z výletu,manžel měl úžasný nápad:-)...zavzpomínala jsem si.Kdysi jsem tam byla s dětičkami na školním výletě.
    Hezkou neděli přeji Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,moc děkuji za tvou návštěvu...i když bylo pod mrakem,bylo to nádherné odpoledne...Jana

      Vymazat
  2. P.S...s dovolením jsem si tvůj blog přidala mezi mé oblíbené:-)))Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Vrátila jsem se do doby víc než před dvaceti lety, hospůdka Na krásné vyhlídce vypadá pořád stejně ... byla jsem tu dvakrát a klidně bych se vrátila znovu, jen kdyby to nebylo přes půl republiky...
    Dík za krásný výlet Vlasta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti...děkuji za tvou návštěvu.My to máme do Drábských světniček pouhých 20 km,takže jsme tam často a vždy se tam ráda vracím.
      Pěkný zbytek neděle...Jana

      Vymazat
  4. Janičko, myslím, že ve školce zvládneš všechno s přehledem, ukázala si nám, jak skvělá jsi organizátorka!
    Drábské světničky - už dlouho jsem tam nebyla, Terka byla malá, o to rychleji lezla a já trnula, že od někud spadne...ale bylo tam moc krásně!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko...moc děkuji za tvou návštěvu a milá slovíčka.I já vzpomínám,když byli kluci malí a my je poprvé vzali do skal...
      Pěkný zbytek neděle...Jana

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Janinko...jo jo...krásnou procházku jste si udělali...je to potřeba. A protože my toho dětského štěbetání máme za celý týden dost a dost, tak nejlepším lékem se mi zdá právě lesní ticho. Krásný večer, pa pa Martina

      Vymazat
  6. Dojemné věty v úvodu,krásné fotky z přírody,zakončení v hospůdce.Cítím z tebe laskavou dušičku se srdíčkem na pravém místě.Máš hodně práce ve školce,ale až uvidíš ty radostné očička na besídce a rozplývající se rodiče a babičky,na vše zapomeneš.K tomu jsi pro nás zorganizovala Výměnu,jsi šikulka,díky tobě za to.Budu ráda,když nám nějaké tvoření ze školky přeneseš i sem,na tvůj blog.Vždyt i děti jsou budoucí tvořílci.Přeji hezký zbytek neděle,Eva - Lentilka

    OdpovědětVymazat
  7. Janičko,
    taky učím a vím co to je, když ti před Vánoci, kdy je nejvíc práce a akcí vypadne kolegyně a všechno leží jen na tobě,.... ale já vím ,že ty to zvládneš, protože ty jsi.... "holka šikovná" ...... my jsme byli na horách dneska, nádhera, sice sluníčko bylo schované za mraky, ale bodlo mi to úplně stejně jako tobě,.... člověk občas potřebuje změnu, zvláště, když je takhle příjemná ....Marki

    OdpovědětVymazat
  8. To byl nádherný výlet! Taky bych si dala říct, už jsem dlouho nikde nebyla. A podzimní příroda plná barev... Fotky jsou naprosto úžasné!

    OdpovědětVymazat
  9. Jani,ten výlet byl jistě úžasný. V přírodě si člověk důkladně vyčistí hlavu a pak jde všechno líp. Jen se musím smát,když vidím tu fotku "Nohy v listí" já mám úplně stejnou, jenom značka obuvi je jiná...

    OdpovědětVymazat
  10. Jani,
    moc dobře jste udělali, někdy člověk jen tak potřebuje vyjít do přírody a podívat se na ten svět z výšin :-)
    Na Drábských světničkách jsem byla už hodně dávno měla bych si své okolí rodného kraje znovu v dospělosti projít!
    Ať se ti ve školce všechno s dětičkama daří!

    OdpovědětVymazat
  11. Juuuj, nádherný výletík a fotky ako z rozprávky, mate to tam krásne. Pozdravujem Ťa a prajem krásny advent.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...